skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
10.2.2012 Pridany 2 dobove fotky v barvach Koleno-Koleno a prvni v barevna co jsem kdy videl :-) Diky moc za poslani
Aktualizace 30.5. 2012
Rally Praha revival 2012
Pridal jsem jednu fotecku na kterou mi poslal odkaz kamarad.. stojime tam s Litvinovskym na okruhu v Sosnové dvojcetem :-)
Timto se panu autorovi omlouvam za kradez :-)
Tak jsme se zucatnili prvniho vyletu s nove zrekonstruovanym autem... ne prvni projeti si dalo cca 500 km pri vyborne akci Rally Praha revival.
Lahudou bylo, ze do aute zasedl osobne Cyril Pacala se svym synem. Letos to je presne 30 let co Cyril naposledy sedel za volantem zavodniho auta a byli jsme prvni kdo ho presvedcil k tomu aby si to po tech letech zopakoval. Jeho setkani s autem po takove dobe bylo dost dojemne pro vsechny zucastnene strany :-)
Musim rict, ze je to uzasny chlapik a jsem velice rad, ze se mi jej podarilo kontaktovat a domluvit tuhle akci. Prekvapilo me ,jak se k nemu ihned hlasila vetsina starych zaslouzilych zavodniku i mechaniku a kolik ve svych letech vydrzel Fernetu po te co si nim kazdy chtel pripit :-))))
Uz se tesim az budu mit tu cest ho znovu potkat a pujcit mu auto na dalsi akci :-)
V nedeli pred odjezdem jsem od nej dostal jeho starou helmu s tim ze patri k tomu autu :-) zaroven mi pry taky doveze nejake pohary a vence, takze parada.. musim pro to vymyslet nejake dustojne misto :-)
Takze jeste jednou diky diky diky
Aktualizace 11.3. 2012
UŽ JE TO UDĚLÁNO UŽ JE TO HOTOVO :-)
Tak po třech letech jsme se konečně dočkali, auto je hotové, pouze teče jeden tlumič, ale už je na cestě jiný. Asi jsem se mel vykaslat na originalitu a dobost nekterych dilu a koupit nove :-)
Pokud vše dobře dopadne tak auto bude mit premieru na Rallye Praha a za volantem bude sedět osobně pan Pacala... nicméně zatím je vše v jednání tak držte palce :)
Aktualizace 11.12. 2011
A mame tu dalsi zajimavost... 3x originalni 130 RS na jedne fotce, vsechny puvodem ze Slovenska :-)
FAJNE FOTO NO NI? :-)
Tak jsem pro zajimavost pridal fotku jak to vypada kdyz postavite vedle sebe soutezacky a okruhovy auto :-)
Aktualizace 28.10. 2011
Aby to nevypadalo ze nic nedelame :-)Motor uz sedi na svem miste, o vikendu by se melo montovatisani s karburatory, interier se uz taky blizi a nejvetsi parada je rampa se svetlama Bosch :-) Zatim to tak vypada ze pod stromecek by mi jezisek mohl prinest dokoncene auto.
Aktualizace 6.8. 2011
Sláva, konečně prijel pan motor, uz se chysta na to jak bude trhat asfalt :-) jo a kdo z vas jeste pamatuje Calex? :-)
Aktualizace 25.7. 2011
Tak se nam podarilo vyrobit nejake reklamy :-) jeste pokracujeme ve vyrobe, ale uz to zacina vypadat jako pred 30ti lety :-)
Aktualizace 9.7. 2011
He he tak je to koukám přesně rok a měsíc co jsem dělal poslední aktualizaci... takže teď mám něco víc novinek... Renovace auta se blíží ke zdárnému (alespoň doufám) konci. Aktuálně máme nalakováno, auto je na kolech a postupně skládáme, do galerie jsem přidal dvě aktuální fotky a zbytek je jako vždy zde:
www.renovace-veteranu.cz/ rozpracovane-vozy/.../skod a-130-rs.aspx
9.6. 2010 Není čas na nic :-( tak alespon slibované fotky... a přihodil jsem i historické fotečky z dob panu Pacaly - Jantosika a bratri Kolenu.. doporucuji zejmena tu kde lakuji auto :-)
Aktualizace 2010: Tak Skelet je pripraveny, laminaty taky, napravy taky, zacinam resit motor. Strechu jsme si nakonec nechali vyrobit na zakazku, pokud nekdo bude miz zajem tak mame kopyto pro lisovani strech na erko :-) protoze ty co se vyrabi rucne jsou pro me nepouzitelny, je to desne měký a staci na to polozit pulitr a je v tom dulek :-)
fotky dodam, rad bych stihl cely auto do konce kvetna, v zasade to staci poskladat a nalakovat :-)
Tak jsme si koupili hračku…. :-)
Je to pro hodně z vás známy a důkladně prodiskutovaný kousek ze Slovenska, Škoda 130 RS. Díky úpravám předchozího majitele se stala žhavým tématem mnoha internetový diskuzí. například tady: skoda-virt.cz/cz/.../4284 -skoda-130rs nebo tady: skoda-virt.cz/cz/.../7285 9-co-vy-na-to-19
Byl to trochu adrenalin a okolnosti sepíšu do samostatného článku.
