skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
07:41:06
26.04.2017
26.04.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.04.17 22:43:26: šířka gum je stejná
22:43:26
24.04.2017
24.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Na těch nových kolech to vypadá luxusně. Jaké jsou jízdní pocity ze změny? Myslím, že v rychlých zatáčkách jen pozitivní ne?
21:01:30
17.10.2016
17.10.2016
Toušík
21:30:09
04.10.2016
04.10.2016
T
-> venni: což je samozřejmě super
-> Toušík: v pohodě, jen je to na oko znát, že to nemá koně,ale o to větší klobouk dolu nad časama
-> Toušík: v pohodě, jen je to na oko znát, že to nemá koně,ale o to větší klobouk dolu nad časama
17:46:33
04.10.2016
04.10.2016
Toušík
-> MVM: Bohužel mám u srdce tvé slova také jenže.... Lukáš může potvrdit že často říkam že to prodám protože to nechci někde rozvěsit. Ale zas když si to tak vezmu kolem a kolem to auto je jako peníze.. Buď se na ně dá doma koukat, hladit je, šetřit. A nebo se dají pořádně užít.. A musím říct že na závody jezdím s tím že nejdeme na výsledek, ale zas abych jezdil někde na konci a "jen šetřil" to zas radši proženu auta okolo :) Tak člověka to sere a dost, ale hned jak jsem odjížděl tak už jsem věděl že mám chuť jít dál, porovnat udělat něco lépe a jedeme na novo :)
-> T: Bohužel koně chybí což je mi jasný, ale jsou 2 možnosti jet s čistým štítem a nebo mít koně a podvádět. Což je taky už vidět dost. Holt jedu s čistým štítem a auto nejede. Ale zas odstoupit z 13 místa absolutně s 4 nejslabším autem nepovažuji za ostudu :)
-> Luky: Jo od ten přední disk asi nebude úplně ok myslím, ale to už tak je prostě udělat jsem to nechtěl a dělítka na tom nemám... A asi budou jiná kola
-> T: Bohužel koně chybí což je mi jasný, ale jsou 2 možnosti jet s čistým štítem a nebo mít koně a podvádět. Což je taky už vidět dost. Holt jedu s čistým štítem a auto nejede. Ale zas odstoupit z 13 místa absolutně s 4 nejslabším autem nepovažuji za ostudu :)
-> Luky: Jo od ten přední disk asi nebude úplně ok myslím, ale to už tak je prostě udělat jsem to nechtěl a dělítka na tom nemám... A asi budou jiná kola
08:02:34
04.10.2016
04.10.2016
Luky
-> venni: na stolici se to natáhne (samo ) a jede se dál. Ale sehnat pěkný loukotě je už pár let problém
22:51:03
03.10.2016
03.10.2016
venni
-> T: koníky tomu chybí,ale podle časů je spousta silnejších aut za žlutým Skem ;)
Luky,můžu Ti říct že já osobně bych uvítal radši 5 rozštípaných loukotí než dávat auto na stolici :/
Luky,můžu Ti říct že já osobně bych uvítal radši 5 rozštípaných loukotí než dávat auto na stolici :/
21:49:34
03.10.2016
03.10.2016
T
-> Toušík: byl jsem se podívat a paráda jen ten koník je vidět, že tomu nějakej chybí
17:43:44
03.10.2016
03.10.2016
MVM
-> Toušík: Dneska se říká že to naštěstí odnesly kompozity nebo plechy.. nějaký zavěšení.. řekněme no dobrá. Ale přesto to u těchto starších replik mě osobně přijde "líto" samosebou když se štípá lítaj třísky,na motorkách se padá,v autech se holt občas taky zadaří..něco trefit. Ale ruku na srdce - nasere to - když člověk auto obejde a vidí tu práci co s tím měl/potažmo co to bude stát času a peněz. Tím myslím historika kde těch dílů ubývá. (Možná je to jen moje doměnka, ale taky tento "blok" mám v hlavě a snažím se co nejvíc potlačovat emoce a auto nerozbít. Možná taky proto se vyhýbám nechat se vyhecovat a jet někde na 110%) Jenže se "závodničkou" se jako na nákup jet nedá...
