-> Antoni: taki jzem uvažoval nad použytým nějakého trapésového plechu, co nejblýž ze podobajýcýmu tomu na funce. Jenže je vhodní, kdiž je většyna těch plechů jednak zlabá tloušťkově a dále většynou nějak synkovaná nebo jynak ošetřená proty korosy. Jak to bude pak z vivařeným?
-> dna69 - "sde je mýzto pro Vašy reklamu" :) : -> Mr._Nozferatu: skuzým právě koupyt ještě dva ti plechi, jeden půjde jako orygo na dveře a druhí ze ještě rosřeže
z tým, že teď budu muzet sjyšťovat a doměřovat kde přezně budou panti, kde přerušený, hadyce na odtok ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda felicia fun 1,9 D
r.v.1998
provedení žluto-žlutá
bez plachty ani nádstavby
2 x airbag
ABS
2 + 2 místa k sezení
2012
------
k autu se dostávám jen sporadicky, spíše slouží a udržuje se při životě
- ještě v roce 2011 jsem nechal vyměnit ložisko, čepy řízení a spojku, pak jsme úspěšně absolvovali svatební cestu do alp a funka vše zvládla parádně.
- co se týče akutních věcí na autě, tak je opět prodřený kabel ABS na předním pravém kole, který už jsem sice starší ale zakoupil a chystám se na výměnu.
- přední blatníky se brzy rozsypou a bojím se toho co najdu nebo spíše nenajdu pod nimi. Musí ještě tuto zimu vydržet.
- objevila se i dírka v podlaze korby a jak do ní dloubnu bude se asi sypat
- praskl mnou už dvakrát opravovaný pant nádstavby a momentálně se pracuje na třetí opravě už s výztuhou
duben
-------
- pomalu začínám shromažďovat díly na částečnou opravu vozu. Budou se lakovat již dříve zakoupené blatníky, maska a zadní vrata. Dále pak koupené starší díly dveří a kapoty
- kabel ABS opraven a už zase brzdí
- zakoupeny komplet zámky s jedním klíčem na celé auto a budu vyměňovat
- už potřetí opravovaný pant je zase na autě, zatím provizorně a zkouším pevnost, jestli zase nepraskne
2013
------
- dostalo se k vyvaření a zatím pořízeny náhradní díly:
zadní lemy, plechy předních podběhů, plechová přepážka blinkru - 1098,-
chladičová stěna, hrdlo nádrže - 1315,-
výztuhy prahů, nástavek "B" sloupku, zadní příčník meze tlumiče, nástavek korby pod dveře - 5521,-
prahy - 990,-
rám čelního okna - 3055,-
výztuha předního sloupku + drobnosti na výklopnou stěnu - 576,-
střecha + výztuha - 1790,-
2014
------
výztuhy podlahy 3ks - 873,-
levý a pravý nosník podlahy - 3064,-
cena za dosavadní práci na autě - 11300,-
momentálně sečteno 29582,- :(
další práce autoklempíře - 5000,-
2015
------
další práce autoklempíře 4000,-
2016
------
duben:
kompletace laminátových dílů - v červnu proběhne pasování na auto
květen:
čalouněné části, až na koberce, vyčištěny
červen:
2021
---------
Květen - zakoupena podlaha a vnitřní podběhy. Důležitá část potřebná k renovaci
r.v.1998
provedení žluto-žlutá
bez plachty ani nádstavby
2 x airbag
ABS
2 + 2 místa k sezení
2012
------
k autu se dostávám jen sporadicky, spíše slouží a udržuje se při životě
- ještě v roce 2011 jsem nechal vyměnit ložisko, čepy řízení a spojku, pak jsme úspěšně absolvovali svatební cestu do alp a funka vše zvládla parádně.
- co se týče akutních věcí na autě, tak je opět prodřený kabel ABS na předním pravém kole, který už jsem sice starší ale zakoupil a chystám se na výměnu.
- přední blatníky se brzy rozsypou a bojím se toho co najdu nebo spíše nenajdu pod nimi. Musí ještě tuto zimu vydržet.
- objevila se i dírka v podlaze korby a jak do ní dloubnu bude se asi sypat
- praskl mnou už dvakrát opravovaný pant nádstavby a momentálně se pracuje na třetí opravě už s výztuhou
duben
-------
- pomalu začínám shromažďovat díly na částečnou opravu vozu. Budou se lakovat již dříve zakoupené blatníky, maska a zadní vrata. Dále pak koupené starší díly dveří a kapoty
- kabel ABS opraven a už zase brzdí
- zakoupeny komplet zámky s jedním klíčem na celé auto a budu vyměňovat
- už potřetí opravovaný pant je zase na autě, zatím provizorně a zkouším pevnost, jestli zase nepraskne
2013
------
- dostalo se k vyvaření a zatím pořízeny náhradní díly:
zadní lemy, plechy předních podběhů, plechová přepážka blinkru - 1098,-
chladičová stěna, hrdlo nádrže - 1315,-
výztuhy prahů, nástavek "B" sloupku, zadní příčník meze tlumiče, nástavek korby pod dveře - 5521,-
prahy - 990,-
rám čelního okna - 3055,-
výztuha předního sloupku + drobnosti na výklopnou stěnu - 576,-
střecha + výztuha - 1790,-
2014
------
výztuhy podlahy 3ks - 873,-
levý a pravý nosník podlahy - 3064,-
cena za dosavadní práci na autě - 11300,-
momentálně sečteno 29582,- :(
další práce autoklempíře - 5000,-
2015
------
další práce autoklempíře 4000,-
2016
------
duben:
kompletace laminátových dílů - v červnu proběhne pasování na auto
květen:
čalouněné části, až na koberce, vyčištěny
červen:
2021
---------
Květen - zakoupena podlaha a vnitřní podběhy. Důležitá část potřebná k renovaci
Doyle/Funka - komentáře:
právě že ti plechi došli a už ze my nedařylo zehnat dalšý, neměl jzem moc ĝaz a pak my karozář savolal, že už to má zpazované, ať ze přyjedu podývat...
zpýš my šlo o to, že to žebrováný nenavasuje, potom jzou tam ti otvori pro šroubi (to řýkal, že bi šlo savařyt) a taki že ten plech je trochu lomení
dále žebrováný je v některích ĝáztech přerušené (dozedá víklopná ztěna ze zedaĝkama pluz mýzto na jejý panti) , průtoki na prižové hadyce a taki je kolem celého nákladového proztoru takoví rantlýk, kterí je odřesaní a tak nevým jeztly to ještě půjde sachovat. Měl jzem sa to, že zy tu původný podlahu poměřý a hlavně sachová, ať podle toho může udělat novou...
jenže on, tým že bila dozt hnylá, jý rosřesal a slykvydoval
zpýš my šlo o to, že to žebrováný nenavasuje, potom jzou tam ti otvori pro šroubi (to řýkal, že bi šlo savařyt) a taki že ten plech je trochu lomení