Základním cílem bylo vykoupit jedno z posledních originálních aut a uvést jej do původního stavu. Originálních dílů na autě příliš nezůstalo… vlastně jen skelet s výrobním číslem a štítkem (musí se vyměnit střecha kvůli nepostradatelnému střešnímu oknu), přední blatníky, kompletní zadní náprava, přední nápravnice a dělítka.
Neb není času nazbyt a ani žádné zkušenosti s totální rekonstrukcí tak atypického auta, bude kompletní renovaci provádět Petr Molčan www.pmautosport.cz/ (nové stránky jsou tady: www.renovace-veteranu.cz) kterému chci poděkovat za pomoc s realizací cele transakce.
Aktuálně je karoserie komplet odstrojená a připravená na pískování, naštěstí není napadena korozí. Současně s tím věnuji poměrně dost času shánění nových (původních) dílu. Jako největší oříšek se zatím jeví původní lisovaná hliníková střecha, originální blok motoru a volant Personal Mirage. Vím, že je dnes možné sehnat repliky takřka čehokoliv, ale preferuji původní dobové díly pro zachování autentičnosti vozu.
Pokud by měl někdo dobové díly a měl je třeba na repliku auta, tak je rád vyměním za nové kusy dnes vyráběné. Budu rád za jakoukoliv pomoc nebo informaci. Cílem je postavit auto tak, jak závodilo v roce 1978.
Kompletní fotodokumentaci naleznete zde: www.fotogalerie.cz/jourin /58115–130rs fotky budou postupně přibývat a chystám podklady na spuštění samostatného webu.
Tak držte palce :-)
P.S. očekávám komentáře kritizující tuningové kroky původního majitele… Věřte, ani já jsem z nich neměl radost a nechápavě nad nimi kroutil hlavou…
Jenže pak mi to došlo, on to auto vlastně zachránil, kdyby jej tehdy náhodou nesehnal a nedal dohromady, tak tu dnes velmi pravděpodobně nebylo vůbec.
Již v době zakoupení tam nebylo takřka nic z původních součástek. Bohužel si auto stavil k obrazu svému a pro normální ježdění po silnici. Jen pro vaši představu: kompletní lak krom střechy a skeletu vznikal v panelákovém bytě 3+1 :)))
Aktualizace 30.5. 2012
Rally Praha revival 2012
Pridal jsem jednu fotecku na kterou mi poslal odkaz kamarad.. stojime tam s Litvinovskym na okruhu v Sosnové dvojcetem :-)
Timto se panu autorovi omlouvam za kradez :-)
Tak jsme se zucatnili prvniho vyletu s nove zrekonstruovanym autem... ne prvni projeti si dalo cca 500 km pri vyborne akci Rally Praha revival.
