škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:

1.8t 20v



kované písty 8,5:1

kované ojnice

komplet GO motoru+ hlavy

Garett GT28rs

samo svody

610ccm vstřiky

bosch 044 5b Pumpa

keramická spojka

dural řemenice





P ř e v o d o v é p o m ě r y

Guma Mišák 240/57 R13 330

SP Ist IIst IIIst IVst Vst

4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838

7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3



SP Ist IIst IIIst IVst Vst

3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838

7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5





SQS sekvenční převodník





Podvozek



Předek:



chlazené kotouče

4píst

DS2500 destičky

tlumiče PROTLUM

21 stabík



Zadek



Kotouče

4píst

DS2500 destičky

regulátor brzdného tlaku

tlumiče PROTLUM

17 stabík

















Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee



ASI TAK TEAM je na facebooku



www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728

Partners www.skodamotor.cz

www.mudrabrouseni.cz





2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály

www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013







ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno


škoda 120t - komentáře:

15:38:12
16.02.2013
ochoda
-> djmaso: este by to chtelo doladit abys nemusel mackat spojku pac dys ji budes muset mackat tak je to podle me rychlostí razení srovnatelny s normalnim :) ale jinak krutý jak prdel :D
15:36:51
16.02.2013
Bery
-> djmaso: a na jaké převodovce to bude?
10:48:26
16.02.2013
djmaso
-> Qwak: ee má to 8kg což je cca 1kůň dolu ale díky tomu dost času dolu :)
10:47:47
16.02.2013
djmaso
-> vhml: prozradím, ale až bude evo II na které se pracuje . bude lehčí a o dost menší :)
09:20:38
16.02.2013
vhml
-> djmaso: zajímavej počin. Princip vnitřností asi neprozradíš co? :-)



Bude to mít ale přínos na synchronní převodovce?
09:18:00
16.02.2013
Qwak
-> djmaso: co je to sakra za vehement? 9 vždyť to musí vážit tak 100 kilo 3 to si radši 100x "pomalejc" zařadím než mít v autě takovouhle obrovskou, a težkou .. cosi věc.. 3 ... ale jako technologicky zajimavy.. ale neni to zbytečny?
04:44:45
16.02.2013
djmaso
-> Vojťas: eee musis tam nacvakat za 1q a pak tam bude táhlo co to odjistí a půjde ještě o jednu do předu a ulala je tam reverz
01:21:40
16.02.2013
Vojťas
-> djmaso: no to je husty, a jak se radi zpatecka? na posledni pozici?
00:03:41
16.02.2013
djmaso
Převodník sekvence




Odtajněno EVO I
upraveno 1x, naposled 16.02.2013 00:03:56
22:52:00
15.02.2013
djmaso
:D dneska
zvětšit škoda 120t - obrázek od djmaso vložen 15.02.2013 22:52:00
20:06:12
12.02.2013
Borin - Král tuzerů
-> m8rinek: Mě ne 3 3 3
18:17:49
12.02.2013
m8rinek
-> Borin - Král tuzerů: to mi něco připomíná :D
15:29:01
12.02.2013
djmaso
IMF dokáže



Díky

čidlu tlaku porovnávat atmo a přetlak - tudíž přidávat či ubírat stupně

čidlu klepání přidávat stupně nebo přeskakovat na jiné mapy předstihu

a mnoho dalšího :)



a doopravdy této Rj stačí jen 3 zuby :)
01:15:16
12.02.2013
Borin - Král tuzerů
-> darabos: Tohle kolo je přímo doporučený vývojářem zapalka sphotos-e.ak.fbcdn.net/hp hotos-ak-prn1/65743_542752 739078945_1830294633_n.jpg 4
19:36:23
11.02.2013
djmaso
-> pavucina: ten budu regulovat čidlem klepání :)
19:22:42
11.02.2013
pavucina
Na tyhle jednotce je dobry ze ne UNI ve vsech smerech. Ze je vyrobce s cech, ma dobrou podopru a i po zaruce kdyz se objevi chyba vyrobi, tak je schopnej to vymenit, viz zkusenosti se starsimi modely. S tim zrychlenim mate urcite pravdu, nebylo by od veci na remenici pridelat jakej vice zubej trigger a udelat drzak na halluv snimac. Bavoraky to maji takhle bezne a temer se nestane ze by to slo srat...

Jinak po pridani plynu an volnobeh bych zrovna nevidel nijak zasadni chybu, ze to jinej predstih nez ma, jde hlavne o predstih v zatezi, kde by to mohlo udelat paseku.
upraveno 1x, naposled 11.02.2013 19:24:12
09:40:11
11.02.2013
djmaso
tak prej té RJ stačí i odpojit cívku a zastartovat, načte si stupně sama - jen se musí upřesnit HU 1;4 pístu :)
08:08:51
11.02.2013
darabos
presne tak, ked som vyvijal vlastne zapalovanie prave som narazil na tento problem, ze rychlost motora sa moze vyrazne menit medzi znackami, a tym padom casovanie iskry moze ist vedla aj o +-5 stupnov, okolo volnobehu aj viac, hlavne pri pudkom pridani plynu na volnobeh...vo vyssich otackach uz to nie je take zretelne. ( aj ja som za viac zubov www.vdracing.sk/fotky/mot or1.jpg 6 )
07:58:07
11.02.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ale osobně, kdybych měl používat nějakou takovouto jednotku bych se vydal cestou použít kotouč na řemenici kliky s mnohem více zuby po obvodu, např. pro megasquirt se používá 36-1 disk www.msextra.com/doc/.../t rigwheel-alignment1.png



tím dostaneš větší rozlišení, jednotka má častěji informaci o otáčkách motoru a umožní lépe odčasovat časově závislé události.
Extreme Tyres