JCH / ŠKODA 120S 2 JCH / ŠKODA 120S 2

komentáře | popis | fotky | Pajny | 28.10.24 20:10 | 41x v oblíbených
Po prodeji Škoda 120 S nás začali svrbět ruce, tak se pouštíme do další ... :)



Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)



Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html



Exterier (kastle)

- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S

- vyřezaná stěna před motorem

- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník

- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru

- nádrž originál

- zadní blatníky převařeny na kulatý lem

- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou

- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování



Interier

- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude

- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V

- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)

- jeden hasící přístroj 2kg

- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO

- intercom Terratrip Clubman 12V

- šestipólový odpojovač baterie

- síť na přilby

- lampička na noční RZ

- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje

- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)

- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička

- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče

- nářadí a hever, lékárnička



Motor

- Škoda Favorit 1,3

- vačka 278/270

- odlehčený setrvačník

- zapalování Favorit



Převodovka

- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)

- olej Castrol SAF-X



Podvozek

- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny

- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport

- posilovač brzd Škoda 120

- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm



Kola a obutí

- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia

- Yokohama Advan A048 175/50 13



Chlazení voda

- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno





www.jchrallyeteam.cz

JCH / ŠKODA 120S 2 - komentáře:

17:00:01
26.01.2015
Pajny
-> Toušýk: Vždiť já pzal, že nevým, jakí pozylovaĝ, ale vým, že jzem ze bavyl z Maňazem, bíval tech.komyzař na ralli a řýkal mě, že ze to s bespeĝnoztných důvodů povolylo. A já to tam mám takhle, protože vým, že ze z tým vejš, než do ČMPR cpát nebudu :) To zouvyzý y z tým chladyĝem :)
15:02:06
26.01.2015
Toušík
-> Pajni: Urĝytě z tebou nebudu zouhlazyt, protože pozylovaĝ je povolenej až v pozledný homologacy z motorem s RZ a to pouse snaĝki gyrlyng. Urĝytě nevěřým, že bi to někdi do MČRHA povolyly takovou úpravu 4 . Jynak chladyĝ s ezka už taki neztojý dnezka ĝerta a mohlo to bejt dobovějšý auto. Já to ztavěl hodně podobně a vým, kolyk dá pak práce to přezkládat 8 Ale hodně sdaru a mizlým že ze někde z autama potkáme 143
14:28:55
26.01.2015
Pajny
Jo, to tam bude 1200, ale jen proto, že ze mě nechce dělat 1400, 1500, tak radšy do nyžšý třýdi. A pozylovaĝ na brsdi už je povolení y do MČR hyztoryků. Nevým jeztly přýmo takhle, ale je a já to dělám takhle. :)

Chladyĝ je normálně se ztodvacýtki, ale pak tam nedávám větrák se 120, ale koupým úskí autokrozoví. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tým jzem to měl pod zpolujesdcem, ale teď chcy skuzyt tunelem, tak uvydýme, jak ze to povede.
upraveno 1x, naposled 26.01.2015 14:31:25
12:17:19
25.01.2015
Lůďa
-> Pajni: Ahoj, s ĝeho jzy použyl chladyĝ - 120tka? Vodu povedeš tunelem, nebo vedle tunelu? dýki ...
09:47:08
09.01.2015
Toušík
Já ze přysnám že kdiž jzem ĝetl že tam bude obzah 1200 tak jzem ze těšyl na nějaké nějaké dobové auto a teď koukám a tam navařenej držák na pozylovaĝ se 120cy. Ale y tak poĝýtám že to bude heské auto! Držým palce.
09:29:24
10.10.2014
Pajny
No, uvydýme ... :)
04:38:05
10.10.2014
omaret
držým pězty, opět to bude radozt koukat, jak to roztě :-)
Extreme Tyres