skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841
74-zaramovana-karoserie-14
0l-a
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:
11:40:53
17.12.2010
17.12.2010
vhml
-> 4dams: Je to rám od NC Power a ještě by k dokonalosti pár trubek snesl :-)
11:36:38
17.12.2010
17.12.2010
4dams
fuha, ten ram vyzera ako dimenzovany pre zrazku s vlakom, to si si sam dorabal?
14:43:33
27.11.2010
27.11.2010
vhml
Zase jsem si hrál s barvičkama a tentokrát natřel rám.
13:26:46
17.11.2010
17.11.2010
vhml
13:22:51
17.11.2010
17.11.2010
Nolimit
Čim si nakonec natřel ten spodek? Nějak sem to přehlíd.
21:01:17
16.11.2010
16.11.2010
vhml
-> Čokin: jj, 3kg matlání a hned to vypadá jak auto :-D
18:58:22
16.11.2010
16.11.2010
Čokin
-> vhml: No vyda trocha barvy a chytlo to úplně jiný šmrnc, jsis pohl stím nátěrem
08:25:39
16.11.2010
16.11.2010
vhml
-> Klubko_: Myšlenka jeho instalace tam byla už dřív.
Kolář ho má uchycenej trošku jinak. U podlahy výš, na ramenech níž přes unibaly.
Aktuální dilema je jak se postavit k zadnímu stabilizátoru. Jestli vůbec jo, nebo ne.
Kolář ho má uchycenej trošku jinak. U podlahy výš, na ramenech níž přes unibaly.
Aktuální dilema je jak se postavit k zadnímu stabilizátoru. Jestli vůbec jo, nebo ne.
21:02:55
15.11.2010
15.11.2010
Klubko_
-> vhml: s tim druhym stabilizatorem, to ses inspiroval v galerce petra s ze? skoda-virt.cz/cz/.../313-
technika-na-ecce-homo
01:50:31
11.11.2010
11.11.2010
vhml
-> fido06: na funkci to nemá vliv
22:42:57
10.11.2010
10.11.2010
fido06
-> vhml: nechápu, že když to máš takhle odstrojeny, proč to lepíš takhle na prase... viz foto 1...
12:17:22
10.11.2010
10.11.2010
vhml
-> Tuner#2: jasný, že na tolik aut co je tady by to nefungovalo. Zase je tam správa deníku o hodně víc userfriendly.
12:11:11
10.11.2010
10.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Aha díky za tip. NJ ale vem si, že by tam byl trafic jako tady, tak to absolutně neuhlídáš, tady mě to co mě zajímá neuteče.
11:58:27
10.11.2010
10.11.2010
vhml
-> Tuner#2: stačí pod těma pěti zmáčknout více a vidíš jich víc o hodně, většinou aspoň tak za dva týdný zpátky to vidíš a stejně se tam aktualizuje pár aut jenom.
11:55:32
10.11.2010
10.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: A jak prosím Tě? Tam vidíš posledních 5 nečtených a pak šmitec. Tady si všechno nastavíš ve správě členství ohledně nečtených a případně dáš auto do oblíbených a vidíš kdy byla přidaná nějaká nová fotka podle NEW.
11:51:42
10.11.2010
10.11.2010
vhml
-> Tuner#2: Jde když víš jak :-D Já to zas neumím sledovat tady
10:24:59
10.11.2010
10.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Jsem zvědav jak s tím přes zimu zahýbeš a chválím, že je tady, na škoda teamu to nejde sledovat...
10:10:16
10.11.2010
10.11.2010
Čokin
Jéééé to znám No paráda aspon budu vědět jak se má holka jedna plechová
10:08:16
10.11.2010
10.11.2010
vhml
Nj, chvíle nudy ve škole, ale nemám u sebe ani svůj počítač, tak jsou všechny fotky přetažený ze ŠkodaTEAMu
10:06:21
10.11.2010
10.11.2010
Petrson
á konečně jsi jí sem taky dal