skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
14:04:50
10.11.2015
10.11.2015
Toušík
-> Tuner#2: Hele věci se mají dělat tak jak jsou :D A že jsou špatně to se nedá nic dělat ... Jinak neboj doma už jsou blatníky sundané tak snad příští rok
08:18:39
03.11.2015
03.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Alespoň na kresbě mohl ty zadní blatníky udělat správně BTW bude triko nebo plakát?
www.facebook.com/darebaha dry/.../429761560546045?ty pe=3
www.facebook.com/darebaha dry/.../429761560546045?ty pe=3
22:47:02
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
-> MVM: No uvidíme:) Když tak ještě ucpu chladič po bocích aby to tlačilo všechno přes chladič.
22:41:10
15.08.2015
15.08.2015
MVM
-> Toušík: Ten chladič co máme chladil za jízdy tolik,že jsem musel vrátit termostat. Jinak jsem pořád lepil páskou. Ale Ty pokud pojedeš soutěž bezpodmínečně ventilátor potřebuješ co nejvýkonnější.. No škoda - pokud by se tam vlezl ještě větší tím líp...
22:35:13
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
-> MVM: No tak když tak přidám ještě něco podobného. Ale mohl jsem vzít ještě o trošku větší průměr :/ Což už nemá cenu řešit. Neměl jsi problém když zastavíš po okruhu s chlazením?? U mě to jde, ale musím jet alespoň krokem jak se úplně zastavím rychle to stoupalo.
22:29:33
15.08.2015
15.08.2015
MVM
-> Toušík 15.08.15 22:18:59: Spal je krásnej a jistě bude chladit až až . Znám z práce velký průměry jak to fouká
Na Sku máme z Hondy CBR - je tenčí - ale chladí to bezvadně.
Na Sku máme z Hondy CBR - je tenčí - ale chladí to bezvadně.
22:22:43
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
A musím vám představit nového, prozatím ještě dost malého fanouška Barum teamu, jmenuje se Štěpán :D
22:18:59
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
Tak dorazil Spal 140mm docela mě tam dojímá ta cena, ale snad se odvděčí na funkci. A doufám že to nějakým způsobem stačí uchladit protože nevím jak v tomhle horku by to fungovalo
17:57:51
07.08.2015
07.08.2015
m8rinek
-> Toušík: čim větší tak lepší ;)
16:07:24
07.08.2015
07.08.2015
Toušík
-> MVM: Sice by asi ten nasazovací stačil, ale ITG je osvědčený a přeci už do toho investuju tak ho koupím :) Jen bych se chtěl zeptat jak dlouhý? Je lepší čím delší tím lepší?? Mají 65 nebo 100mm??
22:27:09
06.08.2015
06.08.2015
MVM
-> Toušík: Já ty nasazovací mám.. Je ale pravda že ITG těsní a filtrují líp.
22:23:58
06.08.2015
06.08.2015
Toušík
-> Bery: Ale ten se jen nasadí nebo jak funguje?? Já už teda našel asi něco lepšího sice dražší, ale snad správně funkční : ipracingshop.com/sportovn
i-filtr-jc20-65-mm.htm
11:48:35
06.08.2015
06.08.2015
Bery
Asi nejjednodušší a fungující -www.ask-motorsport.cz/vzd
uchove-filtry-a-prislusens
tvi?style=defa...
10:39:00
05.08.2015
05.08.2015
Toušík
I s čelem aby se neřeklo. Výfuk tomu bude slušet moc :) Jinak nevíte kde se dá sehnat nějakej pěknej filtr na jedem karburátor nejlépe molitanovej něco jako ITG?
10:29:23
05.08.2015
05.08.2015
Toušík
Tak mě včera VHML dovezl až pod nos sání s karbecem a já jim za to nedal ani večeři a začal mě zasvěcovat do tajů karburátoru weber. Sice je ještě špatně osazenej, ale nedalo mě to nahodit na auto a vyzkoušet i jaký zvuk máme u výfuku. I jsem si to večer vrknul tak snad co nejdřív projedu, ale už to zní lépe než se seriovým výfukem a DDSR :D
22:51:59
03.08.2015
03.08.2015
Toušík
-> Tuner#2: Ok díky za info
22:49:44
03.08.2015
03.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 03.08.15 22:38:58: Svody mám našopovaný hlínou, přes to 1x nátěr tímhle Alkytonem a až pak omotání. Po vyschnutí vody z pásky je i páska přebarvená 2x Alkytonem. www.nejlevnejsi-barvy-lak
y.cz/alkyton-kovarska-zaru
vzdorna-barva-cerna-750-ml
22:38:58
03.08.2015
03.08.2015
Toušík
-> Tuner#2: Tos ho použil i na tu pásku nebo jen na podklad? Nebo kam když máš pásku všude :)
22:30:43
03.08.2015
03.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 03.08.15 22:10:29: Jedna funkce je odstínění tepla, ale druhá je udržení výfukových plynů při vysoké teplotě, kdy dochází k lepšímu výplachu. Barva se mě osvědčila Alkykon žáruvzdorný černý kovářský. Jak to vypadá mám v kartě.