Zdravím.
Je škoda, když jste získal od otce to to RS,že ste ho nepředělal spět do původní verze rally i s barvou Barum.
Já sem taky fanda těcho vozů.Já konec té éry pamatuji jsem ročník 1975.Uvažuji o tom, že bych si pořídil nějaký dobový kousek verze rally před renovací v původním dobovém stavu.Nejlépe po nějakém známějším jezdci.Nejlépe Svatopluk Kvaizar co jel ve zbarvení 1982 a 1983.Jestli, ještě existuje?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Byla to milenka mého otce a bohužel se stala i moji.
Závodní auta chtětí buď mraky času a nebo mraky peněz, nemám ani jedno.
Původní soutěžák - první posádka - Černohorský - Týce, poslední Pech sen.
Po závodní kariéře ležela asi rok a půl Pechovi na zahradě, pak si pro ni zajel můj fotřík. (rok 1985)
(v tý době ležely Pechovi na zahradě ještě další dvě Rs)
Do roku 91 naše rodina auto používala jako prostředek denní potřeby. ( denní moc ne, tak týdenní)
Pro rohlíky a ostatní blbosti jsem musel jako chodit pěžky, než se ohřal motor, aby auto bylo
provozu schopné, bylo rychlejší po měště kamkoliv dojít pěšky.
1991 - 2002 - byly jsme na pár srazech, tupost a arogance lidí vytáčela fotříka, tak se na všechny vysral.
1998 - poprvé se vezu ve velkém mistráku jak předjezdec Rally Bohemia
2003 - 2006- auto leží zakonzervované v garáži, fotr mi ho nechce půjčit na závody, zadlužuju se a kupuju si nejdříve 1150,
moc nejede ani s litinovým osmikanálem,
prodávám ji, a kupuju díly na stavbu vlastního Rs. (Erko na laminátech není RS)
2008 - auto jsem dostal já, zase se nachvíli vrátilo na závodní tratě, bohužel nemám dost času a prachů
ho držet na špičkové závodní úrovni.
2009 - repase motoru, vyvaření kastle, výměna spuchřelých hadic - trvá do tedka, už ani nemám sílu, uhánět mechaniky,
věnuju se druhému rs, přece jenom když ho někde rozstřlím bude to menší škoda.
2010 - jen makám jako debil - naprosto zabitý rok ničím, jen splácení dluhů z aut.
2011 - fáčko jsem dojebal na amaterrallye, jiný pojizdný auto zatím není, ještě se musím zbavit sto litrového zářezu,
co mi zbyl za díly na obě rs. pak nebudu muset makat každý den jak ukrajinec a možná se koncem roku v něčem svezu.
Taková prdel na startu Erzetky 2009:
více na www.Fire-rallyteam.cz
Závodní auta chtětí buď mraky času a nebo mraky peněz, nemám ani jedno.
Původní soutěžák - první posádka - Černohorský - Týce, poslední Pech sen.
Po závodní kariéře ležela asi rok a půl Pechovi na zahradě, pak si pro ni zajel můj fotřík. (rok 1985)
(v tý době ležely Pechovi na zahradě ještě další dvě Rs)
Do roku 91 naše rodina auto používala jako prostředek denní potřeby. ( denní moc ne, tak týdenní)
Pro rohlíky a ostatní blbosti jsem musel jako chodit pěžky, než se ohřal motor, aby auto bylo
provozu schopné, bylo rychlejší po měště kamkoliv dojít pěšky.
1991 - 2002 - byly jsme na pár srazech, tupost a arogance lidí vytáčela fotříka, tak se na všechny vysral.
1998 - poprvé se vezu ve velkém mistráku jak předjezdec Rally Bohemia
2003 - 2006- auto leží zakonzervované v garáži, fotr mi ho nechce půjčit na závody, zadlužuju se a kupuju si nejdříve 1150,
moc nejede ani s litinovým osmikanálem,
prodávám ji, a kupuju díly na stavbu vlastního Rs. (Erko na laminátech není RS)
2008 - auto jsem dostal já, zase se nachvíli vrátilo na závodní tratě, bohužel nemám dost času a prachů
ho držet na špičkové závodní úrovni.
