-> Petr Urban 13.12.15 15:45:47: Já se nechytám jedné věci, četl jsem to celé v kontextu a tohle byla jen poslední tečka v potvrzení mého pohledu na věc. Pokud zde dobře vidím, tak prvním kdo zde napsal o jiném názoru, že to je pitomost je tady ten tvůj machr MVM ne já... Já nemám problém s uznáním druhého názoru pokud bude mít hlavu a patu, ale když někdo kdo si danou věc ani nezkusil napíše o mé konkrétní zkušenosti, že to je pitomost, tak si to líbit nenechám... Ale nečekám, že to pochopíš...
-> Antony - zrušená registrace 13.12.15 16:46:02: Díky za zastání, včera jsem už raději ohledně brzd radil po SZ, dneska jsem si dovolil dvouvětový názor na signalizaci otáček a výsledek?...
-> Petr frei: I já sorry za OT i když si myslím, že má rada moc OT nebyla narozdíl od reakcí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto sem koupil v roce 2006, od roku 2007 se zůčastňuji amaterských závodů.
Postupem času by z toho měla být A5 na mistrák.
Pokud finance a čas dovolí, měla by být dokončena během roku 2015.
V případě některých dílů sem schopen dodat viz: skoda-virt.cz/cz/.../1074 7-frei-racing-team
Postupem času by z toho měla být A5 na mistrák.
Pokud finance a čas dovolí, měla by být dokončena během roku 2015.
V případě některých dílů sem schopen dodat viz: skoda-virt.cz/cz/.../1074 7-frei-racing-team
Petr1/ Felicie A5 - komentáře:
16:46:02
13.12.2015
13.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Petr frei: Omlouvám se za OT.
-> MVM:
-> Urbi:
Chlapy, já vás nechápu. Pokud Vás chovaní T2 tak irituje, proč se teda chováte se uplně stejně? Nemáte si co vyčitat. Vypíchnete jednu jedinou věc a děláte si z toho prd.l. bez jakýkoliv souvislosti s původní myšlenkou. Tak trochu mi to připadá, že jste sežrali Šalamounovo h. Pokud si myslíte, že jste na takový inteligentní výši od ostatních, měli byste se podle toho chovat.
-> MVM:
-> Urbi:
Chlapy, já vás nechápu. Pokud Vás chovaní T2 tak irituje, proč se teda chováte se uplně stejně? Nemáte si co vyčitat. Vypíchnete jednu jedinou věc a děláte si z toho prd.l. bez jakýkoliv souvislosti s původní myšlenkou. Tak trochu mi to připadá, že jste sežrali Šalamounovo h. Pokud si myslíte, že jste na takový inteligentní výši od ostatních, měli byste se podle toho chovat.
15:50:31
13.12.2015
13.12.2015
HASTRMAN-TATRMAN
Vzhledem k tomu, že -> Tuner#2: je na jednu stranu takovej inteligent a pritom mu vubec nedochazi, ze sere hovna v cizi karte (chudak -> Petr frei: , ten k tomu prisel jak slepej k houslim, aby mu to tady takovej ksindl brejlatej zasiral), navrhuji kolektivne jit zasirat kartu tej zlutej popelnici
15:45:47
13.12.2015
13.12.2015
Petr Urban
-> MVM: T2 je formát k pohledání co ... vypichne jednu věc nezávisle na okolnostech a snaží se z někoho dělat co není a jen jeho názor je ten nejsprávnější... nemáš právo na portálu, kde se mají vyměňovat názory a zkušenosti, mít vlastní názor. Jediný správný je od T2, jakýkoli nesouhlas tě řadí na pozici, že když bude T2 moc, vypichne něco a bude se tě na ni snažit shodit. Mu vůbec nejde o výměnu názorů a zkušeností, píše to jak superman Vena-brouk pytlík přes cokoli, ostatní nemají práva nesouhlasit :D To ještě něco uvidíš... to budou chytré (teď jeho nej oblíbené slovo) "posty" pro možnost výsměchu. Přitom taky něco dokázal a nemusel by se chovat jak ****, ale jeho nick ho zřejmě přechází, je to prostě chytrý "TUNER" a asi si někdy v životě byl na tuning srazu... tam ho má každý největšího a snaží se přechcat někoho jiného a takto jeho svět zde smutně funguje.
14:29:45
13.12.2015
13.12.2015
MVM
-> Tuner#2: Ušteři mě zdraví a už radši nic nekomentuj. Aspoň ne sem kde to smysl nemá. Moji větu: My machři řadíme dle ucha jsi vzal doslovně a vůbec jsi kontext nepochopil,bohužel.
14:18:37
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.12.15 13:57:35: cituji: "My machři řadíme na ucho"
Nemám co dodat...
...pokud seš takovej machr
To si fakt myslíš, že jsem tady na virtu hluchý a nebo blbý? Řadit na ucho tady umí snad každý kdo jezdí trochu sportovně a zná zvukový projev svého auta... Ono se někdy řadí překvapivě i dle situace (podržení nižšího kvaltu před zatáčkou bez řazení nahoru a nebo naopak vyšší kvalt v rychlé zatáčce aby auto neztratilo grip). Ale to nic nemění na tom co jsem psal, neb ta zpětná odezva/kontrola je u vzrůstajících diod (ne jen blbý shif-light) k nezaplacení.
Nemám co dodat...
...pokud seš takovej machr
To si fakt myslíš, že jsem tady na virtu hluchý a nebo blbý? Řadit na ucho tady umí snad každý kdo jezdí trochu sportovně a zná zvukový projev svého auta... Ono se někdy řadí překvapivě i dle situace (podržení nižšího kvaltu před zatáčkou bez řazení nahoru a nebo naopak vyšší kvalt v rychlé zatáčce aby auto neztratilo grip). Ale to nic nemění na tom co jsem psal, neb ta zpětná odezva/kontrola je u vzrůstajících diod (ne jen blbý shif-light) k nezaplacení.