Lahudou bylo, ze do aute zasedl osobne Cyril Pacala se svym synem. Letos to je presne 30 let co Cyril naposledy sedel za volantem zavodniho auta a byli jsme prvni kdo ho presvedcil k tomu aby si to po tech letech zopakoval. Jeho setkani s autem po takove dobe bylo dost dojemne pro vsechny zucastnene strany :-)
Musim rict, ze je to uzasny chlapik a jsem velice rad, ze se mi jej podarilo kontaktovat a domluvit tuhle akci. Prekvapilo me ,jak se k nemu ihned hlasila vetsina starych zaslouzilych zavodniku i mechaniku a kolik ve svych letech vydrzel Fernetu po te co si nim kazdy chtel pripit :-))))
Uz se tesim az budu mit tu cest ho znovu potkat a pujcit mu auto na dalsi akci :-)
V nedeli pred odjezdem jsem od nej dostal jeho starou helmu s tim ze patri k tomu autu :-) zaroven mi pry taky doveze nejake pohary a vence, takze parada.. musim pro to vymyslet nejake dustojne misto :-)
Takze jeste jednou diky diky diky
Aktualizace 11.3. 2012
UŽ JE TO UDĚLÁNO UŽ JE TO HOTOVO :-)
Tak po třech letech jsme se konečně dočkali, auto je hotové, pouze teče jeden tlumič, ale už je na cestě jiný. Asi jsem se mel vykaslat na originalitu a dobost nekterych dilu a koupit nove :-)
Pokud vše dobře dopadne tak auto bude mit premieru na Rallye Praha a za volantem bude sedět osobně pan Pacala... nicméně zatím je vše v jednání tak držte palce :)
Aktualizace 11.12. 2011
A mame tu dalsi zajimavost... 3x originalni 130 RS na jedne fotce, vsechny puvodem ze Slovenska :-)
FAJNE FOTO NO NI? :-)
Tak jsem pro zajimavost pridal fotku jak to vypada kdyz postavite vedle sebe soutezacky a okruhovy auto :-)
Aktualizace 28.10. 2011
Aby to nevypadalo ze nic nedelame :-)Motor uz sedi na svem miste, o vikendu by se melo montovatisani s karburatory, interier se uz taky blizi a nejvetsi parada je rampa se svetlama Bosch :-) Zatim to tak vypada ze pod stromecek by mi jezisek mohl prinest dokoncene auto.
Aktualizace 6.8. 2011
Sláva, konečně prijel pan motor, uz se chysta na to jak bude trhat asfalt :-) jo a kdo z vas jeste pamatuje Calex? :-)
Aktualizace 25.7. 2011
Tak se nam podarilo vyrobit nejake reklamy :-) jeste pokracujeme ve vyrobe, ale uz to zacina vypadat jako pred 30ti lety :-)
Aktualizace 9.7. 2011
He he tak je to koukám přesně rok a měsíc co jsem dělal poslední aktualizaci... takže teď mám něco víc novinek... Renovace auta se blíží ke zdárnému (alespoň doufám) konci. Aktuálně máme nalakováno, auto je na kolech a postupně skládáme, do galerie jsem přidal dvě aktuální fotky a zbytek je jako vždy zde:
www.renovace-veteranu.cz/ rozpracovane-vozy/.../skod a-130-rs.aspx
9.6. 2010 Není čas na nic :-( tak alespon slibované fotky... a přihodil jsem i historické fotečky z dob panu Pacaly - Jantosika a bratri Kolenu.. doporucuji zejmena tu kde lakuji auto :-)
Aktualizace 2010: Tak Skelet je pripraveny, laminaty taky, napravy taky, zacinam resit motor. Strechu jsme si nakonec nechali vyrobit na zakazku, pokud nekdo bude miz zajem tak mame kopyto pro lisovani strech na erko :-) protoze ty co se vyrabi rucne jsou pro me nepouzitelny, je to desne měký a staci na to polozit pulitr a je v tom dulek :-)
fotky dodam, rad bych stihl cely auto do konce kvetna, v zasade to staci poskladat a nalakovat :-)
Tak jsme si koupili hračku…. :-)
Je to pro hodně z vás známy a důkladně prodiskutovaný kousek ze Slovenska, Škoda 130 RS. Díky úpravám předchozího majitele se stala žhavým tématem mnoha internetový diskuzí. například tady: skoda-virt.cz/cz/.../4284 -skoda-130rs nebo tady: skoda-virt.cz/cz/.../7285 9-co-vy-na-to-19
Byl to trochu adrenalin a okolnosti sepíšu do samostatného článku.
