skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
07:15:30
03.03.2020
03.03.2020
Eidy
-> Toušík 02.03.20 08:50:13: Fůů, tak to je drsný.
13:16:32
02.03.2020
02.03.2020
Jozka
08:50:13
02.03.2020
02.03.2020
Toušík
Na Pačívu konec poslední RZ 100metru před poslední fotobunkou upadnula keramika že svíčky... Na 99% vadna svíčka nebo někomu na kramu upadnula nebo nevím ale prostě se to stalo.. Větší problém že motor byl v ten moment na maximálce a prostě cca v 7000tis to nadělalo paseku. Komplet pisty 2ks urazenej blok ojnice atd
08:03:12
02.03.2020
02.03.2020
Eidy
-> Toušík: Hodně zajímavý. Překvapuje mě, že to nenasál jinej válec, dokud to běželo. A co se stalo? Nikde jsem nic neviděl.
07:46:22
02.03.2020
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: no pěkný, ani nevím, že jsi někde popravil motor? Co jeho následovník? Konfigurace?
06:53:10
02.03.2020
02.03.2020
Toušík
Jen pro upřesnění to jsou zbytky pistu a kroužků které proleteli zpět karburaroratorem ..
23:07:13
01.03.2020
01.03.2020
Toušík
Tak jsem si nahodil nový motor do auta že jo nastartuju. A říkám si raději jeste sundam filtr aby nechytil když by to nějak blaflo.. Musím říct že tento nápad mi udělal velkou radost protoze se nedokážu moc představit co by to nedělalo... I když asi dokážu
18:15:24
26.02.2020
26.02.2020
Bery
-> vhml: my už musíme mít taky.
09:20:55
26.02.2020
26.02.2020
vhml
-> Bery 26.02.20 07:36:48: v Čechách ne. V Rakousku musí mít historici Hans a pro periodu J2 hasící systém. Do Evropy musí být hasící systém ve všech autech.
07:56:02
26.02.2020
26.02.2020
Toušík
Na MCRHA nemusím mít ani Simpson ani hasici systém. Ale auto se budu snažit otestovat na Evropské papíry abych mohli taky vyrazit někam dál
07:36:48
26.02.2020
26.02.2020
Bery
taky už musíte mít hans, nebo aspoň ten hybrid? nebo v historikach jen hasicak?
22:49:24
25.02.2020
25.02.2020
MVM
-> vhml: Tak jasně že je důležité aby tam ty závlačky zůstaly - přece jen nechceš nechtě vystříkat tak drahej hasicak zvláště když to nikdo neplní
22:23:38
25.02.2020
25.02.2020
vhml
-> MVM 25.02.20 22:11:39: a taky za nevyndany zavlacky
22:11:39
25.02.2020
25.02.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.02.20 21:55:55: To není automaticky. Je to zkrátka hasicí systém. Tohle mechanický..V podstatě FIA hasicak a rozvod na definovány místa v motorovym prostoru a prostoru pro posádku. A jelikož jsem už taky nechtěně odpálil a taky pár závodních aut i hořících hasil - tak jediný co to vlastně "umí" že to je drahý, hasivo ekologické, a technici můžou prcat za nepovedené revize..
21:55:55
25.02.2020
25.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 25.02.20 20:38:56: automatický hasící systém? Takže už povinnost na republiku?
21:41:09
25.02.2020
25.02.2020
T
-> Toušík: jasný jaké jsou letos akce v plánu +
20:59:08
25.02.2020
25.02.2020
Toušík
-> T: Na funkci to doufám využívat nebudu! Ale předpis je předpis
20:54:50
25.02.2020
25.02.2020
T
-> Toušík: to snad nebudeš potřebovat ,ne ?