skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
07:59:27
11.10.2017
11.10.2017
Luky
-> T: ovšem ne se 120S nejspíš, když je na Rkách
06:45:30
11.10.2017
11.10.2017
T
-> Toušík: nikdo neříká, že nemůžeš jet příště s náma
01:21:16
11.10.2017
11.10.2017
Eidy
-> Toušík: Jo, na Ringu je to asi podobné. Ta atmosféra se těžko popisuje, to člověk musí zažít. Ale to nemění nic na skutečnosti, že takovýmhle akcím a výletům strašně fandím. Místo nějakýho tlachání u piva se prostě sebrat a jet. To má ten správnej náboj. Moc vám to přeju a jsem strašně rád za takový lidi.
21:42:02
09.10.2017
09.10.2017
Toušík
-> Eidy: -> T: Pánové děkuji, ale myslím že když jedete na Ring tak to je podobné:) Tak víte o čem člověk mluví . Jen ty šrámy nepotěší, ale není to neřešitelný a fakt lepší než loni, tohle je jen blatník a čelo a podběh.... No když na to koukám tak jsem si zas nepomohl :)
20:58:03
07.10.2017
07.10.2017
T
-> Toušík 06.10.17 23:03:17: takhle nějak to má vypadat...koukenš se na super místa za super lidma a výsledek je až na posledním místě, velká paráda a klobouk dolu, že vyrazíš za hranice
00:29:14
07.10.2017
07.10.2017
Eidy
-> Toušík: Paráda. Tohle se mi strašně líbí. Když se někdo sebere a vyrazí někam, kde to stojí za to a užije si to. I přes nějaké drobné problémy nebo šrámy. Tomuhle říkám nadšení a zapálení pro věc. Strašně vám to přeju a těším se, až se zase potkáme.
23:03:17
06.10.2017
06.10.2017
Toušík
Austria rallye legends Arboe 2017. Tak název této soutěže jsem zaslechl prvně od Vaška Hornů. S představou ,že je to v Rakousku pro mě znamenalo : Je to daleko, je to drahé, bude to přísné na předpisy a hlavně nejsme žádné legendy!!! Jenže čím dále bylo po krásném Pačívu ,tím více svrběly ruce.. No , sice byla možnost přihlásit se na Příbram, ale ta se může jet „kdykoli“. A tak to dopadlo tak, že jsem zavolal Oldu Kovaříka co a jak taková soutěž obnáší. Bylo mi řečeno, že něco zjistí a dá vědět… jenže… za 30 minut telefonát zpět -že jsme přihlášeni a prostě jedeme :D Lukáš týden před jeho překrásným svatebním dnem, ale i on se potutelně to telefonu usmál a kývl s tím, že se nesmí nic stát…. najivka :D A tak začal koloběh kontroly auta, výroby nájezdů na plato, shánění techničáku od káry (který jsme nakonec zjistili že neexistuje ani jeden a jeli jsme pouze se zelenou kartou s tím ,že nám vypadl malý někde z auta :D :D ), dále auta najížďáku a dobrého jídla od Andrejky a mamči. Ale vše krásně klaplo, dostal jsem nakázáno, abychom jeli opatrně, že je před svatbou a Lukáš chce odvézt na obřad žlutým sršňem!!! a jedeme. Na Oldu nemělo význam čekat, neboť na domluvené setkání- v 7:00 ráno u hranic- bychom se nedočkali ,když vyrážel v 15:00 :D Krásně jsme si to mastili, krátké pauzičky, bylo to jen 300km a to skoro stále po dálnici, pak jsem si vzal do auta Kubu a Lukáš dostal Standu. No jedem a najednou na dálnici koukám ,jak nějakej blbec v bílém WV letá po příkopě…. Ale Kuba mi povídá: Není to Lukáš?? :/ No jo! je to Lukáš. Můžu říct ,že ve mně hrklo! Jelikož Bavorák lítal po kanálech a skončil 8m. před svodidly :/ Ale vše se vyřešilo naštěstí a vše bylo v poklidu! Před čím také u Lukáše smekám!!. Jenže jsme přišli o najížďák a hlavně o Lukáše :D No nedalo se nic dělat zarostlý Kuba se po cestě učísnul a byl z něj můj krasoň Lukáš :D Sedli jsme do auta a začali najíždět společně s Pájou v jeho autě! Překrásné RZty, úžasní lidé, a to prostředí byla paráda!
