skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
20:10:16
27.10.2015
27.10.2015
Pavel P@nkáč
-> jourin: minulý tyden jsem měl originál octavia 1 RS se zvýšeným výkonem na 165Kw a zabavné svezení :) ale jak je furt oslizlo tak ta 4kola bude lepsi no:)
23:04:26
26.10.2015
26.10.2015
jourin
-> Pavel P@nkáč: To jsme dva :-D
19:28:14
23.10.2015
23.10.2015
Pavel P@nkáč
To bude pěkný brko chtěl bych se svest asi nejlepe na sněhu:)
00:02:34
23.10.2015
23.10.2015
lukydm
Potenza adrenalin obute, super
23:00:04
22.10.2015
22.10.2015
jourin
-> Hřib: se uvidi :-)
22:41:39
22.10.2015
22.10.2015
Hřib
-> jourin: to jako bude mít jedno přední světlo s mlhovkou a druhé bez???
21:57:39
22.10.2015
22.10.2015
jourin
Takhle na fotce to nevypada, ale pry uz ten motor vrci :))
19:51:45
07.10.2015
07.10.2015
jourin
-> MVM: Jo mozny to je, vubec se nechci dohadovat :) sundali jsme to z auta, dali na repasi a zase to tam vratili, takze mas asi pravdu :-)
19:42:49
07.10.2015
07.10.2015
MVM
-> jourin: Flexu ne. Jak to dostane někde ránu na kolo .. vylítne to obvykle celý samo Ale to se asi těchto renovovaných autíček už tolik netýká. (Jinak soudím pouze podle zkušeností a pár zběžných pohledů na foto,naprosto nezaujatě)
19:26:45
07.10.2015
07.10.2015
jourin
Jo tak takhle jsem to nezkoumal :) muzeme na to vzit flexu :)
19:15:29
07.10.2015
07.10.2015
MVM
-> jourin 07.10.15 18:43:35: To co je kolikrát vidět u "závodního" Mc Phersona vepředu - to lesklý nemusí být přímo pístnice - ale vodící pouzdro a tlumič vlastní je teprv uvnitř a pístnicí dolů.
18:43:35
07.10.2015
07.10.2015
jourin
Tak konecne slusne tlumice :) Ten prumer pistnice je neuveritelny :)
22:22:28
05.10.2015
05.10.2015
jourin
Kola jsou teda o prsa korejsky zeny :)
19:21:20
21.09.2015
21.09.2015
doly120
-> jourin: jeden motor ležel dnes ráno u nás na dilně.. sám a opuštěný
22:46:08
17.09.2015
17.09.2015
jourin
-> Luky: Kolo uz mame, zatim chybi motor :-) Bude snad zitra rano
22:31:07
16.09.2015
16.09.2015
Luky
-> jourin: chybí jedno kolo, co...
Předpokládám, že těch co auta provozují (Trněný, Cvrček, Plíhal...) jste se už asi ptali, co?
Předpokládám, že těch co auta provozují (Trněný, Cvrček, Plíhal...) jste se už asi ptali, co?
21:43:27
16.09.2015
16.09.2015
jourin
-> vhml: Bohuzel nebude :-( :-( snaha byla ale nestihame :(
20:36:57
16.09.2015
16.09.2015
vhml
To skoro vypadá, jako že by to mělo bejt hotový na Běšiny :-)
20:05:06
08.09.2015
08.09.2015
MajoLR
20:01:39
08.09.2015
08.09.2015
jourin
Uz se to chysta! :-)