skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
16:07:59
30.07.2019
30.07.2019
Jozka
Co to, že jste letos u nás v ohradě "zapomněli" svůj krásný vozík ?
20:03:40
06.08.2018
06.08.2018
Péďa17
-> Toušík: Vím co se jim stalo a jsem rád že dojeli do cíle po smolné šumavě.Vždyť netvrdím tady že Žigul je tom auto.Jinak všichni co dojeli do cíle jsou vítězové a je jedno na jakým místě skončili
23:10:19
05.08.2018
05.08.2018
Luky
-> Toušík: Já byl na okruhu asi 3x, takže tam těžko brát nějaký moudra
Hlavní je se bavit
Hlavní je se bavit
23:02:41
05.08.2018
05.08.2018
Toušík
-> Luky: To je právě o tom přemýšlet :) To co ty používáš na okruhu (kterým jsem já nepolíbený) člověk pak použije zas jinde. A já jakož to amatér se musím pořád hodně učit. Ale jezdím pro radost s Lukášem tak to zas nehrotím :)
09:37:55
04.08.2018
04.08.2018
Luky
-> Toušík: hehe, je přece blbost aby jsi si nechal radit od někoho kdo má na závodech naježděno dopředu to co ty nacouváno Ale pokud ti to pomohlo, jsem rád
21:51:28
03.08.2018
03.08.2018
Toušík
-> Péďa17: No to je možný mi se spolu taky dobře známe :D Píšu to jen tak z hecu že na škoda forum nebude žigul top vozidlo :D Jinak by jsme se na vložce nedojeli když by neměl utrženou zadní nápravu a neměl ji zakurtovanou :D
19:42:41
03.08.2018
03.08.2018
Péďa17
-> Eidy: Ten žigul je kamarada
11:42:19
03.08.2018
03.08.2018
Toušík
-> Eidy: Ne ta prdlavka byla jen chvilku ale nebylo kde se uhnout.
-> Luky: Už na Vltavě jsem si vzal tvá slova k srdci a snažím se zatáčky tahat ven! Ale občas je to až za mejma hranicema když se to samo vytáhne moc :D A ještě když jsme bokem letěli na ten betonovej patník tak to bylo vytažený až moc :D
-> Luky: Už na Vltavě jsem si vzal tvá slova k srdci a snažím se zatáčky tahat ven! Ale občas je to až za mejma hranicema když se to samo vytáhne moc :D A ještě když jsme bokem letěli na ten betonovej patník tak to bylo vytažený až moc :D
23:07:59
02.08.2018
02.08.2018
Luky
-> Toušík: moc pěkný! Tohle vypadá rychlý i zvenku a z videa, to je málokdy
(myšleno obecně, nejen tvoje videa)
(myšleno obecně, nejen tvoje videa)
21:51:12
02.08.2018
02.08.2018
Eidy
-> Toušík: Pěkný, moc pěkný. Gratulace k poháru. Takže ten žigul vás asi moc nezdržel.
21:08:20
02.08.2018
02.08.2018
Toušík
Tak přidám zas popořadě dojetý Pačív. Byla to super známá soutěž. Přiznám se že mě to sedlo nějak od začátku a měl jsem z toho dobrý pocit. Samozřejmě na mistra volantu p. Němce jsme v Dčkách neměli, ale dostat pochvalu od p. Jirátka že jsme příjemný klucí s krásným autem a jede nám to je minimálně příjemný!!!!
22:50:54
03.07.2018
03.07.2018
Toušík
Ještě jsem se k tomu nedostal rozměr stejný 7" píš jsem zvědavý na tuhost límců vnitřních.. Jinak bych řekl že je to totožné jen tyhle mají ET0
22:50:11
03.07.2018
03.07.2018
Milan 136
-> Toušík 03.07.18 22:43:26: krasny
22:44:43
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 03.07.18 22:43:26: Stejný rozměr? Jak jsou na tom váhově v porovnání?
22:43:26
03.07.2018
03.07.2018
Toušík
Dnes jsem zakoupil nové disky a po zkušenosti z Krumlova jsem obstaral i mokré pneu tak jsem zvědavý. Pak bych rád porovnal vlastnosti Compomotivů a Minilitů.
23:03:36
30.05.2018
30.05.2018
Toušík
Tak asi je jasný že Krumlov je za náma! Když jsem se dříve koukal na závodní videa kde povídají jak je Krumlov těžký, tak jsem si říkal že Vltava je podobná... Ale tohle byl opravdovej očistec!! Počasí které na každé RZ předvedlo co umí, tratě kde jsem myslel že v každé 3tí zatáčce nějakej hospodář vysypal valník zeminy ( vykatováno od velkejch aut ), RZty samej horizont a mraky zatáček, hned na první a předposlední RZ jsme jeli s Lukášem odpoutaný v totálně zamlženým autě kde jsem neviděl ani na metr před sebe. Ale tohle vše člověka jen zdokonaluje, tlačí ho to se zlepšovat, vylepšovat auto .. jenže tohle vše by fakt nešlo bez kamarádů rodiny, mitfáry a kluků co jsou v servisu a opravdu se o mě dokázali postarat tak jak jsem to nikdy nezažil!!!! Pánové všem strašně děkuji už jen za to že drží palce!!!!
22:10:52
27.05.2018
27.05.2018
Toušík
-> Eidy: -> Bery: Tak to jsem na tom docela dobře koukám :D Jako vyrazit bez kotouče by byla větší komedie :D
07:19:11
27.05.2018
27.05.2018
Vojťas
-> Bery 25.05.18 06:45:01: tak to je fakt dobry
06:45:01
25.05.2018
25.05.2018
Bery
-> Eidy: já tuhle měnil vepředu ložiska a náboje na druhým rapidu a zas jsem si pochvaloval jaxe to hezky točí a kotouče jsem měl na ponku:-))
23:36:49
24.05.2018
24.05.2018
Eidy
-> Toušík: No tak to je vlastně super. To se stane. Já dneska dělal brzdy na Volvu. Nasadím zadní kolo a říkám si, že sesazení bylo nějak podezřele rychlejší než rozborka. No a pak mi došlo, že jsem nenamontoval brzdič.