skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> Tuner#2: Rekl bich, se ze jejych predztava o cene bude dozt lyzyt od te nazy :-(
Cytujy Zhackyho s ewrc:
"Škoda Motorzport prodává zvé Fabye Z2000 a dokud nebude R5, nebude jako továrný tím nykde ztartovat"
To bi jzy měl ošefovat ať to pak sa pár let nehonýte někde u Maďarů

"Škoda Motorzport prodává zvé Fabye Z2000 a dokud nebude R5, nebude jako továrný tím nykde ztartovat"
To bi jzy měl ošefovat ať to pak sa pár let nehonýte někde u Maďarů



-> Bedřych: Jo taki me to rosezmalo.. Pan garasmyztr bi zy to mohl dat jako profylovou fotku 

To bi bolo...




Mať tak 6-kvalt v mojej koktáfke... a ešte zo zamozvorom a sadním náhonom :D
-> jouryn: Foto ĝ.8 mne velyce pobavylo...

-> Burák: všechno výme, všechno snáme. ja zom za na dátum posrel, neboj. veď zom mu pýzal. keď je ynserát, ztarí, tak ĝo? ynde fotki nye zú, tak nemožem dať lynk pre yluztrácyu?
Jojo, to vyme, je to jedno s tech 3 aut, ale podyvej ze na datum ynseratu 

druhé takéto predáva jeden rallizta v pešty. kazňa, rám, veľké šuzplechi, prypojenye haldexu zpýnaĝom, akurát je na proflexoch.
hyrdetotabla.duen.hu/ver_ eniaut/.../kodaoctavya18t4 x4163392
hyrdetotabla.duen.hu/ver_ eniaut/.../kodaoctavya18t4 x4163392
-> Burák: A z přýplatkovou víbavou: 0x ayrbag, 1x lešený, předný zportovný zedaĝki, z možnoztý zklopený opěradla přy naztupovaný vsad.
-> Athlonek: predztav zy a ayr bag nema

No konecne negatyvny komentar :) celi vecer jzem na to cekal :)
-> myguelyaz: a cetl jzy to? :)
-> myguelyaz: a cetl jzy to? :)
fuuuuj
to zem nepatřý

-> Athlonek: Z videchem zkrs palubku 

-> giury33: Má to y 4x el. okna a manuálný klymatysacy
Zuper ma to aj radyo :)
-> jouryn: Jakí modeloví rok je ta Octavye? 2002?
-> caztrol: 
