Petr1/ Felicie A5 Petr1/ Felicie A5

komentáře | popis | fotky | Petr frei | 17.04.16 21:16 | 94x v oblíbených
Auto sem koupil v roce 2006, od roku 2007 se zůčastňuji amaterských závodů.
Postupem času by z toho měla být A5 na mistrák.
Pokud finance a čas dovolí, měla by být dokončena během roku 2015.

V případě některých dílů sem schopen dodat viz: skoda-virt.cz/cz/.../1074 7-frei-racing-team

Petr1/ Felicie A5 - komentáře:

09:48:23
18.04.2016
Luky
-> Antony: no na jedný ale jenom 1 Ale ty prolisy jsou i na přední, značky jako takové se neliší, odliší se až nálepkou (a i tak jsou pak někteří experti schopni si dát značku se známkou dopředu 47)
09:36:08
18.04.2016
Antony
-> Luky: já si myslím, že tam jsou nalepený i známky, resp.známka 4
upraveno 1x, naposled 18.04.2016 09:36:48
09:30:06
18.04.2016
Luky
-> Honza5: kroužky na známky přeci běžně mají obě značky?!
23:04:02
17.04.2016
Tuner#2
22:19:55
17.04.2016
Honza5
Opravím bratra :-D přední značkou jsou brány jen samolepky a zdůvodu časté výměny dílů jsou 3 kusy v základu. Obě plechové značky jsou na zadek proto mají obě kroužky na samolepky z STK. Ta druhá co se dává na pravé zadní dveře je jen náhradní značka na zadek :-)
21:54:44
17.04.2016
Petr frei
Děkuji, ty přední nálepky spz jsou tři, za další se platí. hliníková přední spz se umisťuje na pravé zadní dveře
21:49:02
17.04.2016
Tuner#2
-> Petr frei: Moc pěkný. Vždycky jsem si myslel, že zamolepka na předek je dílem jedinců aby si nezničili přední značku při nějaké rance, ale oni už to dávají automaticky 1
21:29:00
17.04.2016
Kuba105
-> Petr frei: pěkné auto Na foto z testace ta modrá vypadá jak metalíza.
21:50:13
24.12.2015
Petr frei
už se taky nemůžu dočkat ale je tam ještě dost práce
20:04:30
24.12.2015
castrol
-> Petr frei: juj uz aby si mal hotove na totok sa tesim
21:50:15
21.12.2015
Petr frei
neboj ta se celá bude brousit :)
21:28:38
21.12.2015
venni
-> Petr frei: tak snad se Vám to povede zakrejt aby nebyla zaprášená kastle,hodně štěští ;)
21:25:28
21.12.2015
Petr frei
foukalo se to takhle obráceně protože jsme potřebovaly aby byly nastříkaný dveře a kapota, aby se to mohlo převést do skladu a dostříkat finálně kastly aby se ní mohlo vklidu strojit 1
21:22:10
20.12.2015
venni
-> Petr frei: heleď a nebylo lepší napřed fouknout ten rám a vnitřek?
09:11:42
17.12.2015
Petr frei
ne to je plnič barva bude před svátky
1
22:59:33
16.12.2015
vhml
-> Petr frei 13.12.15 20:56:12: to už jste to stihli polejt i barvou? Vždyt to včera nemělo ani plnič 3
20:56:49
13.12.2015
Tuner#2
-> Petr Urban 13.12.15 18:21:42: Jako Antony, nějak k tomu nemám co dodat po tom co můj názor byl označen jako pitomost... 4
20:56:12
13.12.2015
Petr frei
Pánové nechcete si to vyřídit někde jinde, dohadujete se tu blbostech, ten otáčkoměr budu mít v autě já nikdo jiný
18:41:37
13.12.2015
Antony
-> Petr Urban 13.12.15 18:21:42: ano, s tímto naprosto souhlasím, ale myslím, že celý tohle vzniklo jako reakce na tebou uváděný rally kalup, kde doopravdy není čas čumět dolů na otáčkoměr a plně jeho funkci zastávají diody umístěný v zorným poli, který jednoduše signalizují blížící se vhodný otáčky k přeřazení 4 Tím, že při ladění a testování je otáčkoměr potřeba, se nikdo nepře 4
18:21:42
13.12.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Ano ty řadící ledky dávám taky už nějaký ten rok, prvně bývala jen jedna a taky to dostačuje jezdci, ale nenahrazuje to otáčkoměr... i u závodního auta je dobré vědět přesně otáčky, hlavně při nastavování motoru a nebo i pro blbý volnoběh, přejezdy či startovací otáčky, pro nutnost zda mám či mohu před vinklem podřadit atd... Já například za jízdy při seřizování dívám hlavně na otáčky a lambdu a chci se na to spolehnout, lambda se totiž značně mění a abych věděl po čem v karb. jít, potřebuji ty otáčky docela přesně.
Extreme Tyres