Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

19:32:21
05.03.2014
vhml
Nakonec jsem asi vymyslel celý funkční řešení, za použítí dvou diod a stovkovýho přepínače stěračů ( pokud funguje tak jak si myslím - tj. že prostě jeden vstup dokáže propojit se čtyřma výstupama a naopak ). Jestli jsem celou elektriku pochopil dobře, tak bez těch diod by mi při zapnutí dálkových šel proud i do tlumených a naopak.
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 05.03.2014 19:32:21
19:30:28
05.03.2014
vhml
-> Eidy 05.03.14 18:56:57: vůbec nemáš fantazii 3
19:17:16
05.03.2014
Jozka
-> vhml: Mám teda dneska už úplně vymleto.. ale když mezi ty dva vývody k dálce a mlze vřadíš další spínač, bude po jeho zapnutí sepnutí scvaknuto oboje.. a čím víc přepínačů, tím víc adidas... Když tak někdo zkorigujte..
19:13:39
05.03.2014
Jozka
-> Eidy: Zřejmě jeden drát do krabičky od vypínače, dva dráty z krabičky ven, krabička = přepínač..
18:56:57
05.03.2014
Eidy
-> vhml: Nedokážu z toho poznat co je drát a co přepínač.
18:30:13
05.03.2014
vhml
Už mám téměř geniální schéma zapojení mlhovek :-D



Na místě otazníku mám aktuálně v plánu přepínač. Pokud mám zapnutý spínač mlhovek a přepínač na tlumený, tak mi to svítí jen s tlumenejma jako klasická mlhovka. Pokud přepnu na dálkový svítí mi to jen s dálkovýma.



Dokážu ale tenhle jednoduchej přepínač snadno nahradit něčím ( čím konkrétně ), aby mi to pouštělo signál do mlhovek pokud má alespoň nějakej dispozici? Tj. nějaká třetí poloha: ,,Pusť pokud máš co" ?
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 05.03.2014 18:30:13
13:41:58
04.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Jak píše Jozka, ono ty kabely nejsou nijak předimenzovaný a pokud to budeš měřit někde za pojistkovkou, tak součet odporu kabelů jako takových a těch pár přechoďáků už to prostě zkreslí.



Záleží samozřejmě jakej problém řešíš. Pokud obecně napětí v palubní síti, no tak budeš měřit tam kde ho chceš mít "akorát". Pokud dobíjení baterky, tak zase dává smysl měřit na ní.
11:43:57
04.03.2014
Jozka
-> vhml: Bohužel nevím, nehledal jsem - posbíral jsem relé vždycky doma a použil, co jsem našel - jako nejjednodušší reléovej vehement mám použitou "hrazdičku" právě od pojistkový skříňky.. a ještě je to echt škodováckej díl..4
11:35:20
04.03.2014
vhml
-> Jozka 04.03.14 11:18:06: jo. tak nějak bych si to taky představoval. Napojit tam silovinu od dálek, mlhovek a zásuvek. A na podběh chytnout druhou pojistkovku.



Nechá se koupit nějakej paket relátek? Abych nepřidělával každý extra, ale měl je v nějaký liště.
11:18:06
04.03.2014
Jozka
-> vhml: Nu nějaký 6 mm2 lanko na oko startéru bych dal a napojil na něj silový okruhy obou relátek (i toho stávajícího od zabudovaných dálek) + pojistku nějakou. Se přiznám, že u mě takovýhle vrtání se skončilo vždycky 2. pojistkovou skříňkou na přídavný světla a houkačky..4
10:56:25
04.03.2014
vhml
-> Jozka 04.03.14 09:13:21: tudíž pokud chci svítit šesti světlama a ještě si topit, tak bych měl asi nějakej přidat co? 3 Natáhnu ho od šroubu na startéru?
09:13:21
04.03.2014
Jozka
-> vhml: Jakože tak sotva akorát..
09:11:46
04.03.2014
vhml
-> Jozka 04.03.14 09:06:22: jakože malej průřez kabelů ?
09:06:22
04.03.2014
Jozka
-> vhml: Exkolega mi kdysi pravil, že díky dimenzování elektroinstalace to vůbec jedno není, neb nějakou desetinu to hodí - ale on měl v kile přístrojový budíky přídavný s nějakou ukrutnou třídou přesnosti..
08:45:34
04.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 03.03.14 23:55:05: tak nepředpokládám, že by ho napadlo to měřit někde za žárovkama. Ale jestli to vezmeš z altíku, baterky nebo pojistkovky by mělo být až na nějaký odpory cestou stejný.
08:29:37
04.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Přesně takhle mi to podávali specialisti na MaR - signál pro palubní budík od baterie, jako druhou možnost alternátor, při měření funkčnosti dobíjení naopak.
23:55:05
03.03.2014
dragon_cb_cz
-> T: Přímo na altíku, nebo na baterce. Na altíku to dává nejlepší představu o jeho funkci, na baterce nejlepší představu o tom jak to reálně dobíjí ;)



-> vhml: Tak to si je běž doplnit, protože jsou zjevně ještě slabší než moje 4 Pokud předpokládám, že vždy měříš proti kostře (na tej lze předpokládat, že má odpor jen minimální), tak napětí tam kde ho budeš měřit bude vždy snížené o úbytek na odporech po té plusové trase od alternátoru k místu kde měříš...
upraveno 1x, naposled 03.03.2014 23:55:30
10:51:19
03.03.2014
vhml
-> T 03.03.14 10:40:15: moje velmi slabý znalosti elektriky mi říkají, že by napětí mělo bejt všude stejný.
10:40:15
03.03.2014
-> dragon_cb_cz: : a kde přesně měřit ? abych nezjistil, že měřim někde blbě 4 3
00:11:09
03.03.2014
dragon_cb_cz
-> T: Pod zátěží do 13.6V je na škodovce dobrý, bez zátěže musí dávat 14V. Oboje v rozumnejch otáčkách (ne volnoběh). Kilo s 42A alternátorem a elektronickým reglerem zvládá těch 13.6V i s puštěným větrákem a dálkovejma...
Extreme Tyres