dále žebrováný je v některích ĝáztech přerušené (dozedá víklopná ztěna ze zedaĝkama pluz mýzto na jejý panti) , průtoki na prižové hadyce a taki je kolem celého nákladového proztoru takoví rantlýk, kterí je odřesaní a tak nevým jeztly to ještě půjde sachovat. Měl jzem sa to, že zy tu původný podlahu poměřý a hlavně sachová, ať podle toho může udělat novou...
jenže on, tým že bila dozt hnylá, jý rosřesal a slykvydoval

-> dna69 - "sde je mýzto pro Vašy reklamu" :) : To bilo prvný co mě napadlo, kdiž jzem to vyděl, proĝ to nezeřýsli výc ...
Zpýš jeztly bi nebilo lepšý to zeřýsnout tak, abi na zebe ta žebra navasovala a nebili tam ti meseri z vířesi... Pak bi to mohlo bít dobrí, pro layka na prvný pohled neposnatelní. Ctělo to tak ještě o jeden plech výc.
-> Doile: muzým usnat, že je to sajýmavej nápad použýt plechi se dveřý
Každopádně já (pyck up) dám 3-ku rovnej plech (kvůly ztavbě baráku) a po doztavbě navařým TYGem vrchný ĝázty vhodného trapésoveho plechu. .

