skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
10:37:33
24.03.2010
24.03.2010
pistaa
-> Tomicraw: vyera to pekne.. ja by som sa na tom bal vozi ked to tak dlho stoji v garazi, ja som to vcera vyklepal a dufam ze to bude vsetko oukej ;) uz len brzdy a ide sa ;)
07:50:53
12.03.2010
12.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Dík, no konečně jsem se zase hecl. Loni jsem tomu moc nedal, ale lotos by to šlo Uvidíme jak potečou finance? Každopádně bych to chtěl aspoň postavit na kola.
07:41:55
12.03.2010
12.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
Svítí jenom civilisti Já zapojím jen brzdové světla, to musí stačit
22:17:39
11.03.2010
11.03.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: houby xenony... odklopí deklík a zapálí svíčku nebo karbidku
21:34:16
11.03.2010
11.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw 11.03.10 21:23:53: Paráda pane to sou xenony. Je dobře že zas něco děláš, na Tvoje auto se moooc těším.
21:23:53
11.03.2010
11.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
A taky nějaké odlehčení, čekám jen na laminátové kryty a lampy jsou komplet.
21:21:23
11.03.2010
11.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
Tak pomalu se zase něco děje. Opískováno pár dílu a nazinkováno.
08:22:06
05.11.2009
05.11.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Jediné co mi vrtá hlavou je právě zapalování. Uvidíme, já stále laboruju. . .
08:17:35
05.11.2009
05.11.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Evž@: JJ, mám ho v Lípě
00:46:12
05.11.2009
05.11.2009
Gemini
-> Tomicraw: dneska som nahodil turbo motor do auta, a zapalko ide na ten motor takze zozaciatku ho zabehnem s rozdelovacom a ked vychytam vsetky musky, tak tam hodim to zapalovanie a uvidime co to spravi......
22:44:50
04.11.2009
04.11.2009
Evž@
-> Tomicraw: tohle auto se staví někde v Lípě?
11:16:35
04.11.2009
04.11.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Stačí, že to je jak ementál. Ale aspoň si můžu dát o jeden knedlík na obědě víc Jak si na tom se zapalováním? Už Ti to šlape?
10:21:06
04.11.2009
04.11.2009
Gemini
-> Tomicraw: este to daj vyvazit srandujem, nech sa dari chlape, dufam ze sa stretneme na nejakom kopci a porovname techniku
13:21:56
29.10.2009
29.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: No jo, ale vy máte velkou spotřebu karoserii.
19:01:32
28.10.2009
28.10.2009
Peklo-Evo-Luboš
Už jsem se bál, že stagnuješ a že já za dobu, kdy postavíš auto jich postavím několik... už mám o jedno náskok
18:16:47
17.10.2009
17.10.2009
Borin - Král tuzerů
-> petr s: Dobrej nápad, ale ta pecka mě furt deptá
14:57:51
17.10.2009
17.10.2009
petr s
trochu ti to uklidím