A teď něco o závodech: Musím uznat, že nic takového se asi v ČR bohužel uspořádat nedá, což je neuvěřitelná škoda!! Není to prostředím, to máme překrásné, ale umíněností komisařů, předsedů a mnoha dalších nejdůležitějších pomazaných hlav. Protože tyto soutěže se odehrávaly ve 2 městečkách pro představu jako Janovice. Kde se celé město obsadilo! Servisy byly rozmístěny před obchody, garážemi, radnicí, restauracemi i rodinnými domy ALE NIKDO NIKDO neprotestoval, nestěžoval si, nenadával, a netroubil. Lidé chodili, fotili si auta smáli se, byli ochotní ,protože pochopili, že to té obci jen přináší a 1-2dny se to „dá přežít“ ! A víc jim to přinese než vezme. Šlo to dokonce bez policie! Jelikož všichni si to jeli užít a nechtěli nic takového řešit a přehlídka skvostů všech nejkrásnějších vozů jako Audi, Alpínky, Delty,…. mohl bych jmenovat do nekonečna, byla neskutečná!! A tratě jakbysmet, klikaté úzké, překrásný asfalt a prostředí lemované lidmi! Jen jedna zatáčka nám bohužel nesedla. Byl to okruh kde se jela jen 3 kola, jenže před koncem 3tího jsme s Lukášem usoudili, že si dáme ještě jedno :D No blátíčko, diváci a zas to bohužel odnesl přední blatník ( Hlavně Lukáš má před svatbou jeďte opatrně . ) Strašně mi to štve, ale za tyhle závody to stálo! A vrchol byl, když jsme do poslední RZ jeli s 130RS vedle sebe a smáli jsme se do okýnek :D Jenže Oldovi nešla dát 3jka a já auto roztočené do mrtva :D . A ještě jedna perlička. Na jedné RZ nám pomalu začala docházet baterka v centrále. Lukáš se toho okamžitě ujal a začal mi diktovat dost ráznou němčinou- v tu chvíli jsem nevěděl, zda auto odstavit a smát se nebo fungovat dál :D No a vrcholem, což doufám, že alespoň trochu potěšilo, byl dárek pro Kubu, kterého jsme po jednom servisu převlékli do Lukášovo věcí a co si napsal ,to si měl taky přečíst -tak jsem ho protáhnul 2 RZty po tratích! Doufám ,že se mu to líbilo i když tempo pro Sko do kopce opravdu není vražedné, ale o tom to přeci není.
Tak závěrem, kdo má rád krásná auta, které moc vidět v ČR nejsou, kdo má rád pohodu, přírodu a nezáleží mu na tom, že ten první nebude mít v ruce pohár, protože se nejede na čas ale opravdu opravdu pro radost, vyražte někam, buď s autem nebo jen podívat, protože to je krásné. A opravdu nejsem člověk, kdo má sponzory a mraky peněz ale mám SUPER kamarády, viz Kuba, který měl den před odjezdem narozeniny a jeho dcerka narozeniny když byl pryč, Lukáš, kterej je praštěnej a jede před svatbou se mnou s tím, že se nic nestane , Standa, kterej by měl bejt ve škole, a všicí od Kovaříků a hlavně všem doma -Andrejce, mamče, Štěpánkovi, kteří mi dovolili se sebrat a jet si to na vlastní kůži zažít!!! Všem moc moc díky, jste skvělí!!!
