skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110L Rally, zcela originální, kompletně zachovalá se sympatickou patinou :-) Cílem je, zachovat auto přesně v tom stavu, v jakém se dochovalo. Podle fotek v inzerátu jsme ovšem netušili, že to nebude tak jednoduché.. Už jsme na dílně měli hodně aut, ale instantní auto v prášku je naše premiéra.
Při nakládání auta došlo k poměrně adrenalinové situaci. Vlivem temné mechanické síly začala karoserie vydávat hlasité zvuky praskajícího materiálu a došlo k rozšíření všech mezer asi tak o 1cm na každé straně. Nicméně síla elektrického navijáku byla mocná a s vrakem si hravě poradila... Zábavnější bylo vykládání (všichni si zajisté pamatujete pohádku o tahání řepy) :-)
Po zvednutí na hever jsme celé auto vratili za pomocí hrubé síly do přibližně původního tvaru, pro jeho zachování jsme použili nanotechnologii lešenářských trubek a železných jeklů, které vytvořili pomocný nosný rám. Díky tomu je možné s autem libovolně manipulovat, aniž by hrozilo riziko odpadnutí větší časti karoserie :-)
Je to naše asi nejrychlejší a nejlevnější renovace :-)
Při nakládání auta došlo k poměrně adrenalinové situaci. Vlivem temné mechanické síly začala karoserie vydávat hlasité zvuky praskajícího materiálu a došlo k rozšíření všech mezer asi tak o 1cm na každé straně. Nicméně síla elektrického navijáku byla mocná a s vrakem si hravě poradila... Zábavnější bylo vykládání (všichni si zajisté pamatujete pohádku o tahání řepy) :-)
Po zvednutí na hever jsme celé auto vratili za pomocí hrubé síly do přibližně původního tvaru, pro jeho zachování jsme použili nanotechnologii lešenářských trubek a železných jeklů, které vytvořili pomocný nosný rám. Díky tomu je možné s autem libovolně manipulovat, aniž by hrozilo riziko odpadnutí větší časti karoserie :-)
Je to naše asi nejrychlejší a nejlevnější renovace :-)
110 L Rallye Krakhofer - komentáře:
12:09:27
15.03.2013
15.03.2013
jourin
Ja nevim co na tom vsichni hledate za mouchy... kazde zavodni auto ma byt poradne odlehceny :-))
11:52:35
15.03.2013
15.03.2013
kyfkař
ta podlaha je fakt v super stavu
11:21:03
15.03.2013
15.03.2013
Olgoj Chorchoj
ještěže má škodovka zespoda takový bytelný vedení brzdy spojky a paliva, jinak se to zlomilo úplně
09:16:18
15.03.2013
15.03.2013
peppa
a to ani nechtějte vědět jaká byla cena "opravdu lidová"
00:41:39
15.03.2013
15.03.2013
MerHanz
Škoda takový kdysi kočky. Ale teď je z ní jen muzeum hlavně rzi.
23:18:19
14.03.2013
14.03.2013
Kurier Grobar
-> jourin: bože aké je hnusné to auto, odpusť mi . Je to fakt fascinujúce
23:16:04
14.03.2013
14.03.2013
Nostalgik
Bomba! Aspon ze sa takto dochovala. A originálny lak je len plus,aspon co z neho ostalo.
22:35:30
14.03.2013
14.03.2013
Xhanz
Škoda jak dopadla, ale teď už by renovace byla taky škoda. Takhle to má svoje kouzlo Cettl by se vyřádil jen to dobře zakonzervovat
22:30:32
14.03.2013
14.03.2013
Tomáššš
-> jourin: vau ,nemam slov.
22:26:09
14.03.2013
14.03.2013
Dakos
Nechápu, jak mohl někdo to auto takle někde nechat chcípnout
22:20:33
14.03.2013
14.03.2013
m8rinek
-> Pavell: tohle renovovat nejde, max přeskládat do jiný kasle.... a tim to přijde o autentičnost...
22:19:58
14.03.2013
14.03.2013
jourin
-> Pavell: Nechame, renovace by byla nesmysl.. :-)
22:17:36
14.03.2013
14.03.2013
Pavell
aha, ted to čtu znovu....stejně si myslim, že ji takhle navždy nenecháte.......
22:13:56
14.03.2013
14.03.2013
105LR
Dobry popis
22:12:35
14.03.2013
14.03.2013
petik123
Ty bláho Nádhera
22:12:23
14.03.2013
14.03.2013
jourin
-> Pavell: Tohle se opravdu nebude renovovat, zůstane to tak jak to je, vedle tech ostatních leštěnek to bude vypadat dobře :-)
22:12:15
14.03.2013
14.03.2013
Milan 136
Tak to je masakr
22:12:03
14.03.2013
14.03.2013
darabos
fajnova podpera najazdovej rampy
22:11:20
14.03.2013
14.03.2013
Pavell
jste fakt blázni hodně zdaru s renovací