Základním cílem bylo vykoupit jedno z posledních originálních aut a uvést jej do původního stavu. Originálních dílů na autě příliš nezůstalo… vlastně jen skelet s výrobním číslem a štítkem (musí se vyměnit střecha kvůli nepostradatelnému střešnímu oknu), přední blatníky, kompletní zadní náprava, přední nápravnice a dělítka.
Neb není času nazbyt a ani žádné zkušenosti s totální rekonstrukcí tak atypického auta, bude kompletní renovaci provádět Petr Molčan www.pmautosport.cz/ (nové stránky jsou tady: www.renovace-veteranu.cz) kterému chci poděkovat za pomoc s realizací cele transakce.
Aktuálně je karoserie komplet odstrojená a připravená na pískování, naštěstí není napadena korozí. Současně s tím věnuji poměrně dost času shánění nových (původních) dílu. Jako největší oříšek se zatím jeví původní lisovaná hliníková střecha, originální blok motoru a volant Personal Mirage. Vím, že je dnes možné sehnat repliky takřka čehokoliv, ale preferuji původní dobové díly pro zachování autentičnosti vozu.
Pokud by měl někdo dobové díly a měl je třeba na repliku auta, tak je rád vyměním za nové kusy dnes vyráběné. Budu rád za jakoukoliv pomoc nebo informaci. Cílem je postavit auto tak, jak závodilo v roce 1978.
Kompletní fotodokumentaci naleznete zde: www.fotogalerie.cz/jourin /58115–130rs fotky budou postupně přibývat a chystám podklady na spuštění samostatného webu.
Tak držte palce :-)
P.S. očekávám komentáře kritizující tuningové kroky původního majitele… Věřte, ani já jsem z nich neměl radost a nechápavě nad nimi kroutil hlavou…
Jenže pak mi to došlo, on to auto vlastně zachránil, kdyby jej tehdy náhodou nesehnal a nedal dohromady, tak tu dnes velmi pravděpodobně nebylo vůbec.
Již v době zakoupení tam nebylo takřka nic z původních součástek. Bohužel si auto stavil k obrazu svému a pro normální ježdění po silnici. Jen pro vaši představu: kompletní lak krom střechy a skeletu vznikal v panelákovém bytě 3+1 :)))
130 RS Pacala - Jantosik - komentáře:
01:58:18
18.02.2013
18.02.2013
U-Geen
-> jourin: jo, tak jsem to tipoval dobre (i podle chovani :-)
01:53:14
18.02.2013
18.02.2013
jourin
-> U-Geen: www.felicia-coupe.com/kon
takty_klubu.html :-)
01:48:25
18.02.2013
18.02.2013
U-Geen
-> jourin: kdo je Malina? :)
01:30:09
18.02.2013
18.02.2013
jourin
-> Tuner#2: Tak to jsi ovsem nebyl u zacatku debaty. Prisel se me zeptat, jestli od tech aut mam technicak. Ja mu rekl, ze samozrejme od obou, on na me vyjel ze se jedna o podvod, protoze 130 RS nikdy technicky prukaz namela, ze si to mame odvezt a desne daval najevo jak nas nachytal. To o cem mluvis ty, byla az druha pulka debaty, kdy pochopil ze prestrelil a snazil se to uhrat do autu..
A zadnou tabulku jsme mu nevytvorili a tvorit nebudem, proste tam s tim nepojedeme a budeme mit klid.. letos to vidim na pohrebaka, alespon budem nachystany jestli se do nas zase pusti :-D
A zadnou tabulku jsme mu nevytvorili a tvorit nebudem, proste tam s tim nepojedeme a budeme mit klid.. letos to vidim na pohrebaka, alespon budem nachystany jestli se do nas zase pusti :-D
01:09:12
18.02.2013
18.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 18.02.13 00:56:53: Nooo ono ta pravda byla tak někde ve 3/4 (půl na půl bych asi přeháněl) a pokud vím, tak on netvrdil, že to nejsou origo auta, ale že to nemá dle čeho posuzovat a v tom měl jednoznačně pravdu...
My se tady nedokážem shodnout na tom jaká byla na RSech náprava, tak jak pak chceš posuvovat původnost vozu, když na to nejsou "tabulky"? Pokud vím, navrhl Vám řešení, udělejte na to nějaký mustr hodnocení a klidně v rámci srazu na to vytvoří kategorii. Vytvořili jste něco? A o utíkání snad ani nemůže být řeč, pokud vím měl dost starostí s vyhlašováním výsledků.
