skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
07:59:23
13.09.2006
13.09.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> Mates110L: Žádný rám není homologovaný na běžný provoz!
22:38:46
12.09.2006
12.09.2006
Matty110L - zrušená registrace
A kolik si za něj dal??
22:38:30
12.09.2006
12.09.2006
Matty110L - zrušená registrace
ten rám asi nebude homologovanej na běžný ježdění,co??
18:54:59
12.09.2006
12.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Pěkný fotečky
09:55:46
20.07.2006
20.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Díky za info, takže mám správné informace :o) Držím palce, vím co to obnáší.
22:39:17
19.07.2006
19.07.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jinak díky, doufám, že když už to vzalo tolik peněz a času, tak už to dodělám, sice nevím termín, ale jednoho krásného dne to bude Ale jedno vím dobře podruhé bych se už do stavby nepouštěl!!
22:36:49
19.07.2006
19.07.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ahoj, tak přesně tak, p.Křistek dělal v HP a samo, že za pár let praxe si udělal svoji firmu Domluva byla bez problémů, moc ochotný člověk! Bohužel nemá žádné www stránky.
13:44:18
19.07.2006
19.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Ty jo, tohle auto mě nějak unikalo - už jsi v oblíbených a pokud to doděláš podle toho co píšeš, tak to bude pecka. Zajímají mě ty tvoje tlumiče se stavitelnou výškou na předek - na kolik to vyjde a máš nějaký kontakt na p.Křistka (není to náhodou člověk co dělal u Hušky v HP sportingu?)
13:48:52
18.05.2006
18.05.2006
Happy
-> Tomicraw: no tak jsem si to myslel dobře taky jsem o nich přemyšlel-mozná časem
18:08:06
11.04.2006
11.04.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> Happy: Docela dost Máš to ve zprávě.
16:41:33
11.04.2006
11.04.2006
Happy
-> Tomicraw: kolik jsi dal za ty tlumiče??????
16:47:23
06.03.2006
06.03.2006
Happy
jo jo nemec je machr na rámy
17:15:44
05.03.2006
05.03.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> ZiPik: Rám mě vyšel na 13000,-
18:30:22
04.03.2006
04.03.2006
ZiPik
-> Tomicraw: na kolik te vysel ten ram, jestli to neni tajny dik
18:16:07
04.03.2006
04.03.2006
lpepsi
-> Tomicraw: drsny ram!!!
22:20:07
09.02.2006
09.02.2006
Tomicraw - zrušená registrace
-> vitezstvi: Jo, právě ten nálet byl, až moc a hlavně to byl čistý ice, ale jednoznačně naše chyba. Jinak gumy se dali.