Škoda 130 H Škoda 130 H

komentáře | popis | fotky | Tomicraw - zrušená registrace | 05.10.09 22:07 | 146x v oblíbených
Škoda 130 H



tomicraw.rajce.idnes.cz/





stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace





Karoserie



- škoda 130,

- kompletně odlehčená,

- převařené a zesílené držáky + výztuhy,

- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,

- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,

- přední kapota seriová plechová bez rámu,

- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,

- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,

- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,

- sedačka SPARCO,

- pás šestibod SABELT,

- volant TAZIO,

- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,

- hasicí přístroj,



Přední náprava



- škoda 130,

- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,

- odlehčený náboj,

- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,

- stabilizátor 20mm,

- chlazené kotouče - BREMBO,

- rozměr 247mm/22mm,

- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,

- pneu Barum racing 195/45 - 13



Zadní náprava



- p.Molčan - PM autosport,

- jiné držáky,

- jiné ramena,

- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,

- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum

- seriové kotouče 130,

- rozměr 247mm/10mm,

- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,

- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,



Motor



- Suzuki Swift GTI . 16V

- obsah 1300

- dva karburátory Weber 45 DCOE

- sání přímé - www.chadil.be

- výfukové svody NC Power

- bez řídící jednotky

- bez alternátoru



Převodovka



- p.Sixta,

-Synchronní 5Q

-SP - 4.22

-1st - dlouhý

-2st - krátký

-3st - krátký

-4st - krátký

-5st - krátký





Škoda 130 H - komentáře:

00:17:33
17.10.2009
TheronBB_130LR
Příspěvek smazal moderátor - petr s
19:29:26
16.10.2009
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - petr s
18:45:47
16.10.2009
suri
Příspěvek smazal moderátor - petr s
18:44:01
16.10.2009
TheronBB_130LR
Příspěvek smazal moderátor - petr s
18:42:35
16.10.2009
suri
Příspěvek smazal moderátor - petr s
18:42:03
16.10.2009
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - petr s
15:37:09
16.10.2009
suri
Příspěvek smazal moderátor - petr s
22:32:31
15.10.2009
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - petr s
09:58:30
15.10.2009
Pavel P..
Příspěvek smazal moderátor - petr s
09:55:04
15.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
Ho nechte, když mi to chválí 1
20:27:56
14.10.2009
suri
Příspěvek smazal moderátor - petr s
20:22:05
14.10.2009
Gemini
Příspěvek smazal moderátor - petr s
20:21:19
14.10.2009
Kapros - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - petr s
20:18:26
14.10.2009
Borin - Král tuzerů
Příspěvek smazal moderátor - petr s
17:37:52
14.10.2009
škodík - zrušená registrace
pecka
21:11:36
13.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
Menší pokrok. Brzdová konzole na girlingy a nádrž z trabiartu 1
zvětšit Škoda 130 H - obrázek od Tomicraw - zrušená registrace vložen 13.10.2009 21:11:36
12:23:15
10.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: pre mna je to este kusok vysoke
10:30:44
10.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Ahoj, no uvidíme co se dá s motorem dělat, ale první bych chtěl udělat komplet auto a potom řešit motor. Ono se dá docela za slušnej peníz získat o pár koní víc, tak uvidíme?
10:16:26
10.10.2009
Gemini
-> gabo000000: mas pravdu, swifty ktore maju 650kg (120PS) chodia pekne, ale porazil som ich na Nm a nemam ani taku vahu a ani tolko PS
Extreme Tyres