skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
15:38:12
16.02.2013
16.02.2013
ochoda
-> djmaso: este by to chtelo doladit abys nemusel mackat spojku pac dys ji budes muset mackat tak je to podle me rychlostí razení srovnatelny s normalnim :) ale jinak krutý jak prdel :D
15:36:51
16.02.2013
16.02.2013
Bery
-> djmaso: a na jaké převodovce to bude?
10:48:26
16.02.2013
16.02.2013
djmaso
-> Qwak: ee má to 8kg což je cca 1kůň dolu ale díky tomu dost času dolu :)
10:47:47
16.02.2013
16.02.2013
djmaso
-> vhml: prozradím, ale až bude evo II na které se pracuje . bude lehčí a o dost menší :)
09:20:38
16.02.2013
16.02.2013
vhml
-> djmaso: zajímavej počin. Princip vnitřností asi neprozradíš co? :-)
Bude to mít ale přínos na synchronní převodovce?
Bude to mít ale přínos na synchronní převodovce?
09:18:00
16.02.2013
16.02.2013
Qwak
-> djmaso: co je to sakra za vehement? vždyť to musí vážit tak 100 kilo to si radši 100x "pomalejc" zařadím než mít v autě takovouhle obrovskou, a težkou .. cosi věc.. ... ale jako technologicky zajimavy.. ale neni to zbytečny?
04:44:45
16.02.2013
16.02.2013
djmaso
-> Vojťas: eee musis tam nacvakat za 1q a pak tam bude táhlo co to odjistí a půjde ještě o jednu do předu a ulala je tam reverz
01:21:40
16.02.2013
16.02.2013
Vojťas
-> djmaso: no to je husty, a jak se radi zpatecka? na posledni pozici?
00:03:41
16.02.2013
16.02.2013
djmaso
20:06:12
12.02.2013
12.02.2013
Borin - Král tuzerů
-> m8rinek: Mě ne
18:17:49
12.02.2013
12.02.2013
m8rinek
-> Borin - Král tuzerů: to mi něco připomíná :D
15:29:01
12.02.2013
12.02.2013
djmaso
IMF dokáže
Díky
čidlu tlaku porovnávat atmo a přetlak - tudíž přidávat či ubírat stupně
čidlu klepání přidávat stupně nebo přeskakovat na jiné mapy předstihu
a mnoho dalšího :)
a doopravdy této Rj stačí jen 3 zuby :)
Díky
čidlu tlaku porovnávat atmo a přetlak - tudíž přidávat či ubírat stupně
čidlu klepání přidávat stupně nebo přeskakovat na jiné mapy předstihu
a mnoho dalšího :)
a doopravdy této Rj stačí jen 3 zuby :)
01:15:16
12.02.2013
12.02.2013
Borin - Král tuzerů
-> darabos: Tohle kolo je přímo doporučený vývojářem zapalka sphotos-e.ak.fbcdn.net/hp
hotos-ak-prn1/65743_542752
739078945_1830294633_n.jpg
19:36:23
11.02.2013
11.02.2013
djmaso
-> pavucina: ten budu regulovat čidlem klepání :)
19:22:42
11.02.2013
11.02.2013
pavucina
Na tyhle jednotce je dobry ze ne UNI ve vsech smerech. Ze je vyrobce s cech, ma dobrou podopru a i po zaruce kdyz se objevi chyba vyrobi, tak je schopnej to vymenit, viz zkusenosti se starsimi modely. S tim zrychlenim mate urcite pravdu, nebylo by od veci na remenici pridelat jakej vice zubej trigger a udelat drzak na halluv snimac. Bavoraky to maji takhle bezne a temer se nestane ze by to slo srat...
Jinak po pridani plynu an volnobeh bych zrovna nevidel nijak zasadni chybu, ze to jinej predstih nez ma, jde hlavne o predstih v zatezi, kde by to mohlo udelat paseku.
Jinak po pridani plynu an volnobeh bych zrovna nevidel nijak zasadni chybu, ze to jinej predstih nez ma, jde hlavne o predstih v zatezi, kde by to mohlo udelat paseku.
09:40:11
11.02.2013
11.02.2013
djmaso
tak prej té RJ stačí i odpojit cívku a zastartovat, načte si stupně sama - jen se musí upřesnit HU 1;4 pístu :)
08:08:51
11.02.2013
11.02.2013
darabos
presne tak, ked som vyvijal vlastne zapalovanie prave som narazil na tento problem, ze rychlost motora sa moze vyrazne menit medzi znackami, a tym padom casovanie iskry moze ist vedla aj o +-5 stupnov, okolo volnobehu aj viac, hlavne pri pudkom pridani plynu na volnobeh...vo vyssich otackach uz to nie je take zretelne. ( aj ja som za viac zubov www.vdracing.sk/fotky/mot
or1.jpg )
07:58:07
11.02.2013
11.02.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ale osobně, kdybych měl používat nějakou takovouto jednotku bych se vydal cestou použít kotouč na řemenici kliky s mnohem více zuby po obvodu, např. pro megasquirt se používá 36-1 disk www.msextra.com/doc/.../t
rigwheel-alignment1.png
tím dostaneš větší rozlišení, jednotka má častěji informaci o otáčkách motoru a umožní lépe odčasovat časově závislé události.
tím dostaneš větší rozlišení, jednotka má častěji informaci o otáčkách motoru a umožní lépe odčasovat časově závislé události.