A teď něco o závodech: Musím uznat, že nic takového se asi v ČR bohužel uspořádat nedá, což je neuvěřitelná škoda!! Není to prostředím, to máme překrásné, ale umíněností komisařů, předsedů a mnoha dalších nejdůležitějších pomazaných hlav. Protože tyto soutěže se odehrávaly ve 2 městečkách pro představu jako Janovice. Kde se celé město obsadilo! Servisy byly rozmístěny před obchody, garážemi, radnicí, restauracemi i rodinnými domy ALE NIKDO NIKDO neprotestoval, nestěžoval si, nenadával, a netroubil. Lidé chodili, fotili si auta smáli se, byli ochotní ,protože pochopili, že to té obci jen přináší a 1-2dny se to „dá přežít“ ! A víc jim to přinese než vezme. Šlo to dokonce bez policie! Jelikož všichni si to jeli užít a nechtěli nic takového řešit a přehlídka skvostů všech nejkrásnějších vozů jako Audi, Alpínky, Delty,…. mohl bych jmenovat do nekonečna, byla neskutečná!! A tratě jakbysmet, klikaté úzké, překrásný asfalt a prostředí lemované lidmi! Jen jedna zatáčka nám bohužel nesedla. Byl to okruh kde se jela jen 3 kola, jenže před koncem 3tího jsme s Lukášem usoudili, že si dáme ještě jedno :D No blátíčko, diváci a zas to bohužel odnesl přední blatník ( Hlavně Lukáš má před svatbou jeďte opatrně . ) Strašně mi to štve, ale za tyhle závody to stálo! A vrchol byl, když jsme do poslední RZ jeli s 130RS vedle sebe a smáli jsme se do okýnek :D Jenže Oldovi nešla dát 3jka a já auto roztočené do mrtva :D . A ještě jedna perlička. Na jedné RZ nám pomalu začala docházet baterka v centrále. Lukáš se toho okamžitě ujal a začal mi diktovat dost ráznou němčinou- v tu chvíli jsem nevěděl, zda auto odstavit a smát se nebo fungovat dál :D No a vrcholem, což doufám, že alespoň trochu potěšilo, byl dárek pro Kubu, kterého jsme po jednom servisu převlékli do Lukášovo věcí a co si napsal ,to si měl taky přečíst -tak jsem ho protáhnul 2 RZty po tratích! Doufám ,že se mu to líbilo i když tempo pro Sko do kopce opravdu není vražedné, ale o tom to přeci není.
Tak závěrem, kdo má rád krásná auta, které moc vidět v ČR nejsou, kdo má rád pohodu, přírodu a nezáleží mu na tom, že ten první nebude mít v ruce pohár, protože se nejede na čas ale opravdu opravdu pro radost, vyražte někam, buď s autem nebo jen podívat, protože to je krásné. A opravdu nejsem člověk, kdo má sponzory a mraky peněz ale mám SUPER kamarády, viz Kuba, který měl den před odjezdem narozeniny a jeho dcerka narozeniny když byl pryč, Lukáš, kterej je praštěnej a jede před svatbou se mnou s tím, že se nic nestane , Standa, kterej by měl bejt ve škole, a všicí od Kovaříků a hlavně všem doma -Andrejce, mamče, Štěpánkovi, kteří mi dovolili se sebrat a jet si to na vlastní kůži zažít!!! Všem moc moc díky, jste skvělí!!!
11:43:58
10.05.2017
10.05.2017
Toušík
-> vhml: -> Luky: Hele já nevím.. ono asi ideální stopa je široká, hlavně když se zvedá zadní kolo ale ono je ještě tolik ostatních ukazatelů na to zda je rozbitá trať, jestli je tam mokro nebo není atd.... a určitě máš Luky pravdu o té stopě ale je to dlouhá cesta než se to pořádně naučíme nebo dokážem využívat :/
14:42:18
05.05.2017
05.05.2017
vhml
-> Luky 05.05.17 13:28:43: mě taky tatínek učil čisté stopě, ale pak jsem se začal kamarádit s Pístem
Podle mě je ale čistá stopa u slabýho auta bez špéry sporná. U silnýho auta, kde potřebuješ odlehčit gumám a u špéry, která tě dost brzdí se snižujícím se rádiusem, je to jasný. Ale jinak se taky dost možná vyplatí víc ject stopu nejkratší.
Podle mě je ale čistá stopa u slabýho auta bez špéry sporná. U silnýho auta, kde potřebuješ odlehčit gumám a u špéry, která tě dost brzdí se snižujícím se rádiusem, je to jasný. Ale jinak se taky dost možná vyplatí víc ject stopu nejkratší.
13:28:43
05.05.2017
05.05.2017
Luky
-> Toušík: jo jasný, na mokru to musí být opatrnější, zvlášť na takovým bordelu
Mně vždycky táta na sedící vedle vtloukal do hlavy, ať tomu ve výjezdu (kdy je jasný, že je všechno pod kontrolou a nehrozí nějaký výlet mimo trať) povolím až na krajnici, aby byla hezká stopa a hezky se na to dívalo A něco na tom asi je, pak se dá po postupným zvyšováním sebejistoty na té (už správné) stopě postupně zrychlovat
Mně vždycky táta na sedící vedle vtloukal do hlavy, ať tomu ve výjezdu (kdy je jasný, že je všechno pod kontrolou a nehrozí nějaký výlet mimo trať) povolím až na krajnici, aby byla hezká stopa a hezky se na to dívalo A něco na tom asi je, pak se dá po postupným zvyšováním sebejistoty na té (už správné) stopě postupně zrychlovat
12:39:50
05.05.2017
05.05.2017
Toušík
-> Luky: Hele Luky na tom něco bude! Protože na Pačívu loni už jsme kvůli tomu přenastavili rozpis trošku. Ale byl jsem nějakej "zablokovanej" a nechával jsem velkou rezervu když by to ustřelilo atd :/ A na vodě jsem jel úplně prvně a fakt jsem se bál, protožetady do kačírku prostě nevyletíš, ale to mě neopravnuje jezdit špatně :) A jsem rád za veškeré připomínky protože to člověka zrychlí!!
