Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

14:25:50
16.02.2014
m8rinek
-> vhml: Co dát na vodní pumpu řemenici ze š120?
14:14:10
16.02.2014
vhml
Tak jsem dneska telefonoval, přemýšlel a konzultoval a spíše to vypadá na nízké otáčky pumpy.



Pokud porovnám ,,vítr" který jde z ventilátoru a vítr při popojíždění někde po městě s náporákem, tak, skoro můžu větrák vyloučit. Zkusím někde sehnat nějakej větroměřák a zjistit rychlost jakou teče vzduch větrákem.



Stejně tak pokud je motor přehřátej tak stačí zvýšit otáčky a teplota klesne třeba během minuty maximálně. Tak velkej rozdíl by podlě mě o trochu rychlejší ,,vítr" nedokázal.



Jako první tedy budu měnit řemenici pumpy.
12:53:37
16.02.2014
vhml
-> Antony - zrušená registrace 16.02.14 12:45:23: Ok, uvidím. Mám do fortuny frézky na kalenou ocel, tak tam kdyžtak šáhnu přes díru na startér.
12:45:23
16.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml: Jj, já měl motor z auta venku, ale udělat náběh na pastorku, nevím jestli to pomůže, jelikož tam pořád je ta kolmá plocha na věnci kde se to sekne. .
12:40:06
16.02.2014
vhml
-> Antony - zrušená registrace 16.02.14 12:36:10: no to mě taky napadlo, ty náběhy jsou tam hodně symbolický. Večer dodám fotku. Jenže to znamená vyndat motor znova. Nestačilo by udělat náběhy pastorku?
12:36:10
16.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> pavucina 15.02.14 16:20:53:

-> vhml:

startérem to není. Je to špatnej, malej náběh zubů na věnci setrváku. Přesně toto mi dělalo a stačilo, sice na prasáka, ale vzít flexu a řeznej kotouč a trošku zvětšit náběh a od té doby bez problémů 4
12:33:03
16.02.2014
vhml
-> Kuba105 16.02.14 12:25:26: no nemělo by. Protože ve stovce byla normálně namontovaná baterka + ze 140LS byla baterka připojená přes kabely přímo na startér a obal převodovky.
12:25:26
16.02.2014
Kuba105
-> vhml: no a není fakt něco s tou kostrou?
12:18:55
16.02.2014
vhml
Tak jsem ještě laboroval se starterem a moc moudrej z toho nejsem. Pokud vrátím starter do 140LS tak funguje normálně.



Napadá mě, jestli třeba není možná trochu jiná síla setrváku/věnce a pastorek se nevysune dostatečně aby sepnul motůrek?
09:29:27
16.02.2014
vhml
-> Flanel: -> francomk: Díky
08:42:28
16.02.2014
Flanel
Nádherná kilovka 6
23:16:50
15.02.2014
m8rinek
-> vhml: kdo dělal výfuk?
18:55:08
15.02.2014
vhml
-> Eidy 15.02.14 18:52:33: to nevím, to tam radši dám jinou řemenici.



-> m8rinek 15.02.14 18:53:30: v dalším kole dám sériovou řemenici větráku a uvidím, jestli proběhne nějaká změna
18:53:30
15.02.2014
m8rinek
-> vhml: Musíš zvětšit řemenici na klice :D.
18:52:33
15.02.2014
Eidy
-> vhml: Teď mě napadla taková věc, šly by tam nějak nabastlit střeva z dvourychlostní babety? Vůbec netuším, jak to vypadá, ale mohlo by to řadit/řídit otáčky vrtule.
18:48:54
15.02.2014
vhml
-> Eidy 15.02.14 18:42:06: zkusím



Jinak najezdil jsem zatím 50km. Dopředu to jede, tak to snad nějaký bude. Nechce se tomu moc točit přes 4000 , trochu se zadusí, přisuzuju to osazení karbu, kterej byl nastavovanej na starým motoru, kde bylo prasklý sací potrubí a přisávalo, zřejmě to tak je moc bohatý.



A mlejnský kolo na větráku se asi neosvědčilo. Pokud točím pod 3500 tak se motor přehřívá. Stačí ject nad 3500 a není problém a teplota krásně klesne.
18:42:06
15.02.2014
Eidy
-> vhml: Zadrhává se to o obal. Stačí nějaká vlhkost a udělají se šupinky rzi. Třebas. Stačí rozebrat, vyčistit, otřít mastným hadrem a složit.
18:32:45
15.02.2014
vhml
-> ZdrubT 15.02.14 17:55:56: kostra by to být neměla, měl jsem přidanej kabel přímo na obal převodovky. -> m8rinek 15.02.14 17:51:53: cívku navíc mám, můžu zkusit.



Že je špatná cívka znamená co? Co se vevnitř pak děje a neděje?
17:55:56
15.02.2014
ZdrubT
-> vhml: Dle meho to dělá kostra na motoru.
Extreme Tyres