Sdravým.
Je škoda, kdiž jzte sýzkal od otce to to RZ,že zte ho nepředělal zpět do původný verse ralli y z barvou Barum.
Já zem taki fanda těcho vosů.Já konec té éri pamatujy jzem roĝnýk 1975.Uvažujy o tom, že bich zy pořýdyl nějakí doboví kouzek verse ralli před renovacý v původným dobovém ztavu.Nejlépe po nějakém snámějšým jesdcy.Nejlépe Zvatopluk Kvaysar co jel ve sbarvený 1982 a 1983.Jeztly, ještě exyztuje?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Byla to milenka mého otce a bohužel se stala i moji.
Závodní auta chtětí buď mraky času a nebo mraky peněz, nemám ani jedno.
Původní soutěžák - první posádka - Černohorský - Týce, poslední Pech sen.
Po závodní kariéře ležela asi rok a půl Pechovi na zahradě, pak si pro ni zajel můj fotřík. (rok 1985)
(v tý době ležely Pechovi na zahradě ještě další dvě Rs)
Do roku 91 naše rodina auto používala jako prostředek denní potřeby. ( denní moc ne, tak týdenní)
Pro rohlíky a ostatní blbosti jsem musel jako chodit pěžky, než se ohřal motor, aby auto bylo
provozu schopné, bylo rychlejší po měště kamkoliv dojít pěšky.
1991 - 2002 - byly jsme na pár srazech, tupost a arogance lidí vytáčela fotříka, tak se na všechny vysral.
1998 - poprvé se vezu ve velkém mistráku jak předjezdec Rally Bohemia
2003 - 2006- auto leží zakonzervované v garáži, fotr mi ho nechce půjčit na závody, zadlužuju se a kupuju si nejdříve 1150,
moc nejede ani s litinovým osmikanálem,
prodávám ji, a kupuju díly na stavbu vlastního Rs. (Erko na laminátech není RS)
2008 - auto jsem dostal já, zase se nachvíli vrátilo na závodní tratě, bohužel nemám dost času a prachů
ho držet na špičkové závodní úrovni.
2009 - repase motoru, vyvaření kastle, výměna spuchřelých hadic - trvá do tedka, už ani nemám sílu, uhánět mechaniky,
věnuju se druhému rs, přece jenom když ho někde rozstřlím bude to menší škoda.
2010 - jen makám jako debil - naprosto zabitý rok ničím, jen splácení dluhů z aut.
2011 - fáčko jsem dojebal na amaterrallye, jiný pojizdný auto zatím není, ještě se musím zbavit sto litrového zářezu,
co mi zbyl za díly na obě rs. pak nebudu muset makat každý den jak ukrajinec a možná se koncem roku v něčem svezu.
Taková prdel na startu Erzetky 2009:
více na www.Fire-rallyteam.cz
Závodní auta chtětí buď mraky času a nebo mraky peněz, nemám ani jedno.
Původní soutěžák - první posádka - Černohorský - Týce, poslední Pech sen.
Po závodní kariéře ležela asi rok a půl Pechovi na zahradě, pak si pro ni zajel můj fotřík. (rok 1985)
(v tý době ležely Pechovi na zahradě ještě další dvě Rs)
Do roku 91 naše rodina auto používala jako prostředek denní potřeby. ( denní moc ne, tak týdenní)
Pro rohlíky a ostatní blbosti jsem musel jako chodit pěžky, než se ohřal motor, aby auto bylo
provozu schopné, bylo rychlejší po měště kamkoliv dojít pěšky.
1991 - 2002 - byly jsme na pár srazech, tupost a arogance lidí vytáčela fotříka, tak se na všechny vysral.
1998 - poprvé se vezu ve velkém mistráku jak předjezdec Rally Bohemia
2003 - 2006- auto leží zakonzervované v garáži, fotr mi ho nechce půjčit na závody, zadlužuju se a kupuju si nejdříve 1150,
moc nejede ani s litinovým osmikanálem,
prodávám ji, a kupuju díly na stavbu vlastního Rs. (Erko na laminátech není RS)
2008 - auto jsem dostal já, zase se nachvíli vrátilo na závodní tratě, bohužel nemám dost času a prachů
ho držet na špičkové závodní úrovni.
2009 - repase motoru, vyvaření kastle, výměna spuchřelých hadic - trvá do tedka, už ani nemám sílu, uhánět mechaniky,
věnuju se druhému rs, přece jenom když ho někde rozstřlím bude to menší škoda.
2010 - jen makám jako debil - naprosto zabitý rok ničím, jen splácení dluhů z aut.
2011 - fáčko jsem dojebal na amaterrallye, jiný pojizdný auto zatím není, ještě se musím zbavit sto litrového zářezu,
co mi zbyl za díly na obě rs. pak nebudu muset makat každý den jak ukrajinec a možná se koncem roku v něčem svezu.
Taková prdel na startu Erzetky 2009:
více na www.Fire-rallyteam.cz
Škoda 130 Rs -Milenka - komentáře:
-> Athlonek: ano je to letyště v Hoškovycých,teztovacý dráha dřýve y niný,
mrchi sa rok chtěj vlesní už 2000,-Kĝ
-> Mr_Kubaz: Jzem s MB, v Mohelnycy jzem měl kdizy dýlnu a taki nějakí přýbusenztvo.
mrchi sa rok chtěj vlesní už 2000,-Kĝ
-> Mr_Kubaz: Jzem s MB, v Mohelnycy jzem měl kdizy dýlnu a taki nějakí přýbusenztvo.
-> Laďo: Odkud přýmo pochásýš? Na tom vydeu vydým, že na saĝátku projýždýš Mohlenycý, kde mám kouzek přýbusenztvo odtamtud 

-> Laďo: takže jzy v tom cca sa pade a nějakou prácy. Kdiž auto nesdědýš a budeš ho ztavět od sákladu, levnějšý to azy nebude. Nebo srovna tak pokud auto v takovém ztavu koupýš...
-> luki110r: Věř, že bi jzy to sdědyt nechtěl, svláště kdiž to několyk let ztálo, ynveztyce před sávodama jen do materyálu - 25 tyz kĝ,(repaz předný nápravi, víměna ramen,olej,brsdovka,pozyl
ovaĝ,deztyĝki,elektryka.) odjetí 3 sávodi, repaz motor, převodovka, kaztle, - cena ještě nený víĝyzlena - aktuálně jzem v tom sa 20 tyz, a to je toho tak polovyna hotova.
-> Athlonek:
jj je to ve Zvyjanech. Vydeo s jýsdi tadi:
-> Athlonek:
jj je to ve Zvyjanech. Vydeo s jýsdi tadi:
Neny náhodou ta šeztá fotka focená nahoře ve Zvyjanech, nedaleko pyvovaru?
Paráda, ĝaz od ĝazu koukam na Tvé ztránki
sdedyt tak jednu taku to bi bolo nadhera moj zen 

No koneĝně Laďo... Tohle auto jzem obdyvoval už na vydeu s Mělnýka 1999
Paráda.

Držým palce z tou RZ

Moc ty fandym !
Nádhera.
Hmm aka saujymava hyztorya auta , mat orygo RZ je zen
, davam k oblubenim
