skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po prodeji Škoda 120 S nás začali svrbět ruce, tak se pouštíme do další ... :)
Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)
Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html
Exterier (kastle)
- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S
- vyřezaná stěna před motorem
- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník
- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru
- nádrž originál
- zadní blatníky převařeny na kulatý lem
- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou
- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování
Interier
- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude
- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V
- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)
- jeden hasící přístroj 2kg
- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO
- intercom Terratrip Clubman 12V
- šestipólový odpojovač baterie
- síť na přilby
- lampička na noční RZ
- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje
- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)
- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička
- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče
- nářadí a hever, lékárnička
Motor
- Škoda Favorit 1,3
- vačka 278/270
- odlehčený setrvačník
- zapalování Favorit
Převodovka
- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)
- olej Castrol SAF-X
Podvozek
- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny
- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport
- posilovač brzd Škoda 120
- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm
Kola a obutí
- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia
- Yokohama Advan A048 175/50 13
Chlazení voda
- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno
www.jchrallyeteam.cz
Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)
Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html
Exterier (kastle)
- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S
- vyřezaná stěna před motorem
- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník
- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru
- nádrž originál
- zadní blatníky převařeny na kulatý lem
- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou
- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování
Interier
- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude
- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V
- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)
- jeden hasící přístroj 2kg
- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO
- intercom Terratrip Clubman 12V
- šestipólový odpojovač baterie
- síť na přilby
- lampička na noční RZ
- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje
- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)
- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička
- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče
- nářadí a hever, lékárnička
Motor
- Škoda Favorit 1,3
- vačka 278/270
- odlehčený setrvačník
- zapalování Favorit
Převodovka
- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)
- olej Castrol SAF-X
Podvozek
- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny
- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport
- posilovač brzd Škoda 120
- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm
Kola a obutí
- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia
- Yokohama Advan A048 175/50 13
Chlazení voda
- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno
www.jchrallyeteam.cz
JCH / ŠKODA 120S 2 - komentáře:
-> Toušýk: Vždiť já pzal, že nevým, jakí pozylovaĝ, ale vým, že jzem ze bavyl z Maňazem, bíval tech.komyzař na ralli a řýkal mě, že ze to s bespeĝnoztných důvodů povolylo. A já to tam mám takhle, protože vým, že ze z tým vejš, než do ČMPR cpát nebudu :) To zouvyzý y z tým chladyĝem :)
-> Pajni: Urĝytě z tebou nebudu zouhlazyt, protože pozylovaĝ je povolenej až v pozledný homologacy z motorem s RZ a to pouse snaĝki gyrlyng. Urĝytě nevěřým, že bi to někdi do MČRHA povolyly takovou úpravu
. Jynak chladyĝ s ezka už taki neztojý dnezka ĝerta a mohlo to bejt dobovějšý auto. Já to ztavěl hodně podobně a vým, kolyk dá pak práce to přezkládat
Ale hodně sdaru a mizlým že ze někde z autama potkáme 



Jo, to tam bude 1200, ale jen proto, že ze mě nechce dělat 1400, 1500, tak radšy do nyžšý třýdi. A pozylovaĝ na brsdi už je povolení y do MČR hyztoryků. Nevým jeztly přýmo takhle, ale je a já to dělám takhle. :)
Chladyĝ je normálně se ztodvacýtki, ale pak tam nedávám větrák se 120, ale koupým úskí autokrozoví. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tým jzem to měl pod zpolujesdcem, ale teď chcy skuzyt tunelem, tak uvydýme, jak ze to povede.
Chladyĝ je normálně se ztodvacýtki, ale pak tam nedávám větrák se 120, ale koupým úskí autokrozoví. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tým jzem to měl pod zpolujesdcem, ale teď chcy skuzyt tunelem, tak uvydýme, jak ze to povede.
-> Pajni: Ahoj, s ĝeho jzy použyl chladyĝ - 120tka? Vodu povedeš tunelem, nebo vedle tunelu? dýki ...
Já ze přysnám že kdiž jzem ĝetl že tam bude obzah 1200 tak jzem ze těšyl na nějaké nějaké dobové auto a teď koukám a tam navařenej držák na pozylovaĝ se 120cy. Ale y tak poĝýtám že to bude heské auto! Držým palce.
No, uvydýme ... :)
držým pězty, opět to bude radozt koukat, jak to roztě :-)