17:34:25
03.10.2016
03.10.2016
Toušík
-> Bery: Já zaúpěl taky :D
17:33:57
03.10.2016
03.10.2016
Toušík
-> Luky: No úplně tak moc ne :/ Ale to si člověk nemůže diktovat :/ Ale jedeme dál :)
13:22:31
03.10.2016
03.10.2016
Bery
trochu jsem zaúpěl,když jsem vás viděl v odstupujících na havárii...
Hlavně,že nejde o život - pokud jsi nenasadil 6. bod do sedáku a ten ti nenatrhnul sáček:-)
Hlavně,že nejde o život - pokud jsi nenasadil 6. bod do sedáku a ten ti nenatrhnul sáček:-)
10:26:06
03.10.2016
03.10.2016
Luky
-> Toušík: disky přežily? To by bylo horší, než nějaká ohnutá poloosa...
22:52:21
02.10.2016
02.10.2016
Toušík
Rally Příbram potěšení i smůla.
Právě jsem přijel z naší plánované poslední soutěže rally Příbram. Tuhle soutěž jsem si užíval na maximum!!! Soutěž měla krásné RZty, prostředí, organizaci i prostředí! Super bylo ubytování, které zařídil Petr Šlegl za což mu myslím všichni moc děkujeme a omlouváme se za přejetý toustovač :D :D Profesionální servis který zařídil Petr Frei, který se staral o mé auto jako o vlastní Asi největší dík tentokrát přikládám Jakub Kopaničák, který mě nenechal ve štychu, když jsem neměl nikoho do servisu kdo by mě pomohl a zkomplikoval si kvůli mně práci a udělal si pro kamaráda čas, za to VELIKÉ díky!! Samozřejmě o nic menší díky patří Venni Jarý kterej se postaral o zábavu, o auto, o mého syna a o vše aby byla pohoda! Poté musím říctže pohodičku v autě zařídil Lukáš Hronek, který byl na soutěž parádně připravenej, vytištěné mapy, staral se o mně, staral se o přejezdy i veškeré drobnosti což bylo super! A co člověka nejvíce potěší je když tuhle zábavu může sdílet s nejbližšími což byla Andrea Javorská s tím mým uličníkem Štěpánem!!! Tohle vše se promítnulo na naší jízdě. První den jsem se snažil, ale věděli jsme že nejdůležitější je dojet. Což se první den povedlo a myslím že 15té místo průběžně nebyl s jedním z nejslabších aut špatný výsledek!!! I přes tyhle všechny super faktory jsem druhý den na 11RZ udělal jezdeckou chybu kde jsem za horizontem na vlhkých kostkách byl příliš rychlej a auto ujelo a obrubník neuhnul :/ Tak to zapříčinilo ohnutí předních ramen , zaražení podběhu do auta, ohnutí zadní poloosy a roztržení pneu. Což je doufám výčet všech neduhů, které musím odstranit, abych mohl znovu vyrazit na závody. I přes to jsem si závody neuvěřitelně užil, mrzelo mě že jsme odstoupili z 13 místa absolutně a vím že samochvála smrdí, ale na to že to byla naše první sezona v závodním autě tak jsme se ukázali v tom lepším světle a ani za výsledky se nemusíme stydět! Všem co drželi palce velice děkuji a hlavně mamče Eva Tousova která držela palce z domova a byla ráda když jsem zavolal a řekl že jsme v pořádku !!! Samozřejmě moc blahopřeji klukům z LR kteří dojeli na 2 místě absolutně a první ve třídě což je neuvěřitelné!!! Jen tak dále! Děkujeme Radek, Lukáš a Barunka :)
