skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
18:15:24
26.02.2020
26.02.2020
Bery
-> vhml: my už musíme mít taky.
09:20:55
26.02.2020
26.02.2020
vhml
-> Bery 26.02.20 07:36:48: v Čechách ne. V Rakousku musí mít historici Hans a pro periodu J2 hasící systém. Do Evropy musí být hasící systém ve všech autech.
07:56:02
26.02.2020
26.02.2020
Toušík
Na MCRHA nemusím mít ani Simpson ani hasici systém. Ale auto se budu snažit otestovat na Evropské papíry abych mohli taky vyrazit někam dál
07:36:48
26.02.2020
26.02.2020
Bery
taky už musíte mít hans, nebo aspoň ten hybrid? nebo v historikach jen hasicak?
22:49:24
25.02.2020
25.02.2020
MVM
-> vhml: Tak jasně že je důležité aby tam ty závlačky zůstaly - přece jen nechceš nechtě vystříkat tak drahej hasicak zvláště když to nikdo neplní
22:23:38
25.02.2020
25.02.2020
vhml
-> MVM 25.02.20 22:11:39: a taky za nevyndany zavlacky
22:11:39
25.02.2020
25.02.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.02.20 21:55:55: To není automaticky. Je to zkrátka hasicí systém. Tohle mechanický..V podstatě FIA hasicak a rozvod na definovány místa v motorovym prostoru a prostoru pro posádku. A jelikož jsem už taky nechtěně odpálil a taky pár závodních aut i hořících hasil - tak jediný co to vlastně "umí" že to je drahý, hasivo ekologické, a technici můžou prcat za nepovedené revize..
21:55:55
25.02.2020
25.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 25.02.20 20:38:56: automatický hasící systém? Takže už povinnost na republiku?
21:41:09
25.02.2020
25.02.2020
T
-> Toušík: jasný jaké jsou letos akce v plánu +
20:59:08
25.02.2020
25.02.2020
Toušík
-> T: Na funkci to doufám využívat nebudu! Ale předpis je předpis
20:54:50
25.02.2020
25.02.2020
T
-> Toušík: to snad nebudeš potřebovat ,ne ?
20:38:56
25.02.2020
25.02.2020
Toušík
Pokračujeme zdárně i v novém roce. Je čas posunu..Je čas nové výzvy.
16:07:59
30.07.2019
30.07.2019
Jozka
Co to, že jste letos u nás v ohradě "zapomněli" svůj krásný vozík ?
20:03:40
06.08.2018
06.08.2018
Péďa17
-> Toušík: Vím co se jim stalo a jsem rád že dojeli do cíle po smolné šumavě.Vždyť netvrdím tady že Žigul je tom auto.Jinak všichni co dojeli do cíle jsou vítězové a je jedno na jakým místě skončili
23:10:19
05.08.2018
05.08.2018
Luky
-> Toušík: Já byl na okruhu asi 3x, takže tam těžko brát nějaký moudra
Hlavní je se bavit
Hlavní je se bavit
23:02:41
05.08.2018
05.08.2018
Toušík
-> Luky: To je právě o tom přemýšlet :) To co ty používáš na okruhu (kterým jsem já nepolíbený) člověk pak použije zas jinde. A já jakož to amatér se musím pořád hodně učit. Ale jezdím pro radost s Lukášem tak to zas nehrotím :)
09:37:55
04.08.2018
04.08.2018
Luky
-> Toušík: hehe, je přece blbost aby jsi si nechal radit od někoho kdo má na závodech naježděno dopředu to co ty nacouváno Ale pokud ti to pomohlo, jsem rád
21:51:28
03.08.2018
03.08.2018
Toušík
-> Péďa17: No to je možný mi se spolu taky dobře známe :D Píšu to jen tak z hecu že na škoda forum nebude žigul top vozidlo :D Jinak by jsme se na vložce nedojeli když by neměl utrženou zadní nápravu a neměl ji zakurtovanou :D
19:42:41
03.08.2018
03.08.2018
Péďa17
-> Eidy: Ten žigul je kamarada
11:42:19
03.08.2018
03.08.2018
Toušík
-> Eidy: Ne ta prdlavka byla jen chvilku ale nebylo kde se uhnout.
-> Luky: Už na Vltavě jsem si vzal tvá slova k srdci a snažím se zatáčky tahat ven! Ale občas je to až za mejma hranicema když se to samo vytáhne moc :D A ještě když jsme bokem letěli na ten betonovej patník tak to bylo vytažený až moc :D
-> Luky: Už na Vltavě jsem si vzal tvá slova k srdci a snažím se zatáčky tahat ven! Ale občas je to až za mejma hranicema když se to samo vytáhne moc :D A ještě když jsme bokem letěli na ten betonovej patník tak to bylo vytažený až moc :D