skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
19:49:33
09.02.2006
09.02.2006
vitezstvi
Jo jo fajn, kdyby to vyšlo, tak by to bylo bezva, ale asi to byl moc rychlý nájezd, vzhledem k podmínkám a obutí. Jinak 32-ky fungovaly dobře?
19:34:42
09.02.2006
09.02.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> vitezstvi: No já bych rád, ale to video tu dát nemůžu, protože to tady dát nejde. Ale přílet jako s čtyřkolou, né Jinak foto od P.Sagnera
16:32:37
09.02.2006
09.02.2006
vitezstvi
->Tomicraw: Měl si tady ještě přidat to video jak dopadl ten smyk, na té fotce to tiž vypadáte jako mistři světa
22:55:59
29.11.2005
29.11.2005
lpepsi
heh heh ;D
09:06:37
10.11.2005
10.11.2005
Bery
-> Tomicraw: příští týden to porovnáme,ale je možný,že Petr bere od krajanského...
Ještě mě čeká přední haubna a nárazník...
Ještě mě čeká přední haubna a nárazník...
06:57:36
10.11.2005
10.11.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bery: A kvalita není tak dobrá jako u p.Havránka nebo p.Krajanského, ale dá se to.
06:56:26
10.11.2005
10.11.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bery: Autosport Dlouhý, ale ten to má určitě od někoho jinýho, ale tvrdit to nemůžu, jistě to nevím.
18:49:26
07.11.2005
07.11.2005
Bery
čtu co se tu píše...
12:00:30
07.11.2005
07.11.2005
Majkl
-> Bery: a kde vidis celolaminaty? na fotkach sou jen ty nastavce
11:27:24
07.11.2005
07.11.2005
Bery
-> Tomicraw: za kolik jsi sehnal celolamina přední blatníky??Jestli to není tajemství popř.od koho...
20:42:30
06.11.2005
06.11.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: Protože mám celky
07:09:10
02.11.2005
02.11.2005
lpepsi
proc prodavas ty predni blatniky?
16:50:11
22.10.2005
22.10.2005
Tomicraw - zrušená registrace
Celá karosařiná je to nejhorší, pak už je to jen skládačka z dílů
21:58:51
05.10.2005
05.10.2005
lpepsi
jako je to tak pohnile, nebo vyztuzujes? co bylo to nejhorsi?
06:51:21
05.10.2005
05.10.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: Ani se neptej, je to horší než jsem myslel. Ale do konce roku snad bude. Chci to udělat pořádně a tak to jde dost pomalu. Teď jen udělat přední podběhy a podlahu kufru a nějaké dodělávky a to nejhorší je pryč!
21:29:40
03.10.2005
03.10.2005
lpepsi
jak postupujou prace? uz je karosarina za tebou?
14:21:05
03.10.2005
03.10.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> skoda.msport: Jo, to taky
16:51:04
30.09.2005
30.09.2005
skoda.msport
Vše si budu skládat sám, kromě skříně, tak to bude co nejlevněj.... JO A TAKY KVALITNĚJ.....
13:23:31
05.09.2005
05.09.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> REMIX: No, tak to já taky