skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
23:15:27
21.09.2016
21.09.2016
Kristian
počkat jak je možné že je na brzde len predok ked to je 4x4 ? :D
21:31:36
21.09.2016
21.09.2016
jourin
Tak jsem se konečně dočkal, auto je odbržděné a začínáme skládat... Nějak se nám ta představa o tom jak to za půl roku uděláme vymkla z rukou :-D
08:01:14
14.01.2016
14.01.2016
MajoLR
Dokonalosť proste...
17:26:04
13.11.2015
13.11.2015
Milan 136
-> jourin: pěkně
15:59:29
13.11.2015
13.11.2015
jourin
Uz se to blizi :)
10:20:44
02.11.2015
02.11.2015
Burák
-> jourin: Njn, já vim, sere Tě, že to funguje i v základu a nemusí se to celý přestavět, aby se s tim dalo jezdit, že?
20:15:51
29.10.2015
29.10.2015
jourin
-> Burák: Aha :) mi tady zasiras tema nejakyma zabouzroutama :-D
10:47:28
29.10.2015
29.10.2015
Burák
-> jourin: Já mluvil na Kocvina ohledně GTI
00:06:25
29.10.2015
29.10.2015
jourin
-> Burák: Tak to by me buraku zajimalo jaky gumy to jsou... s 215 HP a tezkou prdeli to podle me bude hrabat i kdyby byly mekky jako modelina :)
18:02:56
28.10.2015
28.10.2015
Burák
-> Kocvin: Špatné gumy, když se chce, nehrabe
11:32:08
28.10.2015
28.10.2015
Pavel P@nkáč
-> jourin 27.10.15 21:39:03: vsak to mam na mysli:)
23:02:44
27.10.2015
27.10.2015
jourin
-> Kocvin: Tak mam fakt asi malou fantazii, ja s hrabacim predohrabem jezdil a akorat me to hrabani stvalo :)
22:58:39
27.10.2015
27.10.2015
Kocvin
-> jourin: No.. 205 gti hrabe taky skoro furt, ale i přes to jede a je s ní zábava.. To samé R5 alpine, cupra a další, se kterými jsem měl tu čest :) U většího a těžšího auta si to nedokážu představit..
22:47:00
27.10.2015
27.10.2015
jourin
-> Kocvin: Tak teda nevim, ale hrabaci predni kola jsou nekdy vyhra? U zadnich si to dokazu predstavit, u prednich mam asi malou predstavivost :)
22:46:12
27.10.2015
27.10.2015
jourin
-> Milan 136: Naraznik jsme tam dali kvuli vetsimu IC ktery jsme tam dali kvuli vetsimu turbu aby to lepe fungovalo :-) dale tam jsou jine svody a vstriky :), kdyz uz to vic pojede tak taky trochu vetsi brzdy z RS, taky jsme vymenili predni okna s foliema :) puvodni dily mame schovane, vsechno jsou vratne zmeny.
22:20:27
27.10.2015
27.10.2015
Kocvin
-> Luky: U takhle velkého auta určitě ne no..
22:13:54
27.10.2015
27.10.2015
Milan 136
-> jourin: pěkná práce. Jak je to s tím rs nárazníkem? Dobově na tom někdy byl, nebo jste ho tam dali až vy?
21:58:55
27.10.2015
27.10.2015
Luky
-> Pavell: hrabací přední kola nejsou žádná výhra...
21:50:13
27.10.2015
27.10.2015
Pavell
opět nádherná práce pane
Taky bych se svezl něčím hrabacím
Taky bych se svezl něčím hrabacím
21:39:03
27.10.2015
27.10.2015
jourin
-> Pavel P@nkáč: No zabavne svezeni to je az na jeden maly detail, porad to chce hrabat :)