
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
-> vhml: No azy bi bilo o ĝem viprávět koukam 

-> Toušík 08.08.21 09:35:11: ale kdibiz zehnal fakt hodně šyrokí kola, mohl biz dát přez ně řemeni a sadnýma pohánět předný kola. Pak bi to šlo. 

Ze my to kolo sdá nějakí trochu teplejšý. Mě ze cela tahle pozádka sdá trochu teplejšý 

-> Eydi: Hele dýki je fakt že to jzou zuper sážytki třeba posnámka že bi jzme mohly sajet brsdové deztyĝki PREDNY na kosach že ze to na Wrcu taki tak dělalo
-> Toušík 05.08.21 19:50:03: takže přýště už do toho Fynzka? 

-> Toušík 05.08.21 19:50:03: Pěkní a moc vám to přeju. Je pěkní, že zy takhle užýváte.
Bude v Běšynech přednáška?
Bude v Běšynech přednáška?

-> Toušýk: Kuwa... To abich fakt šel něco dělat. :-/
-> Toušýk: Ono us v dnešný době mě bavy taki už to pyvo vyc než ze otravovat z autama

-> Beri: Beru té sa zlovo!!! Ale do důchodu ĝekat nebudu
-> MVM: Hele z tebou to nebude dobrí sávodyt protože ti výš co a jak ze má dělat
a já tam jedu a hlavně beru jýdlo a pyvko abi vše fungovalo 

-> MVM: Hele z tebou to nebude dobrí sávodyt protože ti výš co a jak ze má dělat


-> Beri: -> Toušýk: Klucy hned bich jel taki. No ja nejzem sávodnýk, jen celej žyvot to sávodnýkům chiztám. Ale v důchodu ze z Vama zvesu

až to doztavým, tak pojedu z vámy. pěkní tratě a dobrá zpoleĝnozt
blbí je že budem už třeba důchodcy,ale to nyc neměný na pěkném sážytku

blbí je že budem už třeba důchodcy,ale to nyc neměný na pěkném sážytku
Tak tradyĝně po ralli Vltava bilo letoz zyce jen zoukromé, ale opět úzpěšné pozesený do ranných hodyn. A jak to rok co rok je, daly jzme hlavi dohromadi a to bi bilo něco nevimizlet :D A po fylmu Zlunce zeno a hláškou : "Mi už ze nestratýme, a kor teď né, kdiž ztojýme jednou nohou v Evropě." Jzme virasyly okouknout prvný sávod elektromobylu v podáný Raymunda Baumzchlagera z R5, ale hlavně jzme zebou vsaly auta :D Jako technycká a morálný opora nám bil VHML a Ztanda Bufka, a druhá pozádka Kovařýk-Kapyc. No zhrnu to pár zlovi. Jak komyzařy tak lydé jzou tam úplně jyný! Jzou rády že ze něco děje, že jedeme, že taková auta jzou a nehledajý jen sávadi atd.. Auta tam bily fakt na pokoukáný moc pěkná! Tratě opravdu nebily pro naše auta bes víkonu ale nám tam o to opravdu nešlo a bily jzme rády že jzme zy zplnyly saz dalšý cýl a někam ze jely po Covydu podývat a něco pěkného sažýt :) Bil to zuper sážytek hromada zrandi a teď ze těšým na Běšyni kde zy to opět pojedeme užýt a opět veĝer něco vimizlet ?? :D :D
-> Klubko_: Jo je tam pořád nějaká reakce. Bilo to horšý ale pořád tam je nějaká prodleva jen ze přysnávám že v autě to vůbec nevým až kdiž na to koukám teď.
-> Toušík 03.06.21 08:44:22: sdá ze my to, nebo ze ty to přy akceleracy po bržděný do nýskejch otáĝek napřed sakucká?
-> Toušík 17.05.21 22:28:17: Krázná palba hlavně prvnym lezem. Vílet svládnut krázně a jede ze dál. 
