skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
08:54:46
10.10.2009
10.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: hej? ja by som povedal ze to v spojení s origo prevodovkou v origo aute ide celkom pekne
23:25:55
09.10.2009
09.10.2009
Gemini
-> Tomicraw: cavko, dari sa ? co planujes robit s motorom ? dufam ze mas nejake plany, lebo seriovka len toci toci, krutak ziadny....
22:23:43
07.10.2009
07.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> TheronBB_130LR: Já jsem dá se říct taky na začátku ale už je to veselejší. Snažím se zase pomalinku něco dělat, protože přes léto jsem na to ani nešáhl. Tak snad to zase bude veselejší!
21:41:52
07.10.2009
07.10.2009
TheronBB_130LR
-> Tomicraw: ci pana pokrocil si juuuj zavidim ja som na uplnom zaciatku :D
07:33:46
07.10.2009
07.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak o nějakou korunku levnější, jako nově poskládaná
21:10:36
06.10.2009
06.10.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tomicraw: cenovka převodovky?
06:57:49
06.10.2009
06.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Rapid05: Starší ale báječná Najetých pár kilometrů na kopci.
23:02:41
05.10.2009
05.10.2009
qaqa
-> Tomicraw: mas novu prevodovku? gratulujem nech sluzi ako ma ;)
22:15:37
05.10.2009
05.10.2009
Rapid05
-> Tomicraw: Dobrá skádačka, jsi pořizoval všechno nový? Co samosvor, nebyl v plánu?
22:08:53
05.10.2009
05.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
New gearbox
21:24:16
16.07.2009
16.07.2009
Tonys
jo jo diky mockrat
20:27:32
16.07.2009
16.07.2009
petr s
-> Tonys: najdi si tady na stránkách dej duma skoda-virt.cz/cz/.../1005
-skoda-130-h?searchstr=...
20:04:51
16.07.2009
16.07.2009
Tonys
A kontakt ci webove stranky na pana Dusíka by jste nemely prosim?
12:37:32
16.07.2009
16.07.2009
deathcat
-> Tonys: A nebo středy z elektronu za podobnou cenu zde
skoda-virt.cz/cz/.../9827 5-nove-arc-stredy-1
skoda-virt.cz/cz/.../9827 5-nove-arc-stredy-1
10:39:03
16.07.2009
16.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tonys: Kola jsou běžně k dostání, dělá je p. Dusík viz. foto číslo 136: skoda-virt.cz/cz/.../138-
44-fcc-sraz-na-orliku
21:35:51
15.07.2009
15.07.2009
Tonys
AHoj prosimte shanim ty delitka ARC ale nemuzu sehnat kde jsi je prosim schrastil?? dekuju moc za odpoved
18:41:04
08.07.2009
08.07.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tomo: No nakreslit ten mezikus mi trvalo docela dlouho a málem mě to stálo mládí, ale výsledek stojí za to. I ten sklon motoru je stejný jako v suzuce.
16:53:18
07.07.2009
07.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Tomicraw: pani riadna hracka drzim palce nech to dobre vsetko dopadne :) a ten motor s tou prevodoukou su super ako keby to tam patrilo :)
07:40:52
07.07.2009
07.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: to jo...tak drzim palce aby sa ti dom podarilo cim skôr dokoncit uz by som rad videl nejake videa ako s tym jazdis
23:11:51
06.07.2009
06.07.2009
Tomicraw - zrušená registrace
No tak vyměňuju okna, rekonstrukce balkónu, chodníky atd. Nejhorší je, že to stojí peníze a ty mi pak chybí na auto