08:18:04
05.05.2017
05.05.2017
Luky
-> Toušík: já vím, že od klávesnice se to dobře kecá, ale přijde mi, že by jsi mohl víc využívat šířku tratě, hodně jezdíš zatáčky tak nějak středem silnice
Jinak minulý týden jsem byl u jednoho známého, co má soustu krásných závodních škodovek, a aniž by věděl, že Tě znám, tam mi tam vychvaloval nějakou krásnou barumáckou 120S, co viděl na Vltavě
Jinak minulý týden jsem byl u jednoho známého, co má soustu krásných závodních škodovek, a aniž by věděl, že Tě znám, tam mi tam vychvaloval nějakou krásnou barumáckou 120S, co viděl na Vltavě
21:15:23
04.05.2017
04.05.2017
Toušík
Hele děkuji. Ono když to vezmu tak loukotě k autu patří. I jsem uvažoval že koupím nové jenže...Jenže tyhle kola jsou prostě funkční. Je jich dostatek, cenově dostupné, ideální na rozměry pneu co jezdím nebo chci navíc na úzkých nápravách potřebuju aby kola šli co nejvíce ven což tohle vše splňuje , a pokud bych ho poškodil je jich prozatím dostatek. A i jsem předek posadil o trošku níže abych víc využíval lyžiny, tak auto vpadá dravěji.
-> ochoda: Zvuk je to co se mi právě úplně nelíbí, je to nějaké moc tvrdé což nebylo..
-> ochoda: Zvuk je to co se mi právě úplně nelíbí, je to nějaké moc tvrdé což nebylo..
20:13:56
03.05.2017
03.05.2017
ochoda
-> Toušík: Auto krásný! Jitrnice tomu sedí jak prdel na hrnec. Má to príma zvuk a i tovje jízdy se mi líbí.
19:34:12
03.05.2017
03.05.2017
Eidy
-> Toušík: Loukotě jsou klasika, ale tyhle jitrnice jsou taky super. Takový sportovnější. Pěkný.
18:48:41
03.05.2017
03.05.2017
T
-> Toušík: gratulace a na nových kolech vypadá parádně
23:11:32
02.05.2017
02.05.2017
MVM
-> Toušík: Ahoj taky blahopřeju ke úspěšnýmu dokončení soutěže. Asi by to chtělo mít i vícero času a potrénovat, jinak pěkné. Musíte zrychlovat postupně ,jinak když se chce vše moc rychle - končí to rozbitým autem..
19:54:11
01.05.2017
01.05.2017
Toušík
Tak zde video z Vltavy 2017.. Je krásné to vidět, kolik člověk dělá chyb!! Podtočenej motor skoro pořád kterej se nemůže sebrat, brzké řazení, motor nejde tak jak Urbi naladil na Pačívu, no ale do cíle jsme dojeli tak musíme pilovat :)
20:51:48
28.04.2017
28.04.2017
Toušík
Letošní již 3tí Vltava byla taková jiná. Sice byla půlka sezony času dát auto dohromady, ale i to je času málo. Auto prošlo kompletní rozborkou po rance na Příbrami, ale vše se podařilo složit, opravit a i upravit pro lepší výsledky Jenže v hlavě zůstalo, že na mokru to klouže a to zde platilo 2x. Ještě před startem jsme zjistili, že lehce klepou kameny v diferenciálu, ale to nás neodradilo. Pátek byl krásnej! Musel jsem se naučit s novou převodovkou, která byla delší , ale vše šlo jako po másle. Je znát že nám to s Lukášem v autě klape, rozpis sedí i v noci a na suchu se jelo krásně. I časy byli pro nás super na, to že máme jedno z nejslabších aut.
