skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> pistaa: no sice tam byl závit na Lambdu ale tam bych jí spálil. tak jsem to proměřil a je to 100% vejš než hladina oleje :) no a díky kuželu tam není takovej skok, neříkej že to takto nebude mít menší odpor než, když se to udělá jen na přírubě.
-> djmaso: to vychadzalo a zmena priemeru sa robi len prirubbou a upravou priruby do kuzela :) no nic..
-> pistaa: ? nechápu otázku , na co jsem to tam navařil ?
No musel jsem udělat přechodku z 58 (průměr svodu ) na 40 průměr turba)
drobet se to i zkrátilo abych mel turbo výše (kvůli odtoku oleje z turba - nad hladinu oleje)
No musel jsem udělat přechodku z 58 (průměr svodu ) na 40 průměr turba)
drobet se to i zkrátilo abych mel turbo výše (kvůli odtoku oleje z turba - nad hladinu oleje)
-> djmaso: naco si to na to navaraz uz? ha?
-> radekra: ee tam ne tam by nevydržela :( bude až za turbem
Na výf.potrubí tam bude lambda nebo něco podobného?
-> djmaso: a to zas hej
-> castrol: příčák ?? ee turbo je lepší tlumič :)
-> djmaso: a cul chystas co priecnak
-> castrol: jo jo :) a jelo to :D serie svody + přechodka




-> djmaso: to si tam mal do teraz seriu vyfuk ?
-> havlik: nee
-> djmaso: to je ta sekvence?
-> castrol: oť jdé néé :D
-> djmaso: hovno poznat 

