skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> m8rinek: tak taky to sem nedám celé :) jen kousky :) okýnka :)
Jasný,jen to sem dej,že by kousek převodovky?
-> djmaso: v tom případě to moc top secret projekt nebude, ne?
-> djmaso: len neohol niekoho ineho
-> djmaso: chceme

když budete chtít tak vám večer na hoďku jsem hodím foto top secret projektu :D
-> castrol: :D budu se muset dneska oholit
-> djmaso: a ziletka na mieste
-> radekra: ejj pravda :D další seriová věc mínus :D :D tak zatím ještě střecha :D
Tak víko motoru už není bez úprav

-> radekra: no bez úprav ? asi víko motoru (zatím) a střecha (zatím), chrom lišty u vokapniček
Je na šůtě něco původního?
Pěkně si schoval ic,foto č.1 je tam pár rozdílu a mraky peněz a času
-> Urbi: no na min nastavení to bylo asi tip-ťop ,ale pak na vačku a 1,5baru už né :D

-> djmaso: Slušné
Na to že se to stalo během pár přidání plynu ani né za jedno kolo na Mostě... Já se ptal několikrát jestli je to dost bohaté, ale nebyl výfuk a nebylo to jak zkusit. Chybama se člověk učí. Kdo nepálí s turbem písty, tomu to nejede 


-> Dušan: no když jsem tavil AL , tak tam bylo asi moooc teplo :D asi mooc chudá směs :) nebuj bude : lambda , teploty (i spalin) , úhel škrtící klapky , váhu vzduchu atd :)