Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

17:04:42
24.08.2014
vhml
-> Adam59 24.08.14 11:27:06: to mi děsíš, já mám průměr vrtule asi 385mm :-) Snad to tam nějak nanutím :-)
11:27:06
24.08.2014
Adam59
-> vhml 21.08.14 00:00:26: - taky se připojuji ke gratulacím ... mě "TO" čeká za měsíci 3



Jinak průměr je kolem 300 mm (podobně jak si měl na fotce ze 20.8. ty - možná lehce menší) no a moc to tam vejít nechtělo protože kdy odděláš chladič tak za ním se ta "podlaha" lehce zvedá takže horní okraj vrtule mám zároveň s horní hranou chladiče (ne lamel, ale celého chladiče - tedy napřed jsem oddělal vrtuli, hodil ju za chladičovku pak přidělal chladič a až byl na místě tak jsem přidělal vrtulu) myslím že lepší by byla tlačná vrtule o průměru tak 200 mm. Přidělaný ho mám na třech prolisovaných pásovinách, jedna vede dolů (na spodku chladiče je M8 matka tak k ní) a po dejme tomu 120° jsou další dvě co vedou k M8 matkám na boku chladiče 4 ... no fotky bohužel nemám, ale pošli když tak SZ s dotazy pokusím se odpovědět, nebo dodatečně nafotím 4
upraveno 2x, naposled 24.08.2014 11:28:29
11:08:17
24.08.2014
Péďa17
-> vhml: gratulace
23:31:03
23.08.2014
Arnold
-> vhml: též se přidávám s gratulací 4
22:11:07
23.08.2014
sikula
-> dragon_cb_cz 23.08.14 22:01:19: třeba se svezeš jinak4
22:01:19
23.08.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Ještě jednou gratulace... a pokud jsi vyvolenou vyvolil dobře, tak ten jeden podnik rád oželíš 4
22:00:37
23.08.2014
castrol
-> vhml: gratulujem
21:59:03
23.08.2014
vhml
Tak jsem konečně přidal pár fotek z tý slávy 2



Ale jelikož každá sranda něco stojí, tak nám nějak nezbyly peníze na Kramolín 8
upraveno 1x, naposled 23.08.2014 22:01:39
00:00:26
21.08.2014
vhml
-> Adam59 20.08.14 23:56:08: super. Jakej máš průměr? Vešlo se to v pohodě? Kde to máš uchycený? Ať nevymejšlím vymyšlený.
23:56:08
20.08.2014
Adam59
-> vhml 20.08.14 23:30:45: no těch 10°C je už možná přehnaný 3 zaručím že to dá těch 5°C víc už je asi závislé na okolí a asi hlavně na rychlosti ... prý už v rychlostech nad 70km/h je kolem "žáber" už podtlak 3



Jinak foto mám v kartě 4 img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_101_6343__2014 -07-11_20-24-37_18.jpg
upraveno 1x, naposled 20.08.2014 23:57:00
23:30:45
20.08.2014
vhml
-> Adam59 20.08.14 23:28:10: tak jestli to da 10 stupnu dolu, tak mam všechny problémy vyřešený :-) Jak to máš udělaný ty nevím. Máš fotky?
23:28:10
20.08.2014
Adam59
-> vhml 20.08.14 22:48:32: nevím jestli si koukal na to jak to mám já a fakt to žádná sláva není ... u mě to dá 5°C max 10°C teplotu níž víc ani prd ... ikdyž je pravda že jsem s tím větrákem ujel 600 km se zavřeným termostatem 3
23:12:40
20.08.2014
vhml
-> Eidy 20.08.14 22:54:38: jo, jen mám obráceně pohozenej chladič



-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.08.14 22:59:31: mě to služební notebook dělá taky
23:11:55
20.08.2014
Jozka
-> m8rinek: 3 3
23:10:10
20.08.2014
m8rinek
-> Jozka: -> Jozka: Jsem v DE a nemám svůj NTB. Nicméně až budu doma tak si na tom postavím svůj image ;).
23:09:06
20.08.2014
Jozka
-> m8rinek: Jsem si říkal, že to asi neděláš schválně už kolik dní..3 3
23:02:13
20.08.2014
m8rinek
-> Tuner#2: -> Tuner#2: jo, klepnu jednou a hodí to tam dva nicky. Kvůli Tobě to mazat nebudu, sry...
22:59:31
20.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Máš nějaký tik v ukazováčku? To už je poněkolikátý, co vidím odkaz na nick 2x vložený...
22:56:56
20.08.2014
m8rinek
-> vhml: -> vhml: Ano s takovouhle srágorou to fakt neuchladíš, tvoje kroky jdou uplně špatnym směrem...
22:54:38
20.08.2014
Eidy
-> vhml: Hlavně jestli je ten větrák tlačný.1
Extreme Tyres