Ale následovala sobota a to začal být očistec… Samozřejmě jakožto začátečníci jsme počítali že stačí na vše suché pneu sice měkké, ale… Nebo to je spíš tím že na ně ještě nemáme Ale nevadí snažili jsme se. Jen nám bohužel na mokru příliš neseděl rozpis, já jsem se dost bál, protože auto chvílemi drželo jako přibité a občas uklouzlo na rovince. Na neštěstí pře poslední RZ se začali ozývat divné zvuky ze zadní části vozu, tak jsme usoudili, že to „prodáme“ a radši dojedeme na rampu než to rvát do poslední chvíle. To nás stálo sice asi 2-3 místa, ale ůkol zněl jasně: Dojet v pořádku!!! Což mě nakázala maminka A to jsme i splnili i když bych si představoval lepší pozice. Byla to pro mě obrovská zkušenost, krásná soutěž super diváci i pořadatelé domácí překrásné tratě i príma lidé okolo tohoto sportu jak v autech tak okolo! Moc se těšíme s Lukášem až zas sedneme vedle sebe a užijeme si další soutěž, která je prozatím ve hvězdách.
Jinak perlička před rampou byla ta že za mnou přišel p. Vojík a řekl že mám krásné čisté auto, čistou jízdu a takto že to má vypadat a že ho těší jak předvádím tento sport!!!! A aby Sko bylo zas kousek Skem tak vytáhnul z tašky kus hadru a v tom origo otáčkoměr Smith který mě dal že ho mám zapasovat do kapličky :D Což mě osobně tyhle slova potěšili a otáčkoměr ještě víc A ještě doplním že na rampě jsem dostali obr poháry na šáňo za první místo ve třídě i první ve skupině D.
-> Tuner#2: Ahoj hele pneu jsou stejné jen všechny pneu fungl nové , disky 7" z čehož vyplývá že guma už není zmačknutá. Ještě jsme předělali geometrii na autě, ale abych řekl pravdu tak ještě nevím zda to funguje lépe nebo ne. JAk bylo vlhko nebo mokro tak jsem se dost bál. potřebuju na posouzení sluníčko a teplo. Pak poreferuji :)
Ale následovala sobota a to začal být očistec… Samozřejmě jakožto začátečníci jsme počítali že stačí na vše suché pneu sice měkké, ale… Nebo to je spíš tím že na ně ještě nemáme Ale nevadí snažili jsme se. Jen nám bohužel na mokru příliš neseděl rozpis, já jsem se dost bál, protože auto chvílemi drželo jako přibité a občas uklouzlo na rovince. Na neštěstí pře poslední RZ se začali ozývat divné zvuky ze zadní části vozu, tak jsme usoudili, že to „prodáme“ a radši dojedeme na rampu než to rvát do poslední chvíle. To nás stálo sice asi 2-3 místa, ale ůkol zněl jasně: Dojet v pořádku!!! Což mě nakázala maminka A to jsme i splnili i když bych si představoval lepší pozice. Byla to pro mě obrovská zkušenost, krásná soutěž super diváci i pořadatelé domácí překrásné tratě i príma lidé okolo tohoto sportu jak v autech tak okolo! Moc se těšíme s Lukášem až zas sedneme vedle sebe a užijeme si další soutěž, která je prozatím ve hvězdách.
Jinak perlička před rampou byla ta že za mnou přišel p. Vojík a řekl že mám krásné čisté auto, čistou jízdu a takto že to má vypadat a že ho těší jak předvádím tento sport!!!! A aby Sko bylo zas kousek Skem tak vytáhnul z tašky kus hadru a v tom origo otáčkoměr Smith který mě dal že ho mám zapasovat do kapličky :D Což mě osobně tyhle slova potěšili a otáčkoměr ještě víc A ještě doplním že na rampě jsem dostali obr poháry na šáňo za první místo ve třídě i první ve skupině D.
-> Tuner#2: Ahoj hele pneu jsou stejné jen všechny pneu fungl nové , disky 7" z čehož vyplývá že guma už není zmačknutá. Ještě jsme předělali geometrii na autě, ale abych řekl pravdu tak ještě nevím zda to funguje lépe nebo ne. JAk bylo vlhko nebo mokro tak jsem se dost bál. potřebuju na posouzení sluníčko a teplo. Pak poreferuji :)
16:12:02
26.04.2017
26.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.17 07:41:06: To jaksi z fotek za jízdy není poznat, za to je znát značné rozšíření.