skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L pro skupinu A postavená v roce 1989 v Metalexu. S Favoritem jezdil v letech 1990 až 1994 závody do vrchu Jaroslav Krčmář. Auto je v naprosto originálním stavu a super zachovalé. Budeme řešit fouklé těsnění pod hlavou a obnovu původních nápisů, které bohužel někdo oloupal. Dále GO brzd, palivové soustav a jeho celkové zprovoznění.
Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
Favorit 136LA MTX - komentáře:
18:34:39
21.11.2014
21.11.2014
Fabi
-> jate-line: To je tím, že ten správný motor už tam dávno chybí....
09:56:50
21.11.2014
21.11.2014
jate-line
-> jourin: To se divim, ale jooo proč né. Já že to je jen nějaká iniciativa až potom mě napadlo mrknout na hadice a fakt to tam bylo...divné to
23:37:17
20.11.2014
20.11.2014
jourin
-> jate-line: Jak to jezdilo tak to renovujeme
11:43:02
19.11.2014
19.11.2014
jate-line
-> jourin: Co ten sytič tam?
18:09:43
18.11.2014
18.11.2014
jourin
-> LUKAS: Jak podrobnej? :)
17:49:02
18.11.2014
18.11.2014
LUKAS
chcelo by to podrobni popis
15:05:46
31.07.2014
31.07.2014
castrol
-> Luky: tak tak vo fele by ta technika vyzerala lepsie
12:14:52
31.07.2014
31.07.2014
Luky
-> jourin: jo věřim že pěknej závodní favorit je super náčiní, ale jak píšeš, pořád to vypadá jako favorit...
23:43:05
30.07.2014
30.07.2014
jourin
-> bigfavo: ne ne myslim ze tenhle je lepsi :-)
skoda-virt.cz/cz/.../9958 -fav-h-1500-ohc
-> Luky:
Bys koukal jak to narozdil od facka funguje :-) ale pravda, tvar to ma stejny :-)
-> MisakusX: Jak rikas predsedo :)
skoda-virt.cz/cz/.../9958 -fav-h-1500-ohc
-> Luky:
Bys koukal jak to narozdil od facka funguje :-) ale pravda, tvar to ma stejny :-)
-> MisakusX: Jak rikas predsedo :)
23:32:57
30.07.2014
30.07.2014
MisakusX
Ono to sice vypadá jako Favorit, ale s normálním Fáčkem to má společného vcelku málo :)
23:20:50
30.07.2014
30.07.2014
Luky
-> bigfavo: no jo, ale pořád je to favorit...
21:57:03
30.07.2014
30.07.2014
bigfavo
-> jourin: najkrajsi favorit z tych co mate taky by som nevahal vlastnit
01:37:31
30.11.2013
30.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
22:53:47
29.11.2013
29.11.2013
Keyvi
Že já nedržel hubu co?
22:20:19
29.11.2013
29.11.2013
Dave - ten pátý
-> U-Geen: To je zase téma
21:21:29
29.11.2013
29.11.2013
U-Geen
-> Milan 136: tak to je jasny, kdyz se nemusi brzdovka ohejbat za roh...
21:11:54
29.11.2013
29.11.2013
Milan 136
-> Nwkt: urcite to brzdi vic, to je jasny
19:41:32
29.11.2013
29.11.2013
Nwkt
-> m8rinek: Neni, tady neni průtokáč, to má zásadní vliv
19:40:42
29.11.2013
29.11.2013
m8rinek
Tak hlavní rozdíl je asi to, že LR má třmen hliníkovej a tady dle oxidace a koroze bych hádal klasiku vrtnutou vnitřkem a zaslepenej šroub, to jestli to je připojený přes průtokovej šroub, nebo na přímo je snad jedno, ne?