-> jourin: Není to ona? www.ewrc.cz/images/.../Te
plice84-2.jpg
milujurizeni.cz/2011/.../
sp_1651
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
První vyrobená Škoda 130 LR již v roce 1983,která nikdy nezávodila a sloužila jako vývojový prototyp pro další kusy. Po ukončení vývoje stála v oddělění motorsportu kde pro ni neměli žádné využití, protože s ní jako s vývojovým autem nešlo závodit. V té době byl ředitel AZNP soudruh Banýr, který motorsport nijak nepodporoval a neměl zájem o jeho rozvoj. Toto auto důkladně vyladili a dali k osobnímu užívání, aby viděl jak Škodovka umí jezdit a jak se motorsport podílí na vývoji. Banýr jej nějakou dobu jej využíval a pak se vrátilo zpět do motorsportu kde opět nemělo praktické využití.
Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.
Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.
Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.
Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.
130 LR prototyp - komentáře:
-> jourin: Zdá se mi to, nebo to mělo stříklej spodek a podběhy plastizolem?
Pekne ti to ide
a dosť sa mi páči ako je vyvarená 


Cena byla neadekvatni :-( ale sehnal jsem a to je hlavni :-)
Ted jeste tu kapotu
Ted jeste tu kapotu
-> jourin: Mohu se zeptat, pokud to tedy není tajné, jak je tady na virtu zvykem. Jaká byla adekvátní pořizovací cena rámu.
-> jourin: Tak dobre..nakonec se zadarilo:)
-> jourin: krasny ram.. gratulujem..
Luky. 07.08.12 10:20:22 napsal:
Jj, cena 2000 EUR
no je to nesmyslna ceny, za to to udelaj v HEIGU novy :-) a navic mi ani neposlal fotku
Jj, cena 2000 EUR

no je to nesmyslna ceny, za to to udelaj v HEIGU novy :-) a navic mi ani neposlal fotku
Wena 25.07.12 11:36:51 napsal: tady někdo prodává rám www.ewrc.cz/ewrc/in&
shy;zerce.php?adver..
.
Jj, cena 2000 EUR
Jj, cena 2000 EUR

-> pistaa: Jenze u nas se meni jen podlaha :-) ty jsi to rozrezal na sracku cely :-))) a to se uz vubec nepozastavuju nad rozdilem uriznout podlahu ktera je prohnila a rozrezat auto kteremu nic neni 

-> jourin: Nedavno, ked som to orezal podobne ja ste tu salelli a teraz ste to rozrezali samy inak ako vzdy krasna praca. Pozdrav chalanov :)
No věřte i že kdyby to nebyla origo LR tak uz je to preskladany do jiny karoserie :) Navic je to prvni vyrobeny LR v AZNP takze si na tom musime dat daleko vic zalezet nez kdyby to byla nejaka svazarmovska prestavba na rallyecross :-)
-> Tomáššš: keby to bebolo lr tak urcite by zhanal inu kasnu
Je dobře, že opravujete původní boudu. Je to pak takové voňavější.
-> Tomáššš: myslim, že jsi to v druhé půlce trefil...
-> jourin: nie je lepsie zohnat druhu kasnu ktora je v top stave nez tato a prehodit veci ? ci len koli tomu ze je to LR tak kasna sa musi zachovat aby to bol fakt original ? 

tady někdo prodává rám www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.
php?advert=290...
-> škodec: presne ako vravis 

Takový lidi bych uškrtil,nemáš nějaký foto,třeba i jen hrubě dokumentační ?