
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110L Rally, zcela originální, kompletně zachovalá se sympatickou patinou :-) Cílem je, zachovat auto přesně v tom stavu, v jakém se dochovalo. Podle fotek v inzerátu jsme ovšem netušili, že to nebude tak jednoduché.. Už jsme na dílně měli hodně aut, ale instantní auto v prášku je naše premiéra.
Při nakládání auta došlo k poměrně adrenalinové situaci. Vlivem temné mechanické síly začala karoserie vydávat hlasité zvuky praskajícího materiálu a došlo k rozšíření všech mezer asi tak o 1cm na každé straně. Nicméně síla elektrického navijáku byla mocná a s vrakem si hravě poradila... Zábavnější bylo vykládání (všichni si zajisté pamatujete pohádku o tahání řepy) :-)
Po zvednutí na hever jsme celé auto vratili za pomocí hrubé síly do přibližně původního tvaru, pro jeho zachování jsme použili nanotechnologii lešenářských trubek a železných jeklů, které vytvořili pomocný nosný rám. Díky tomu je možné s autem libovolně manipulovat, aniž by hrozilo riziko odpadnutí větší časti karoserie :-)
Je to naše asi nejrychlejší a nejlevnější renovace :-)
Při nakládání auta došlo k poměrně adrenalinové situaci. Vlivem temné mechanické síly začala karoserie vydávat hlasité zvuky praskajícího materiálu a došlo k rozšíření všech mezer asi tak o 1cm na každé straně. Nicméně síla elektrického navijáku byla mocná a s vrakem si hravě poradila... Zábavnější bylo vykládání (všichni si zajisté pamatujete pohádku o tahání řepy) :-)
Po zvednutí na hever jsme celé auto vratili za pomocí hrubé síly do přibližně původního tvaru, pro jeho zachování jsme použili nanotechnologii lešenářských trubek a železných jeklů, které vytvořili pomocný nosný rám. Díky tomu je možné s autem libovolně manipulovat, aniž by hrozilo riziko odpadnutí větší časti karoserie :-)
Je to naše asi nejrychlejší a nejlevnější renovace :-)
110 L Rallye Krakhofer - komentáře:
to je specialne samoodlahcovanie
to je ale muzealny kusok

Pecka, neviem ani co napisat... 

Myslim, ze auto s takou historiou a v tejto podobe sa ine nenajde. Je to absolutne nehranie sa na nic, a zobrazenie reality a povodnosti, velky respekt, za ponechanie v tomto stave.
Auto je do muzea a vsadim cokoliv že to Jourin nepřeskládá:)
Tak tomu říkám patinovka...
Co takhle přeskládat všechno, co se dá za normálních okolností demontovat jen s pomocí nářadí, na zdravej skelet ?

Tak ta je hustá 

no tak ta je mazec ... hele na co je ta hadice na chladičové stěně? Od chladiče oleje?
tak uz sa tu objavila ta inzerovana
a odkaz pre -> jourin: nedavaj sa liecit aj ked si blazon a pokracuj v dobrej odvedenej praci

Pěkný pomník na piedestal do showroomu.
Dá se povědět, v jakých podmínkách a jak dlouho to bylo skladované do současné podoby?
Dá se povědět, v jakých podmínkách a jak dlouho to bylo skladované do současné podoby?
-> jourin: jak to jede s takhle lehkou kastlí? 

To je masakr,úplně mi to rve srdce,když vidím jak jí někdo nechal někde ležet nejspíš venku na pospas osudu.
Ale patinu to má řádnou,bude to pěknej kousek do muzea,musí u toho ale být cedulka"Nedotýkat se"


Ja nevim co na tom vsichni hledate za mouchy... kazde zavodni auto ma byt poradne odlehceny :-))
ta podlaha je fakt v super stavu

ještěže má škodovka zespoda takový bytelný vedení brzdy spojky a paliva, jinak se to zlomilo úplně

a to ani nechtějte vědět jaká byla cena
"opravdu lidová"

Škoda takový kdysi kočky. Ale teď je z ní jen muzeum hlavně rzi.
-> jourin: bože aké je hnusné to auto, odpusť mi
. Je to fakt fascinujúce 


Bomba! Aspon ze sa takto dochovala. A originálny lak je len plus,aspon co z neho ostalo.
Škoda jak dopadla, ale teď už by renovace byla taky škoda. Takhle to má svoje kouzlo
Cettl by se vyřádil
jen to dobře zakonzervovat 


