Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

08:17:50
04.10.2013
m8rinek
-> vhml: Tak ne sovičku, ale srdíčko :D
06:55:01
04.10.2013
vhml
-> TTomas 04.10.13 00:33:11: jdi už s těma zvířátkama doprdele :-D Teďko sovička, u 8k jsi radil polokobru, copa já vím jak to má vypadat 3 3 3
00:33:11
04.10.2013
TTomas
-> vhml: Dobove blbe jsem myslel jen ten oval co se tenkrat jezdil. Pozdeji uz zacali delat tu sovicku jako ma treba facko a i to co jsi tam vyfiknul ty.
18:05:00
03.10.2013
vhml
-> TTomas 03.10.13 16:36:06: a jakej tvar je nedobovej spravnej? :-)
16:36:06
03.10.2013
TTomas
-> vhml: Jo muzu, ale az se dostanu do garaze. Je to na litra, takze nijak zvlast velke to nebude. I tvar spalovaku je jeste dobove blbe.
15:17:40
03.10.2013
vhml
-> pap 03.10.13 14:58:09: vhml.skodateam.cz



Někde je tam najdeš, pokud myslíš mojí hlavu
upraveno 1x, naposled 03.10.2013 15:18:18
14:58:09
03.10.2013
pap
-> vhml 03.10.13 14:34:27: ak by sa dalo poprosil by som aj foto tej hlavy pre inspiraciu.

dik
14:34:27
03.10.2013
vhml
-> TTomas 03.10.13 14:29:01: můžeš změřit kanály a ventily?
14:33:44
03.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Mě třeba ta Mera běží přesně dle PAL testu testováno na místě do 4000 a i tam byla rafička přesně. Zato co jsem měl PALácký, tak to byla divadlo, tam ručička lítala jak blázen.
14:33:35
03.10.2013
vhml
-> Eidy 03.10.13 14:25:38: jestli kecal o 1000, tak přes 6000 nejel a od 6500 vibroval naprosto správně :-D



Je to klasickej ze 120, nevím jestli PAL nebo Lumel, můžu se odpoledne podívat. Ale myslím že Lumel. Akorát blbnu při vypínání. Občas se i vypnutej zastavil na 300 a níž nešel.
upraveno 1x, naposled 03.10.2013 14:35:23
14:29:01
03.10.2013
TTomas
-> vhml: Nemel by, ale nektery dost kecaj i spravne natoceny..zvlast Paly. Svuj prvni vostrejsi 5k jsem pachal bez vetsich znalosti stejne jako ty. Jedine tu mam jeden 5k z vostreho fabrickeho litra, ale zda se mi, ze je to komplet jinej odlitek. Myslim tim tvar kanalu. Udajne se to delalo a ma to i ATckove cislo. Pokud je to tak, pak je ti to asi na nic.
14:25:38
03.10.2013
Eidy
-> vhml: škodováckej nebo jinej? Škodováckej točkoměr nemá vyváženou ručičku, takže asi nějak počítá s gravitací v rovné poloze. Mě kecal o více než 1000rpm.
14:20:20
03.10.2013
vhml
Ještě mám jeden zásadní dotaz. Může lhát otáčkoměr pokud není uchycen vodorovně? Ten motor nikdy pořádně netočil a najednou se urve ojnice. Jestli mě to náhodou nelhalo. Mám ho uchycenej na tom plastu kolem volantový tyče před budíkama.
14:18:45
03.10.2013
vhml
-> TTomas 03.10.13 14:12:19: a víš to aspon ty abys mi poradil ? :-)
14:13:17
03.10.2013
Eidy
-> vhml: Nojo, jsem trubka.
14:12:19
03.10.2013
TTomas
-> vhml: Tak drzim palce a pak poreferuj. Do litiny se nikomu moc nechce a jen malo kdo vi jak na 5k.
14:07:07
03.10.2013
vhml
-> Eidy 03.10.13 13:32:45: fabie má taky 75,5



-> TTomas 03.10.13 14:04:53: zkusím poptat Zenkla. Funkční mustr mám, ale taky je to něco co jsem si vykouzlil doma a věřím že rukou profíka se tam dá ještě vyřešit mnohé.
14:04:53
03.10.2013
TTomas
-> vhml: Pokud mas funkcni mustr, tak nic nezvetsuj a jen kopiruj. Kam bys vlastne vubec dal udelat litinovej 5kl?
13:32:45
03.10.2013
Eidy
-> vhml: Tak soustruh a jedu ne? 1 Nebo za pár šlupek Fabiáckej motor a zněj to vybrakovat, ne?
13:25:30
03.10.2013
vhml
-> Eidy 03.10.13 12:46:55: a kdybych já blbec tenkrát neprodal 77mm písty tak mohl bejt ten objem ještě větší :-D
Extreme Tyres