Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

22:14:13
15.09.2014
vhml
-> Luky 15.09.14 21:15:50: od číňana, za 1300. Ale vypadá velmi schopně
21:15:50
15.09.2014
Luky
-> vhml: jaký, od koho, za kolik? 5
20:55:36
15.09.2014
sikula
-> vhml 15.09.14 20:49:23: To zní zajímavě6
20:49:23
15.09.2014
vhml
Začal jsem aktivně řešit problémy s chlazením :-)



Po Běšinech je do další akce čas 6 tejdnů tak se změní leccos.



Největší změna pak definitivně proběhne přes zimu. Závodění na dva kvalty už mi dlouhodobě sralo, takže jsem dneska předběžně objednal skládanej pětikvalt 4
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 15.09.2014 20:49:23
09:22:44
11.09.2014
vhml
-> jate-line 11.09.14 09:09:43: Zajímavý. Já to znám jen z vyprávění od táty, ale po úzký 120LS/A pak měli rovnou 130L/A
09:09:43
11.09.2014
jate-line
Né právě že většina přestavila úzkou na max apod., max. vyráběl také Metalex a bylo to docela dobré náčiní 4
08:38:24
11.09.2014
vhml
-> jate-line 11.09.14 08:29:47: já žil s tím, že tohle povětšinou byly úzké a široké byly spíše vyjímka...
08:29:47
11.09.2014
jate-line
že LS provozoval málokdo?....to bych netvrdil, vždyť v letech 1986-1990 tuto skupinu pravidelně jezdilo 20-30aut(většina byly max)....je pravda že to byly oblastní přebory(dnes něco jako Mčr sprintrally) rozdělené na A a B.

např. zde 31 aut ve skupině....

www.ewrc-results.com/fina l.php?e=16505&am...
07:10:00
11.09.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.09.14 22:44:18: jo, existovala i široká, ale právě vzhledem k existenci 130L/A a LR to provozoval málokdo ( oproti době kdy jezdili úzké )
upraveno 1x, naposled 11.09.2014 07:12:01
22:52:41
10.09.2014
Jozka
-> Tuner#2: Byla to taková znouzectnost, ale jooo. Jsem narychlo pohledal a kupodivu se dá.. www.ewrc-results.com/fina l.php?e=2508&...
22:50:20
10.09.2014
Jozka
-> Luky: A já nakonec myslím, že ta LS je dobrej počin - těhle Áček bylo mraky tak kolem roku 1985 (si myslím, že třeba i Arazim s Trojanem používali tohle náčiní a pokud mě paměť neklame, tak pro ně byla vypsaná extra kategorie) a teď nikde nic..
22:44:18
10.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 10.09.14 22:39:13: A široká 120LS/A existovala? Já teda znám jen 120LS/A coby užovku: auta5p.eu/katalog/.../s12 0lsa.php proto mě jaksi vaše diskuze nějak neseděla. Po užovce přišlo eMko přece ve verzi 130LR a až po pádu Béčka 130L/A.
upraveno 1x, naposled 10.09.2014 22:44:45
22:40:32
10.09.2014
vhml
22:39:13
10.09.2014
Luky
-> Tuner#2: a co na tom nechápeš? Od začátku je řeč o široký 120.



Btw, jedna 120 L/A ex Markvart jezdí hobíky
22:31:02
10.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.09.14 22:26:42: Tohle je ale emko ne? Pak nějak nechápu Vaší diskuzi.
22:23:14
10.09.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.09.14 20:57:05: bohužel ne. O fotky z větších soutěží je bída. Každej ,,fotograf" má potřebu po miliontýprvý vyfotit prvních 20 aut a ject doprdele...
21:53:59
10.09.2014
venni
-> vhml 10.09.14 20:14:27: na jaře při testování mi to přišlo jako novostavba,ale ruku do ohně za to nedám.
21:45:25
10.09.2014
Jozka
-> Tuner#2: No anebo..
Extreme Tyres