Ale zrovna s tím utíkám mám taky zkušenost, prý jsem taky z jednoho srazu v Želivi utekl ač jsem se rozloučil s přáteli a normálně odjel na druhý sraz, který se ten den konal u Hradce Lidi jsou různý...
My se tady nedokážem shodnout na tom jaká byla na RSech náprava, tak jak pak chceš posuvovat původnost vozu, když na to nejsou "tabulky"? Pokud vím, navrhl Vám řešení, udělejte na to nějaký mustr hodnocení a klidně v rámci srazu na to vytvoří kategorii. Vytvořili jste něco? A o utíkání snad ani nemůže být řeč, pokud vím měl dost starostí s vyhlašováním výsledků.
Ale zrovna s tím utíkám mám taky zkušenost, prý jsem taky z jednoho srazu v Želivi utekl ač jsem se rozloučil s přáteli a normálně odjel na druhý sraz, který se ten den konal u Hradce Lidi jsou různý...
00:56:53
18.02.2013
18.02.2013
jourin
-> Tuner#2: Jenze Malina se choval jak arogantni debil, napadl nas, ze to nejsou origo auta, mel argumenty jak debil, puvodni auto v zivote nevidel, stale se ohanel FIA predpisama a kdyz jsem mu na aute ukazal samolepku FIA s hologramem (neb Valko s tim jezdil veteranskou evropu) tak me napadl, ze to klidne muze byt padelany a ani se neomluvil a utekl..
A to uz vubec nemluvim o tom, ze jsem mu musel zaplatit 1200 Kc (nebo neco takovyho) za to, ze tam za mnou na noc prijela manzelka, kterou auta vubec nezajimaji a chtela tam pouze prespat, protoze rano jela nekam dal.. Ze jsme mu zaplatili balik penez za nase auta, chatky a karavan ho vubec nezajimalo... Nutil me at si necha auto pred vjezdem do kempu, protoze to je sraz Skodovek a ze ho vubec nezajima jestli mi v noci pred vratama nekdo vykradne nejake BMW...
Takze se nediv ze ve me bouchly saze kdyz se do me zacal poustet znovu... zarekl jsem se, ze nas tam se zavodnima autama uz nidky nidko neuvidi.. A dekuju ze jsi mi tu debatu s nim pripomel.. malem jsem na to zapomel a prihlasil bych se tam jak debil znova
A to uz vubec nemluvim o tom, ze jsem mu musel zaplatit 1200 Kc (nebo neco takovyho) za to, ze tam za mnou na noc prijela manzelka, kterou auta vubec nezajimaji a chtela tam pouze prespat, protoze rano jela nekam dal.. Ze jsme mu zaplatili balik penez za nase auta, chatky a karavan ho vubec nezajimalo... Nutil me at si necha auto pred vjezdem do kempu, protoze to je sraz Skodovek a ze ho vubec nezajima jestli mi v noci pred vratama nekdo vykradne nejake BMW...
Takze se nediv ze ve me bouchly saze kdyz se do me zacal poustet znovu... zarekl jsem se, ze nas tam se zavodnima autama uz nidky nidko neuvidi.. A dekuju ze jsi mi tu debatu s nim pripomel.. malem jsem na to zapomel a prihlasil bych se tam jak debil znova
23:49:02
17.02.2013
17.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 17.02.13 23:36:47: Díky za reakci, do garáže si ani nemusel chodit, mám fotky z FCC a Běšin stejně tak jako další origo kousky třeba namátkou Trajboldovo v Lánech. Všechny auta mají jen jeden doraz a mělkou misku jako je v homologačním listu a to je mezi nima cca. 50% rallye aut. Jasně zadní náprava, tam byli v podstatě tři verze o tu nešlo
BTW já se nehádám, pouze diskutuju. To, že Tvůj velký kamarád neunese kritiku (respektive dotaz) a tituluje mě slovy jako idiot a debil je věc druhá. Mimochodem na Hracholuskách to nebyla hádka? Měl jsem chvílema pocit, že si s Malinou roztrháte občanky. Tady je stejná situace, jen diskutujeme u klávesnice.