2009 - repase motoru, vyvaření kastle, výměna spuchřelých hadic - trvá do tedka, už ani nemám sílu, uhánět mechaniky,
věnuju se druhému rs, přece jenom když ho někde rozstřlím bude to menší škoda.
2010 - jen makám jako debil - naprosto zabitý rok ničím, jen splácení dluhů z aut.
2011 - fáčko jsem dojebal na amaterrallye, jiný pojizdný auto zatím není, ještě se musím zbavit sto litrového zářezu,
co mi zbyl za díly na obě rs. pak nebudu muset makat každý den jak ukrajinec a možná se koncem roku v něčem svezu.
Taková prdel na startu Erzetky 2009:
více na www.Fire-rallyteam.cz
Škoda 130 Rs -Milenka - komentáře:
17:50:26
30.12.2011
30.12.2011
suky
22:41:54
19.09.2011
19.09.2011
Laďo
-> Athlonek: ano je to letiště v Hoškovicích,testovací dráha dříve i nyní,
mrchy za rok chtěj vlezný už 2000,-Kč
-> Mr_Kubas: Jsem z MB, v Mohelnici jsem měl kdysi dílnu a taky nějaký příbuzenstvo.
mrchy za rok chtěj vlezný už 2000,-Kč
-> Mr_Kubas: Jsem z MB, v Mohelnici jsem měl kdysi dílnu a taky nějaký příbuzenstvo.
21:55:43
21.04.2011
21.04.2011
Mr_Kubas
-> Laďo: Odkud přímo pocházíš? Na tom videu vidím, že na začátku projíždíš Mohlenicí, kde mám kousek příbuzenstvo odtamtud
21:34:29
21.04.2011
21.04.2011
Athlonek
14:58:11
21.04.2011
21.04.2011
Luky
-> Laďo: takže jsi v tom cca za pade a nějakou práci. Když auto nezdědíš a budeš ho stavět od základu, levnější to asi nebude. Nebo zrovna tak pokud auto v takovém stavu koupíš...
14:47:25
21.04.2011
21.04.2011
Laďo
-> luky110r: Věř, že by jsi to zdědit nechtěl, zvláště když to několik let stálo, investice před závodama jen do materiálu - 25 tis kč,(repas přední nápravy, výměna ramen,olej,brzdovka,posil
ovač,destičky,elektrika.) odjetý 3 závody, repas motor, převodovka, kastle, - cena ještě není výčislena - aktuálně jsem v tom za 20 tis, a to je toho tak polovina hotova.
-> Athlonek:
jj je to ve Svijanech. Video z jízdy tady:
-> Athlonek:
jj je to ve Svijanech. Video z jízdy tady:
07:29:56
21.04.2011
21.04.2011
Athlonek
Neni náhodou ta šestá fotka focená nahoře ve Svijanech, nedaleko pivovaru?
05:59:56
21.04.2011
21.04.2011
MATTESS
Paráda, čas od času koukam na Tvé stránky
19:37:38
19.04.2011
19.04.2011
luky110r
zdedit tak jednu taku to by bolo nadhera moj sen
13:29:19
19.04.2011
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
No konečně Laďo... Tohle auto jsem obdivoval už na videu z Mělníka 1999 Paráda.
12:34:58
19.04.2011
19.04.2011
ondrej1
Držím palce s tou RS
12:24:59
19.04.2011
19.04.2011
j_j
Moc ti fandim !
08:12:20
19.04.2011
19.04.2011
boris17 - zrušená registrace
Nádhera.
07:05:46
19.04.2011
19.04.2011
Marto
Hmm aka zaujimava historia auta , mat origo RS je sen , davam k oblubenym