skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
13:22:19
05.09.2005
05.09.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Pepino RS: 500,- nebo výměna za homologaci na 130RS, ikdyž ji nepotřebuju.
11:34:37
05.09.2005
05.09.2005
Pepino RS
-> Tomicraw: co chces z atu homologaci ?
11:29:10
05.09.2005
05.09.2005
REMIX
Už se těším až to bude hotovo....
11:24:38
05.09.2005
05.09.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Dvordy: Jo, já Ti pošlu ten rám a pak se domluvíme na tu homologaci.
09:56:58
05.09.2005
05.09.2005
Dvordy
-> Tomicraw: tu homologaci na LR bych taky koupil.
14:34:10
03.09.2005
03.09.2005
Tomicraw - zrušená registrace
Jo, to není problém, protože je to volně na netu, kdyby někdo chtěl homologaci na 130LR, tak ji dám taky do PDF, ale to by už něco stálo, protože nebyla zadarmo, ale určitě nechci vydělávat na druhých!
16:11:48
02.09.2005
02.09.2005
lpepsi
jestli me taky, pokud by si uz byl v tom, bylo by to super, jsem na to zvedavy diky moc lpepsi@vs.inext.cz
15:12:13
02.09.2005
02.09.2005
Dvordy
-> Tomicraw: pošli prosím, díky. mail v id.
14:33:53
02.09.2005
02.09.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Dvordy: Můžu Ti to polat emailem, je to ve formátu PDF. Dost dobrá kvalita.
13:18:53
02.09.2005
02.09.2005
Dvordy
-> Tomicraw: prosím tě, nevíš, kde bych sehnal tabulky FIA na ty bezpečnostní rámy? Potřeboval bych na 110r
18:06:55
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
Nevím, něco vymyslím.
17:06:37
31.08.2005
31.08.2005
lpepsi
do skodovackych barev bych to nedaval, to tak nevynikne neco vlastniho kdyz tak
17:04:16
31.08.2005
31.08.2005
lpepsi
nevyhoda ze budes jezdit pomaleji, bych rekl... bo tysnout zadkem do stromu by nebylo prijemne... aspon budes opatrnejsi na rucni brzdu, ale bude to nadhera, jako cerna by nebyla spatna!
14:41:22
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Asi dám bílou, ta špína mi nevadí Je fakt, že černá není to pravé. No, uvidíme, než to povezu do laku, tak budou vánoce
14:09:06
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> Tomicraw: u cerny zaniknou ty blatniky... a bila je porad spinava. dal bych barvy skoda
14:06:25
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
A taky nevím jakou barvou to nastříkat? Uvažuju nad čistě bílou nebo jak to bylo na černo, ale vůbec nevím. Zkusím něco vymyslet
14:05:10
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> Tomicraw: hele nesmis to pocitat, ja uz to taky nepocitam... to by mi asi slezly vlasy...
14:03:04
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: Strach, tak to asi jo. Hlavně, až si spočítám co to všechno stálo tak budu mít strach to vytáhnout i z garáže
14:00:59
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Jo, ale já ještě žádnou neviděl