skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
soutěžní speciál původem Škoda 130L rallye MTX rok výroby 1986 dnes se podobá Škodě 130LR ale ještě toho dost chybí
jirka - komentáře:
19:05:50
17.09.2012
17.09.2012
jiri vanasek
tento vikend jsem jel rallye Humpolec. skoncil jsem na 3 miste ve tride S1 do 1300
20:35:51
21.08.2012
21.08.2012
jiri vanasek
jo dik
09:45:05
11.08.2012
11.08.2012
Šupi
Paradne fotky,paradne auto parada
12:56:36
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
na to že jsem jel jak připosranej a místo toho abych se každou RZ zlepšoval, tak jsem kvůli brzdám byl čím dál tím pomalejší, a výsledek 2 místo ve třídě ani nevím jak.
12:52:25
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
dalšim podnikem a zatim poslednim bylo rallye České Budějovice nádherná soutěž a hlavně strašně těžké RZ akorád na auto na lesních cestách na bordelu mezi kládama prostě mazec. na prvni RZ jsem odstartoval docela v klidu a na druhé už se ni zdálo že to nechce zrovna dvakrád brzdit přijely jsme do servisu a kluci vyndaly destičky a to jsem se nestačil divit obložení bylo skleněné. Co s tim ptá se mechanik Honza dáme jinÝ nebo je zbrousíme aby zmizela sklovina? Jiný jsem měl akorád seriový to by bylo z bláta do louže tak je zbruš .Následek byl ,že to brzdilo vzdycky na 1rz po servisu a na tý další už zase ne prostě takle pomalu jsem snad ještě nezávodil
12:34:36
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
tak te´d jsem byl v situaci ,že jsem nevědel co dál měl jsem dvě možnosti nasadit motor 1400 a startovat ve trídě do 1600 nebo zpravit 1300, ale měl jsem na to jen 3 týdny do dalších závodů a to znamenalo postavit novou hlavu a zpravit ten jeden válec ten kdo nikdy zvětšoval kanály tak my dá za pravdu že je to práce za trest no nebudu to prodlužovat povedlo se to opravit a kupodivu to i jede i líp, než když tam byla hlava od toho bambuly
12:13:18
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
ja myslel že toho Šmola zašlapu do země je to blbec přestal se mnou komunikovat ani se mi neomluvil za to co mi udělal ta sranda stála 7500kc samozřejmě bez papíru takže to nemohu po něm nějak vymáhat z toho vyplívá že mužu akorád varovat ostatní před Martinem Šmolem který se živí tim že "STAVÍ" hasičské závodní stříkačky je z Nové Včelnice a podle mého názoru a nejenom podle mého neumí nic akorád dokonale lhát protože když mi shaněl písty 4 měsíce a vymlouval jse na všechno možné, jsem ted potřeboval nový 1 píst protože to vodsral taky a když jsem volal do fa. ALMET odkud pocházely ty písty přes Šmola tam mě ubezpečily že je maji běžně skladem a cena je 800 s daní což jsem se málem složil já za ně tomu blbečkovi dával mnohem víc
11:57:18
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
v servisu jsme po chvilce bádání přišli na to že jsou uvolněný vodítka ventilů a jak tam lítaji tak upadl simering na vodítku a šel do válce olej, proto to hulilo jak parní lokomotiva. hele musime to nějak rychle opravit do cíle nám chyběji 2RZ to musíme kurva dojed kdybych měl jet jak na houby, tak budeme třeba třetí kluci rychle vyhodily potrubý, že ty vodítka zkusíme nějak zabouchat přes kulatinu nebo tak něco ,ale zjištěni bylo to, že tam nebylo co zabouchávat protože tam vodítko na dvou válcích vůbec nebylo jedno vylítlo výfukem a druhý bohužel skončilo ve válci což byl průser
11:43:59
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
no nic, tak jsem zjistil ztrátu třetího na nás pokračoval jsem v klidu dál držely jsme si pořád pozici druhého až do šesté RZ kde byla známá okruhová zkouška před startem jsem zjistil že auto nějak moc začalo kouřit tak jsem si říkal musíme dojet tuhle RZ potom mám hned servis mechanici se na to mrknou uvidíme třeba to nic moc neni. odstaroval jsem a po ujeti prvního kola začalo auto hulit takovim způsobem že mi šel kouř pod sedačkou a v autě byl hroznej smrad říkám brachovi my snad hoříme, ale to je smrad jako když pálíš olej ne jako když hoří auto no nic jede to tak jedem dál pro jistotu jsem trochu povolil měl jsem dostatečnej náskok na to druhý místo to furt bude říkal jsem si.Přijely jsme do cíle a auto kupodivu pořád jelo až do časovky kde jsem to radši chcípnul . když jsem to znova nastartoval tak s toho šli děsivý zvuky , tak jsem pomalu klopítal do servisu kde už na nás čekaly kluci z cajkem
11:16:27
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
Radouńska rallye byla tradičně pěkná,až na to že byly hrozně dlouhé přejezdy ,ale za to kluci z Radoně nemohly, protože měly v plánu šotolinovou RZ někde v lese a na poslední chvíly jim to životní prostředí nepovolilo tak musely honem sehnat náhradní RZ a sehnaly ji cca 60km od radouně, ale stejně jsou to machři , že dokážou udělat soutěž na tak vysoké úrovni. klobouk dolu. odstaroval jsem do první etapy a po 3 RZ jsme z bratrem zjištovaly jak na tom jsme, překvapivě jsme zjistily že jsme druhý před náma byla jen Suzuka swift z motorem odladěného na 160koní od pana Nováčka z dílny Novamotorsport to je nádhera poslouchat ten zvuk to auto neskutečně jede
11:00:39
10.08.2012
10.08.2012
jiri vanasek
Po neslavné Bechyni jsem začal intenzivně tlačit na již zmińovaného pána který mi konečně dodělal hlavy nechal jsem si u něj na jedné hlavě zvětšit kanály a na druhé hlavě zvětšit kanály a dát ventily sací 37 a výfuk 32 a výsledek jeho práce? Hlavu z vetšíma ventilama jsem na motor nedal, protože pan motorář ŠMOL neví , že třináckový motor má vrtání 75,5 a on rozjel spalováky na 79 a ještě byl každý spalovák úplně jiný. po dlohodobym zkoumání jsem přišel ještě na druhou chybu tři sací ventily byly 37mm a čtvrtý byl jen 36mm. no řikal jsem si nedá se nic dělat mám ještě druhou hlavu od pana "MOTORÁŘE" Šmola tam zvětšoval jen kanály na tom nic nemohl zkurvit ,tak jsem tu hlavu použil na nový závodní motor a začal jsem se připravovat na Radouńskou rallye