BTW já se nehádám, pouze diskutuju. To, že Tvůj velký kamarád neunese kritiku (respektive dotaz) a tituluje mě slovy jako idiot a debil je věc druhá. Mimochodem na Hracholuskách to nebyla hádka? Měl jsem chvílema pocit, že si s Malinou roztrháte občanky. Tady je stejná situace, jen diskutujeme u klávesnice.
23:36:47
17.02.2013
17.02.2013
jourin
Jo jo vase starosti bych hosi chtel mit :-) takze nejprve k teto naprave... dva dorazy tam byly pri koupeni auta... Tuningar co to auto ladil k obrazu svemu tam rozhodne nic nevaril, jeho hlavni zbran byla hlinkova folie, nuzky na zelezo, barvy ve spreji a nezmerna kreativa :-)
Tim padem to tam muselo byt pred tim nez to koupil on, ale mohla to byt dobova uprava, kterou pak pouzili na dalsi auta.. buh vi :-)
Jeste jsem se kvuli tomu ted sel v pyzamu valet pod auto do garaze, abych se podival na Valkovu 130 RS.. tam je puvodni rameno a doraz ma pouze jeden.. Je klidne mozne, ze si to dodelali pouze na rallye, protoze na okruhu a kopci to nebylo potreba. Stejne to je se zadni napravou.. nektera ramena maji preplatovani jako vyztuhu a nektera ne.. tj na rallye ano a na kopce a okruhy ne.
Fascinuje me, jak se hadate kvuli kravinam do bezvedomi .. Vsechna zavodni auta byla puvodni pouze do chvile, nez je z tovarny nekdo privezl na dilnu, potom si je kazdy upravoval a ladil jak jen to slo.. pochopitelne v mezich homologace, takze co auto to original :-)
Pokud se budeme dohadovat o tom co stoji v muzeu tak je to taky znacne zavadejici tema... napriklad vsemi opevovane Monte Carlo v MB ma zeleznou strechu :-)
Tim padem to tam muselo byt pred tim nez to koupil on, ale mohla to byt dobova uprava, kterou pak pouzili na dalsi auta.. buh vi :-)
Jeste jsem se kvuli tomu ted sel v pyzamu valet pod auto do garaze, abych se podival na Valkovu 130 RS.. tam je puvodni rameno a doraz ma pouze jeden.. Je klidne mozne, ze si to dodelali pouze na rallye, protoze na okruhu a kopci to nebylo potreba. Stejne to je se zadni napravou.. nektera ramena maji preplatovani jako vyztuhu a nektera ne.. tj na rallye ano a na kopce a okruhy ne.
Fascinuje me, jak se hadate kvuli kravinam do bezvedomi .. Vsechna zavodni auta byla puvodni pouze do chvile, nez je z tovarny nekdo privezl na dilnu, potom si je kazdy upravoval a ladil jak jen to slo.. pochopitelne v mezich homologace, takze co auto to original :-)
Pokud se budeme dohadovat o tom co stoji v muzeu tak je to taky znacne zavadejici tema... napriklad vsemi opevovane Monte Carlo v MB ma zeleznou strechu :-)
22:50:22
17.02.2013
17.02.2013
havlik
-> Tuner#2: Já sem soudil podle toho co napsal majitel do popisu, podle toho bych hádal že to má nějak pozjištovaný.
22:48:09
17.02.2013
17.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 17.02.13 22:43:17: Fotku znám, proběhla i v diskuzi, ale ono jde soudit dle auta co na Slovensku prodělalo dost slušný tuzing? Jak říkám, já to v žádné homologaci a na tovární autě dobově neviděl. To že se to tam pak na rallye dovařilo v pozdějších dobách na tom nic nemění.
22:43:17
17.02.2013
17.02.2013
havlik
-> Tuner#2: obrázek 40
22:42:03
17.02.2013
17.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin: Ahoj, zajímal by mě Tvůj názor na tuhle diskuzi ohledně dorazů na továrních 130RS: skoda-virt.cz/cz/.../3419
5-dnesni-nakup
Můj názor jsem tam psal, dle podle jednoho člena jsem idiot - alespoň to o mě tvrdí v SZ a psal, že jste velcí kamarádi a mám se Tě na to zeptat.
