skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Bery 10.03.19 17:32:43: Aha, tak jasné pokud jsi to měl. Já to plánuju osadit asi wilwoodem komplet.
-> Tuner#2: mám tu pedalovku s vahadlem od tiltonu, osazenou girling, tak jsem je použil. asi žádná nedůvěra. a když vidím ceny AP- to prostě nedám. pořád je kam investovat a wilwood byl v anglii v akci, tak jsem bral na spojku + ruční brzdu+ do rezervy.
-> Bery 10.03.19 14:44:31: A můžu vědět proč takový mix? Nevěřil jsi wilwoodu na brzdách či jiný problém?
vystupek je na štelovani vahadla. mam pripraveny bowden, ale uvidim jestli se tam bude davat.pedalovka je takový mix girling, wilwood, Sto racing.
-> Bery 10.03.19 13:10:56: pěkný to mě taky příští rok čeká, proč ten výstupek tam? To je na štělování za jízdy kolečkem a bude tam nějaký nástavec? Od koho pedálovka je? Díky.
pedalovky složená, zinek a komax hotov, jdeme ofouknout napravnici
další díly na zinek... do ty pedalovky se mi vůbec nechce. ale musí se taky nastrikat..
-> T 28.01.19 12:08:39: Držáky řízení.
-> Bery 27.01.19 10:20:46: copak je to za udělátka ?
ted byl na bazaru nový typ bez "frézy" a chtěl za to 18 000, ale co tomu bylo nevím a ani jak to bylo vybavený ,.
jinak nový to stávalo přes 40
jinak nový to stávalo přes 40

-> Bery: tiez mam takyto hodinarsky sustruh , na male veci lepsie ako osemnastka
-> Bery 27.01.19 10:23:14: tak to je parádne obrábacie centrum
to by sa mi páčilo
čo vyjde taká sranda ?


taky dorazil nový spodek ke kulise razeni za lidových 380 kč i s futrama. a ovládání plynu zbývá dovarit jednu vyztuhu. takže i přes tu zimu se něco děje. a kdyby nenapadlo v sobotu, tak už jsem vážně chtěl jet pro kastli. už to bude 9 měsíců... takže by mohla Stepanova garaz porodit

Není ... sportovní průkaz a testace jsou dvě různé věci. Byli jsme na testaci s autem který mělo sportovní průkaz 20 let neorazítkovaný a v pohodě
-> SEJGI: doufám že ne, protože tohle bude auto budoucnosti

Ahoj, je nějaká lhůta do kdy musíš na testaci s autem, když máš vyřízený sportovní průkaz?
-> Bery: Ropa ještě pár let bude. Ale bojím se vážně toho, že nám tohle zakážou i přes dostatek ropy.