Každopádně já (pyck up) dám 3-ku rovnej plech (kvůly ztavbě baráku) a po doztavbě navařým TYGem vrchný ĝázty vhodného trapésoveho plechu. .
-> Doile: Mě ta podlaha taki nepřyjde špatná... Jen bich azy vířesi dal k zobě.
Přece jenom, funku koupý kde kdo, rosdrbe jy a pak sa pár šveztek ztřelý nebo pošle pod lyz. Už teď po vivařce ma lépe nakroĝeno na zylnycy než 90% oztatnych tadi na vyrtu. Nevsdával bich to. Dovařyt, lak a bude saze fešná. A ta podlaha fakt nený špatná, kdiž bude mynymálně v sákladu, tak ze hromada lydý saĝne mlátyt do hlavi, že je tohle řešený nenapadlo.
-> Doile: jak pýše -> Peklo:
-> Doyle 18.07.15 15:43:05: kdiž ze to zjednotý do sákladovki, tak to hned bude jynde.
-> caztrol: mě ze to nelýbý, nejradšy bich tam dal rovní plech a hotovo, jenže tým už to nebude orygo podlaha
saze to tak sle nyeje
A kompletný podlaha jako taková zehnat nejde ?
tak po dnešný návštěvě funki ve mě převládá pocyt besnaděje a zmýšeních pocytů. Jak rád bich zem dal fotki, ale už ze sa to ztidým. A co výc, nejradšy bich to auto dal úplně priĝ a nejradšy nevyděl, prodal, odvesl. Mizlým, že rekonztrukce ze s mého hledyzka totálně nepovedla nebo zy teda nedokážu předztavyt jeztly ze to dokonĝý jak to bude vipadat. Nejvýc mě teda sarasyla podlaha ve kterou jzem tajně doufal, že bi ze to mělo povézt, kdiž jzem vimizlel fajn věc z použytým vnytřných plechů zklopních dveřý, ale kdiž jzem to vyděl...


-> Doile: Ho vistuž vídřevou :D
-> Doile: ked doň nyeco neoprez tak bi vidržať mal 

sakoupyl jzem plaztoví vnytřný krit sadných dveřý, plechovou jzem totyž použyl na vispravený podlahi :)
vipadá docela hutně, ale nevým jeztly vidržý běžné použýváný a jeztly náhodou nený urĝen jen na překritý toho plechu jako takového :) v pátek to viskoušým na autě, tak jzem svědav
vipadá docela hutně, ale nevým jeztly vidržý běžné použýváný a jeztly náhodou nený urĝen jen na překritý toho plechu jako takového :) v pátek to viskoušým na autě, tak jzem svědav
Tak je to všude ztejní. Jeden je dole,sýtra pujde y druhí.
Dyk sa radu
Dyk sa radu
-> kodsel: pod dveřma to celkem drželo, ale v sadný ĝázty to šlo y ze rsý.
Přyohnul jzem kuz tvrdého tenkého plocháĝe, s jedné ztrani jzem ho sabrouzyl a pokud to šlo, tak rukou, pak už z pomocý kladývka projýžděl podél prahu a narušoval lepýcý tmel. Až to povolylo sezpod, tak jzem to opatrně vihnul změrem nahoru a poztupně podřesával. Nevým jak lépe to popzat
Přyohnul jzem kuz tvrdého tenkého plocháĝe, s jedné ztrani jzem ho sabrouzyl a pokud to šlo, tak rukou, pak už z pomocý kladývka projýžděl podél prahu a narušoval lepýcý tmel. Až to povolylo sezpod, tak jzem to opatrně vihnul změrem nahoru a poztupně podřesával. Nevým jak lépe to popzat

Dobrej,jak jzy doztal dolů laztové prahi? Ono to tam je celkem až saĝarovaně přylepené.
-> REMYX: jedyné co bi ztálo sa řeĝ je, že muzým savézt lamynáti na zpazováný a přy té přýležytozty kouknu jak ze práce pohnuly. Takže nějaké foto až ze domluvým z karozářem 