Můj názor jsem tam psal, dle podle jednoho člena jsem idiot - alespoň to o mě tvrdí v SZ a psal, že jste velcí kamarádi a mám se Tě na to zeptat.
17:32:15
13.02.2013
13.02.2013
suky
Zdravím
Našel jsem na internetu další tři fota Pacala, číslo fota 64,70 a 88. zavvysker.rajce.idnes.cz/ 12._ZAV_Vysker_23.4.1978_- _mistrovstvi_CSSR
Já zháním vše okolo Sváti Kvaizara mimo zbarvení RS Monte Carlo 77. Založil jsem si i na to fórum skoda-virt.cz/cz/.../1676 31-skoda-130-rs-svatopluk- kvaizar
A také vše okolo CHODOS TEAM. Kdyby jste něco měl nebo na něco narazil, tak mi to pošlete.
Přes soukromou zprávu poskytnu i svůi email,kdybyto ho bylo hodně.
Dík.
Našel jsem na internetu další tři fota Pacala, číslo fota 64,70 a 88. zavvysker.rajce.idnes.cz/ 12._ZAV_Vysker_23.4.1978_- _mistrovstvi_CSSR
Já zháním vše okolo Sváti Kvaizara mimo zbarvení RS Monte Carlo 77. Založil jsem si i na to fórum skoda-virt.cz/cz/.../1676 31-skoda-130-rs-svatopluk- kvaizar
A také vše okolo CHODOS TEAM. Kdyby jste něco měl nebo na něco narazil, tak mi to pošlete.
Přes soukromou zprávu poskytnu i svůi email,kdybyto ho bylo hodně.
Dík.
12:04:31
10.02.2013
10.02.2013
jourin
-> suky: Super dekuju moc, to je prvni barevna fotka (28) co znam z doby kdy s autem jezdil Milos Koleno... proste parada :) jinak na fotce 13 neni moje auto, je to jina SPZ, Cyril Pacala mel aut v prubehu doby vic, myslim ze 3 a vsechny ve stejnych barvach :-)
21:30:23
08.02.2013
08.02.2013
suky
Zdravím.
Našel jsem na internetu tři fota vašeho RS z RALLY KOŠICE, číslo fota 13,14 a 28.
www.rallye.sk/rallye/inde x.php?photogalle...
Našel jsem na internetu tři fota vašeho RS z RALLY KOŠICE, číslo fota 13,14 a 28.
www.rallye.sk/rallye/inde x.php?photogalle...
10:11:37
01.12.2012
01.12.2012
Don Carlos
-> krup: Nene. To je náhodné chodec. Jde s igelitkó z fabriky.:)
19:18:03
30.11.2012
30.11.2012
krup
.. foto 12 .. ten pán je mě nejaké povědomé :o))
22:29:19
22.11.2012
22.11.2012
cuker
Paráda, pri tom stretnutí by som chcel byť.Želám všetko dobré.
08:37:30
30.10.2012
30.10.2012
jourin
-> Svico:
Tajne to neni, ale presne to nevim... nastesti jsem si nikde nedelal evidenci toho za kolik jsem kde kupoval nejake dily :-) jinak bych to auto asi nemel rad... ale rekl bych ze porizovaci cena plus renovace jsou dve novy oktavky v plny vybave :) a to nepocitam svuj cas ktery jsem venoval na to abych nekolikrat objel cely ceskoslovenko abych sehnal nahradni dily :)
EDIT: tak jsem koukal na ceny novych skodovek a beru zpet :-) ta cena je cca 2 Superby v plny vybave :)
Tajne to neni, ale presne to nevim... nastesti jsem si nikde nedelal evidenci toho za kolik jsem kde kupoval nejake dily :-) jinak bych to auto asi nemel rad... ale rekl bych ze porizovaci cena plus renovace jsou dve novy oktavky v plny vybave :) a to nepocitam svuj cas ktery jsem venoval na to abych nekolikrat objel cely ceskoslovenko abych sehnal nahradni dily :)
EDIT: tak jsem koukal na ceny novych skodovek a beru zpet :-) ta cena je cca 2 Superby v plny vybave :)
10:38:16
25.10.2012
25.10.2012
Svico
dobrej muzu se zeptat kolik stala renovace RS?teda jestli to neni tajne.dekuju