skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Bery: 3 týdny kvůli stěhování dílny? Normálně stíhá auto za týden.
odvezen sedak do Krob motorsport. dořešeny detaily, teď je to na Jirkovi a bude to stát za to. tak za 3 týdny... +/- ;-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Já je odvezl odpoledne k babičce a dědovi, dneska den ve znamení "bourání" karavanu (ne mýho - trochu do něj teklo a začaly v něm růst houby), zejtra zase pokračujem na autě... No už se těším, až si odpočinu v práci. :-D
už jsme doma dlouho. teď je ráda že zmizí a nedělám doma bordel


-> Bery: musí vás ženy milovat

včera pěkný den s auty;-) kuchame LR z druhé strany - včera jsme otočili kastli a večer jsem mazal domů a ještě šel dělat na rapidu. radši jsem vše přešel...ale to už vedle v kartě
-> SEJGI: 250 myslim...
Jakou jsi zvolil výšku těch domků zadních tlumičů?
-> Bery: Díky.
20 mm
-> Bery 03.11.19 17:18:41: Jaká je díra v unibalu na vrchní uložení? Abych porovnal se svým návrhem.
tady asi nejde o uslechtilost materialu. vzhledem k pozici.. jsou to nějaký " air intake" k brzdam. je to pružný a tvrdý a mám to už dlouho. chtěl jsem to kdysi už do rapida. ale tam to není kam dát.
krize ne, prý u mě spíš ta puberta

krize ne, prý u mě spíš ta puberta


-> Bery: vypadá to tak



-> Bery: Krize středního věku? 

-> T: netuším.
-> Bery: to je jenom polep ?
