JCH / ŠKODA 120S 2 JCH / ŠKODA 120S 2

komentáře | popis | fotky | Pajny | 28.10.24 20:10 | 41x v oblíbených
Po prodeji Škoda 120 S nás začali svrbět ruce, tak se pouštíme do další ... :)



Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)



Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html



Exterier (kastle)

- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S

- vyřezaná stěna před motorem

- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník

- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru

- nádrž originál

- zadní blatníky převařeny na kulatý lem

- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou

- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování



Interier

- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude

- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V

- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)

- jeden hasící přístroj 2kg

- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO

- intercom Terratrip Clubman 12V

- šestipólový odpojovač baterie

- síť na přilby

- lampička na noční RZ

- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje

- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)

- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička

- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče

- nářadí a hever, lékárnička



Motor

- Škoda Favorit 1,3

- vačka 278/270

- odlehčený setrvačník

- zapalování Favorit



Převodovka

- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)

- olej Castrol SAF-X



Podvozek

- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny

- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport

- posilovač brzd Škoda 120

- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm



Kola a obutí

- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia

- Yokohama Advan A048 175/50 13



Chlazení voda

- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno





www.jchrallyeteam.cz

JCH / ŠKODA 120S 2 - komentáře:

17:00:01
26.01.2015
Pajny
-> Toušík: Vždyť já psal, že nevím, jaký posilovač, ale vím, že jsem se bavil s Maňasem, býval tech.komisař na rally a říkal mě, že se to z bezpečnostních důvodů povolilo. A já to tam mám takhle, protože vím, že se s tím vejš, než do ČMPR cpát nebudu :) To souvisí i s tím chladičem :)
15:02:06
26.01.2015
Toušík
-> Pajny: Určitě s tebou nebudu souhlasit, protože posilovač je povolenej až v poslední homologaci s motorem z RS a to pouze značky girling. Určitě nevěřím, že by to někdy do MČRHA povolili takovou úpravu 4 . Jinak chladič z eska už taky nestojí dneska čerta a mohlo to bejt dobovější auto. Já to stavěl hodně podobně a vím, kolik dá pak práce to přeskládat 8 Ale hodně zdaru a myslím že se někde s autama potkáme 143
14:28:55
26.01.2015
Pajny
Jo, to tam bude 1200, ale jen proto, že se mě nechce dělat 1400, 1500, tak radši do nižší třídy. A posilovač na brzdy už je povolený i do MČR historiků. Nevím jestli přímo takhle, ale je a já to dělám takhle. :)

Chladič je normálně ze stodvacítky, ale pak tam nedávám větrák ze 120, ale koupím úzký autokrosový. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tím jsem to měl pod spolujezdcem, ale teď chci zkusit tunelem, tak uvidíme, jak se to povede.
upraveno 1x, naposled 26.01.2015 14:31:25
12:17:19
25.01.2015
Lůďa
-> Pajny: Ahoj, z čeho jsi použil chladič - 120tka? Vodu povedeš tunelem, nebo vedle tunelu? díky ...
09:47:08
09.01.2015
Toušík
Já se přiznám že když jsem četl že tam bude obsah 1200 tak jsem se těšil na nějaké nějaké dobové auto a teď koukám a tam navařenej držák na posilovač ze 120ci. Ale i tak počítám že to bude hezké auto! Držím palce.
09:29:24
10.10.2014
Pajny
No, uvidíme ... :)
04:38:05
10.10.2014
omaret
držím pěsti, opět to bude radost koukat, jak to rostě :-)
Extreme Tyres