13:57:35
13.12.2015
13.12.2015
MVM
-> Tuner#2: Je vidět že moji kritiku těžko snášíš a naráži na mou profesi .. ok budíž.Jsem jeden z mála který totiž vše nezbaští. Nevyzkoušel jsem si to.My machři řadíme na ucho.Dost času trávím na letišti i s mechaniky ,dodnes jsou důležitý palubní přístroje právě pro přesnost a přehlednost analogový. Nemám nic proti řadícím LED diodám ale vadí mi Tvůj názor že otáčkoměr jako takový je potom zbytečnost. Ve formlulich máme třeba jen řadící diody - ale při vší úctě je to trochu jiný kokpit. Nechci to tady zasírat zbytečným vysvětlováním.
13:41:42
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.12.15 12:00:18: A jééé machr z depa se zase ozval... Vyzkoušel sis alespoň někdy rozdíl? Já ano a diody při správném umístění jsou nádherně vidět i v pouhém periferním vidění narozdíl od otáčkoměru (a to mám otáčkoměr natočen tak, že řadím taky kolem horní úvrati) a přesně si můžeš určit otáčky kdy budeš řadit (např. nižší kvalty kde to tam vyletí rychle řešíš až na pátou diodu, vyšší kvalty řadíš třeba jen na dvě zelené). Už když jsem si to kupoval, tak prodávající říkal, že otáčkoměr už "nebude třeba" a po první sezóně mu musím dát za pravdu. Třeba to potvrdí i další co to už v autě mají, mě už nějak nebaví tady pořád něco dokazovat...
Ono DŘÍV se taky jezdilo jen klasické Háčko a dneska???...
Ono DŘÍV se taky jezdilo jen klasické Háčko a dneska???...
12:38:20
13.12.2015
13.12.2015
m8rinek
-> MVM: Netřeba k tomu nic dalšího dodávat ;).
12:30:46
13.12.2015
13.12.2015
MVM
-> m8rinek: Je mi to jedno. Když by T2 napsal: " Mám v autě už chvíli otáčkoměr z diod za litr a vyhovuje mi to tak." Neřeknu ani půl slova. Napsat že :"jakykoliv otackomer jen hezkou ozdobou pristrojove desky" když nemáš diody ..
12:07:58
13.12.2015
13.12.2015
m8rinek
-> MVM: Hele ředitel řekl a tak to bude!
12:00:18
13.12.2015
13.12.2015
MVM
-> Tuner#2: Takovou pitomost jsem dlouho nečet. Každý pořádný závodní auto mělo vždy otáčkoměr(jedno zda krokovej nebo obyč) a diody Omex a jiný srandičky byly a jsou jen doplněk. Nepočítám teď do toho výčtu formule - kde omezený pohyb hlavy,posez,periferní viděníí vyžaduje právě jen řadící kontrolku. Ale pokud chceš řadit jen na světla - tak podle toho musíš mít naskládanou převodovku. Ona totiž kontrastní ručička v spojení s přehlednou stupnící má taky svůj účel - krom "doplňku na přístrojovce" Jako zlepšovák na příští rok navrhnu vyrvat ze závoďáků otáčkoměry .. píšu si poznámku
11:43:40
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Od doby peti po sobe jdoucich diod s rozestupem 200rpm je jakykoliv otackomer jen hezkou ozdobou pristrojove desky. Navic je to vybavene ani ne za litr :))
11:03:08
13.12.2015
13.12.2015
Petr Urban
-> Jozka: Jenže jde jaksi v tom kalupu rally, aby to bylo co možná nejpřehlednější v rozsahu pracovních otáček motoru - 4-7,5 tis., pokud nemáš ledku na kterou řadíš. Je taky dobré když už na to chceš koukat, spoléhat se na hodnoty co vidíš, což u přístroje bez krokového motoru nelze. I po jedné RZ může být po VDO - to už máme vyzkoušené několikrát. Např. nejlepší kvalita vs. cena vs. vzhled co je hlavně i funkční - řadit za kolmicí ručičky za 7 tis. je na tyto motory ideální:
www.merlinmotorsport.co.u k/p/racetech-80mm-electron ic-tachometer-rttc8
www.merlinmotorsport.co.u k/p/racetech-80mm-electron ic-tachometer-rttc8
06:38:47
07.12.2015
07.12.2015
Petr frei
Průměr 80 do 8 tisíc sem u VDO nenašel tak sem koupil do 10 tisíc, Venco ale to už sem ti vysvětlil v sobotu
12:17:45
06.12.2015
06.12.2015
Jozka
-> Urbi: Řekl bych tak akorát, měřící přístroje mají mít takovej rozsah, aby hodnota obvyklá byla ve 2/3 stupnice..
-> vhml: Kurňa fakt ? To mám teda ještě co dohánět
-> vhml: Kurňa fakt ? To mám teda ještě co dohánět
10:47:26
06.12.2015
06.12.2015
castrol
-> vhml:
10:45:32
06.12.2015
06.12.2015
vhml
-> Petr Urban 06.12.15 10:44:14: 10t na virtu točí každá lepší 105tka
10:44:14
06.12.2015
06.12.2015
Petr Urban
Ten otáčkoměr je velký 80mm klasicky ? Se obávám že 10 tis. ot. nebude potřeba i když při uřazení se...kdo ví
18:39:54
04.12.2015
04.12.2015
Petr frei
Jo to máš pravdu , kozy pod LR taky začnu tvořit a hlavně Felicie je půl metru vysoko