skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
22:15:14
13.06.2018
13.06.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: No, ono popravdě hlavní příčina servání byla moje blbost při utahování. Ale pravda, to kolo bylo rozdělávaný snad 10x.
21:44:33
13.06.2018
13.06.2018
StepaNoFUN
-> Antony: Úplně normálně se ty závity netrhaj... Proto si to pamatuju. ;-)
21:40:14
13.06.2018
13.06.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: Dobrá pamět
21:14:38
13.06.2018
13.06.2018
StepaNoFUN
-> Antony: Není to to kolo, který jsme vložkovali?
21:11:49
13.06.2018
13.06.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: taky jedno takový vlastním
21:00:29
13.06.2018
13.06.2018
StepaNoFUN
-> MVM: Když jeho kola mohly už před mnoha lety skrz póry utíkat, proč by víko nesáklo... :-D Aneb nápad za jedna, provedení za 5. :-/
19:19:31
13.06.2018
13.06.2018
MVM
-> Antony: To bude Dusík .. -> Bery: No taky mi to víko podle toho pěkně prosakuje
19:03:21
13.06.2018
13.06.2018
Antony - zrušená registrace
-> Bery 10.06.18 13:24:16: čípak je to výroba?
18:41:05
13.06.2018
13.06.2018
Nwkt
-> Bery: Ohrádka? To jsou ale nějaký malý koníci
13:22:14
10.06.2018
10.06.2018
Bery
ložiska do LR nápravy a jedny do rezervy. levnější to nebude, jak to tak vypadá, tak kvalitnější taky ne.
přivezl jsem víko z elektronu, a klobouky na tlumiče jsou skoro hotovy
přivezl jsem víko z elektronu, a klobouky na tlumiče jsou skoro hotovy
18:34:40
23.05.2018
23.05.2018
Bery
přibývá to pomalu...ale není kam spěchat...
06:10:15
24.04.2018
24.04.2018
MajoLR
13:10:16
23.04.2018
23.04.2018
Bery
-> m8rinek: tak víš co - ne každý kdo dělá povrchovku to může zapéct a když ještě někdo honí cenu... Tak to musí vydržet...
21:26:44
22.04.2018
22.04.2018
m8rinek
-> Tuner#2: -> Eidy: žíhání po moření, či žíhání pro odstranění vodíkové křehkosti. U Šroubů by to v zinkovně měla být samozřejmost.... leč... není...
20:08:24
22.04.2018
22.04.2018
Bery
-> havlik: jo sirkou;-)) jasně. celý ponk jsem polil benzínem a je to vyřešeny celý)))
18:57:05
22.04.2018
22.04.2018
havlik
-> Bery: A tos udělal tou šířkou co tam mas u toho na ponku?
16:35:13
22.04.2018
22.04.2018
Bery
není to žádné tajemství. to by měly firmy složitý kdyby všechno museli nechat uzrat.
vyhledejte si zihani k odstranění uhlikove křehkosti
vyhledejte si zihani k odstranění uhlikove křehkosti
21:50:19
21.04.2018
21.04.2018
Eidy
-> Bery 21.04.18 14:50:07: Ta křehkost mě teda taky dost zajímá. Jediná možnost o které vím, je nechat do pár let v regálu a vodík prý vyprchá. Jinak netuším.