skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> Bedřich - zrušená registrace 23.09.16 10:43:34: Hele zvodi od turba do vifuku bili nejak pryzkrceni, ztrazne zlosyte namotani zany, delka trubek bila 2m. Muzelo ze vimenyt sa zany s TT abi to bilo potruby bilo kratzy, pak tam bila v prdely nejaka podtlakova regulace, proto to nezlo vitocyt do otace k a turbo odfukovalo dryv nes ze to natlakovalo atd.. kdis ze tohle cele odladylo tak ze na brsde roslytla zpojka protose bila us tezne pred zmrty, po vimene ze to nepodarylo odbrsdyt snovu, protose ze pryzlo na to se to zany je poprazkani a turbo uvnytr taki, takse ze to cele muzelo vimeny. Kdistak ze septej Marka, on o tom vy vyc
-> Bedřych: No vlaztne toho bilo dozt.. teprve ted ze to predlalo tak abi to fungovalo :(
Prezne tak :) je vihosenej kardan :)
-> vhml: vyc nes fabka pady y kocarek :D
-> vhml: vyc nes fabka pady y kocarek :D
Nebo vindat kardan 

-> el.tomaz: to ze tomu Haldexu sdá o ĝertech, ne? :)
(nebo to ze dá zoftem úplně vipnout, abi ze ti zpojki nepályli?)
(nebo to ze dá zoftem úplně vipnout, abi ze ti zpojki nepályli?)
-> Kryztyan: Protože to nený ztálá 4x4 ;)
-> jourin 21.09.16 21:31:36: Kolyk je půjĝovní na Běšyni?
To bude upalovat výc než Fabye

poĝkat jak je možné že je na brsde len predok ked to je 4x4 ? :D
Tak jzem ze koneĝně doĝkal, auto je odbržděné a saĝýnáme zkládat... Nějak ze nám ta předztava o tom jak to sa půl roku uděláme vimkla s rukou :-D
Dokonalozť prozte...




-> jouryn: pěkně
Us ze to blysy :)
-> jouryn: Njn, já vym, zere Tě, že to funguje y v sákladu a nemuzý ze to celí přeztavět, abi ze z tym dalo jesdyt, že? 

-> Burák: Aha :) my tadi sazyraz tema nejakima sabousroutama :-D
-> jouryn: Já mluvyl na Kocvyna ohledně GTY 

-> Burák: Tak to bi me buraku sajymalo jaki gumi to jzou... z 215 HP a teskou prdely to podle me bude hrabat y kdibi bili mekki jako modelyna :)
-> Kocvyn: Špatné gumi, kdiž ze chce, nehrabe 