Právě jsem přijel z naší plánované poslední soutěže rally Příbram. Tuhle soutěž jsem si užíval na maximum!!! Soutěž měla krásné RZty, prostředí, organizaci i prostředí! Super bylo ubytování, které zařídil Petr Šlegl za což mu myslím všichni moc děkujeme a omlouváme se za přejetý toustovač :D :D Profesionální servis který zařídil Petr Frei, který se staral o mé auto jako o vlastní Asi největší dík tentokrát přikládám Jakub Kopaničák, který mě nenechal ve štychu, když jsem neměl nikoho do servisu kdo by mě pomohl a zkomplikoval si kvůli mně práci a udělal si pro kamaráda čas, za to VELIKÉ díky!! Samozřejmě o nic menší díky patří Venni Jarý kterej se postaral o zábavu, o auto, o mého syna a o vše aby byla pohoda! Poté musím říctže pohodičku v autě zařídil Lukáš Hronek, který byl na soutěž parádně připravenej, vytištěné mapy, staral se o mně, staral se o přejezdy i veškeré drobnosti což bylo super! A co člověka nejvíce potěší je když tuhle zábavu může sdílet s nejbližšími což byla Andrea Javorská s tím mým uličníkem Štěpánem!!! Tohle vše se promítnulo na naší jízdě. První den jsem se snažil, ale věděli jsme že nejdůležitější je dojet. Což se první den povedlo a myslím že 15té místo průběžně nebyl s jedním z nejslabších aut špatný výsledek!!! I přes tyhle všechny super faktory jsem druhý den na 11RZ udělal jezdeckou chybu kde jsem za horizontem na vlhkých kostkách byl příliš rychlej a auto ujelo a obrubník neuhnul :/ Tak to zapříčinilo ohnutí předních ramen , zaražení podběhu do auta, ohnutí zadní poloosy a roztržení pneu. Což je doufám výčet všech neduhů, které musím odstranit, abych mohl znovu vyrazit na závody. I přes to jsem si závody neuvěřitelně užil, mrzelo mě že jsme odstoupili z 13 místa absolutně a vím že samochvála smrdí, ale na to že to byla naše první sezona v závodním autě tak jsme se ukázali v tom lepším světle a ani za výsledky se nemusíme stydět! Všem co drželi palce velice děkuji a hlavně mamče Eva Tousova která držela palce z domova a byla ráda když jsem zavolal a řekl že jsme v pořádku !!! Samozřejmě moc blahopřeji klukům z LR kteří dojeli na 2 místě absolutně a první ve třídě což je neuvěřitelné!!! Jen tak dále! Děkujeme Radek, Lukáš a Barunka :)
11:11:35
19.07.2016
19.07.2016
Toušík
Už i místní noviny o tom píšou :D :D
klatovsky.denik.cz/ostatn i_region/fotogalerie-tous- zavodil-s-legendami-motors portu-20160719.html
klatovsky.denik.cz/ostatn i_region/fotogalerie-tous- zavodil-s-legendami-motors portu-20160719.html
11:06:06
19.07.2016
19.07.2016
Luky
-> vhml: tak ono to není o tom, že by to bylo nějak nízký, ale nutno říct, že když na tom jedeme třeba s Martinou, tak už je to dost břichoplaz Nicméně zvýšený se mi to líbí, mám už několik let koupený dopředu progresy a dozadu dlouhý tvrdý péro, tak když už se v tom budu hrabat, tak jsem si pořídil i set na zvýšení.
Líbilo by se mi něco takovýho v barvách Repsol, ale asi to nebudu přehánět
www.offmoto.com/uploads/2 848_africatwin2.jpg
Líbilo by se mi něco takovýho v barvách Repsol, ale asi to nebudu přehánět
www.offmoto.com/uploads/2 848_africatwin2.jpg
10:47:07
19.07.2016
19.07.2016
vhml
-> Luky 19.07.16 10:26:55: Nejsi, já to mám výhledově taky v plánu A to si myslím, že ty už to máš i v základu ještě vyšší než já :-)
10:26:55
19.07.2016
19.07.2016
Luky
Koukám že jsem zase proti většině, když plánuju podvozek u svý čtvrttunový motorky naopak zvýšit, co?
15:59:15
18.07.2016
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.07.16 07:00:16: No já se mám co smát, asi bych to taky nedal
07:00:16
18.07.2016
18.07.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.07.16 22:19:58: někde mám natočeno jak to zkoušel i Lukáš, kterej je o dobrý 3 cm vyšší Úspěšnost podobná