skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po prodeji Škoda 120 S nás začali svrbět ruce, tak se pouštíme do další ... :)
Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)
Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html
Exterier (kastle)
- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S
- vyřezaná stěna před motorem
- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník
- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru
- nádrž originál
- zadní blatníky převařeny na kulatý lem
- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou
- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování
Interier
- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude
- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V
- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)
- jeden hasící přístroj 2kg
- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO
- intercom Terratrip Clubman 12V
- šestipólový odpojovač baterie
- síť na přilby
- lampička na noční RZ
- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje
- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)
- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička
- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče
- nářadí a hever, lékárnička
Motor
- Škoda Favorit 1,3
- vačka 278/270
- odlehčený setrvačník
- zapalování Favorit
Převodovka
- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)
- olej Castrol SAF-X
Podvozek
- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny
- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport
- posilovač brzd Škoda 120
- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm
Kola a obutí
- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia
- Yokohama Advan A048 175/50 13
Chlazení voda
- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno
www.jchrallyeteam.cz
Aby jste nečekali nějaké jiné barvy, je stejná jako ta první co mám tady .. :)
Článek který vyšel o nás v novinách .... rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/ze-semechnicke-di lny-do-technickeho-muzea-2 0141202.html
Exterier (kastle)
- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S
- vyřezaná stěna před motorem
- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník
- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru
- nádrž originál
- zadní blatníky převařeny na kulatý lem
- držák na rezervu v kufru za chladičovou stěnou
- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování
Interier
- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude
- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V
- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)
- jeden hasící přístroj 2kg
- 4bodové pásy RRSpeedpro EVO
- intercom Terratrip Clubman 12V
- šestipólový odpojovač baterie
- síť na přilby
- lampička na noční RZ
- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota vody, tlak oleje
- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)
- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička
- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče
- nářadí a hever, lékárnička
Motor
- Škoda Favorit 1,3
- vačka 278/270
- odlehčený setrvačník
- zapalování Favorit
Převodovka
- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22 (budeme chtít zkrácenou od Sixty)
- olej Castrol SAF-X
Podvozek
- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístové třmeny
- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh prověšení - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - brzdové čelisti Rensport
- posilovač brzd Škoda 120
- lyžina hliník v předu i v zadu 4mm
Kola a obutí
- disky Campagnolo 7x13" 4x130 ET10 84.1 zlaté Lancia Fulvia
- Yokohama Advan A048 175/50 13
Chlazení voda
- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami, trubky tunelem, bez termostatu, topení demontováno
www.jchrallyeteam.cz
JCH / ŠKODA 120S 2 - komentáře:
17:00:01
26.01.2015
26.01.2015
Pajny
-> Toušík: Vždyť já psal, že nevím, jaký posilovač, ale vím, že jsem se bavil s Maňasem, býval tech.komisař na rally a říkal mě, že se to z bezpečnostních důvodů povolilo. A já to tam mám takhle, protože vím, že se s tím vejš, než do ČMPR cpát nebudu :) To souvisí i s tím chladičem :)
15:02:06
26.01.2015
26.01.2015
Toušík
-> Pajny: Určitě s tebou nebudu souhlasit, protože posilovač je povolenej až v poslední homologaci s motorem z RS a to pouze značky girling. Určitě nevěřím, že by to někdy do MČRHA povolili takovou úpravu . Jinak chladič z eska už taky nestojí dneska čerta a mohlo to bejt dobovější auto. Já to stavěl hodně podobně a vím, kolik dá pak práce to přeskládat Ale hodně zdaru a myslím že se někde s autama potkáme
14:28:55
26.01.2015
26.01.2015
Pajny
Jo, to tam bude 1200, ale jen proto, že se mě nechce dělat 1400, 1500, tak radši do nižší třídy. A posilovač na brzdy už je povolený i do MČR historiků. Nevím jestli přímo takhle, ale je a já to dělám takhle. :)
Chladič je normálně ze stodvacítky, ale pak tam nedávám větrák ze 120, ale koupím úzký autokrosový. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tím jsem to měl pod spolujezdcem, ale teď chci zkusit tunelem, tak uvidíme, jak se to povede.
Chladič je normálně ze stodvacítky, ale pak tam nedávám větrák ze 120, ale koupím úzký autokrosový. Vodu povedu tunelem, u těch dvou před tím jsem to měl pod spolujezdcem, ale teď chci zkusit tunelem, tak uvidíme, jak se to povede.
12:17:19
25.01.2015
25.01.2015
Lůďa
-> Pajny: Ahoj, z čeho jsi použil chladič - 120tka? Vodu povedeš tunelem, nebo vedle tunelu? díky ...
09:47:08
09.01.2015
09.01.2015
Toušík
Já se přiznám že když jsem četl že tam bude obsah 1200 tak jsem se těšil na nějaké nějaké dobové auto a teď koukám a tam navařenej držák na posilovač ze 120ci. Ale i tak počítám že to bude hezké auto! Držím palce.
09:29:24
10.10.2014
10.10.2014
Pajny
No, uvidíme ... :)
04:38:05
10.10.2014
10.10.2014
omaret
držím pěsti, opět to bude radost koukat, jak to rostě :-)