-> Eidy: Díky, vubec to neni jednoduchy, ale delame maximum co je v nasich silach :-)
-> madcore: Vyfuk bude tak jak ma byt, pod naraznikem zapusteny v zadnim cele. Cekame na vyfuk a podle nej se bude delat zadni celo. Bohuzel si pan Hlusicka udelal na lyzich neco s ramenem a vyfuk hned tak nebude. Takze Rally Praha neni sance stihnout, motor je sice pripraveny na brzdu, ale bez vyfuku nejde pokracovat ani tam :-(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
První vyrobená Škoda 130 LR již v roce 1983,která nikdy nezávodila a sloužila jako vývojový prototyp pro další kusy. Po ukončení vývoje stála v oddělění motorsportu kde pro ni neměli žádné využití, protože s ní jako s vývojovým autem nešlo závodit. V té době byl ředitel AZNP soudruh Banýr, který motorsport nijak nepodporoval a neměl zájem o jeho rozvoj. Toto auto důkladně vyladili a dali k osobnímu užívání, aby viděl jak Škodovka umí jezdit a jak se motorsport podílí na vývoji. Banýr jej nějakou dobu jej využíval a pak se vrátilo zpět do motorsportu kde opět nemělo praktické využití.
Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.
Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.
Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.
Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.
130 LR prototyp - komentáře:
Moc hezká práce. Jak bude vypadat zadní partie? - čelo, výfuk?
Je to super. SLeduju všechny vaše auta a nestíhám zírat. Nechápu, kde se ta auta berou. Kde sháníte díly, šikovný řemeslníky atd. Je to paráda a jsem moc rád, že se tu ta auta objevují. Jednak vůbec v ČR a i tady na virtu. Fandím vám.
krasa

nádhera 

na tohle je radost koukat
parádní práce

-> OndraKrupi 19.03.13 16:44:07: 

Ne ne, vítr vane z hor... od lidí kolem pana Šefra :-( ale už je to snad vyřešené, někdo tam přijel, oháněl se tímhle autem a našim jménem :-( pak se k tomu nabalilo pár zaručených informací typu slyšel jsem, že jedna paní povídala.. a jsme tam za pěkný blbce :(
-> jourin 19.03.13 16:43:20: NJ klasika, neustále se připomíná, že jsme pořád v ČR 

-> m8rinek 19.03.13 16:46:28: Tam odsud vane spíš smrad než vítr



-> jourin: Vane vítr z týmu? :D
závist je strašná věc...
-> Tuner#2: -> TTomas: No tak nejak, jen se to neresilo na Virtu ale po telefonu... nekdo, kdo videl tohle auto na virtu, rozsiroval nesmysly o tom jak jsme z nekoho vybreceli technicak, tahame z lidi dily a jsme desne otravny a bla bla bla docela me to na....
-> Tuner#2: Tady se nejspis nestalo vubec nic, ale asi prosakujou informace od Znalcu.
-> jourin: Co se tady dělo? Člověk 3 dny obkládá koupelnu a Ty tady musíš dělat prohlášení.



Tak to musela stát tak půl milionu v předrenovačnim stavu :)
-> Matysek007: Yo :)
Když to stálo v plzni , neni to náhodou od pana Kopelenta ?