130 RS M Žid 130 RS M Žid

komentáře | popis | fotky | jourin | 10.09.16 18:48 | 129x v oblíbených
Jeden z prvních vyrobených prototypů vozu Škoda 130 RS s pětistupňovou převodovkou. V letech 1975-1977 s ním jezdil legendární Milan Žid a v roce 1981 jej měli od AZNP zapůjčný Vojtěch-Enge, kteří s ním ve spolupráci s dalšími jezdci získali titul mistra evropy značek na okruzích. Podle mě to je absolutně nejvíc raritní 130 RS co existuje :)



Auto je naprosto nezničené a na první pohled není nikde žádná koroze. Pouze se bude muset dostříkat přední a zadní kapota a čelo, přední kapotu bohužel majitel odlakoval, ale to nějak dořešíme :) Cíl je zachovat ho v co nejpůvodnějším stavu.

130 RS M Žid - komentáře:

22:38:01
12.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 12.06.14 22:28:49: Zájem je, už se těším 4 BTW Ty jsi se naklonoval a nebo nebudeš současně na FCC a Legendách? 1
22:28:49
12.06.2014
jourin
Tož hotovo, prevodovka nasazena, novy motor prisroubovan a zitra hura do Prahy :) Kdo ma zajem tak k videni bude na www.legendy.cz na stanku u Enge racing teamu :-)
12:48:07
07.06.2014
KKSkoda
-> MVM: No já neříkám že je to špatné, Japonsko je u mě Nr.1, jen zvyknout si na tu škodovku by bylo o hodně rychlejší 6
12:24:38
07.06.2014
MVM
-> KKSkoda: Náhodou to kluci japonský dobře vychytali .. někdy není lehký na našponovaným motoru kterej nemá skoro žádnej průběh krouťáku - ty kvalty trefit na danej okruh :))) Mě se to líbí ..
12:17:51
07.06.2014
KKSkoda
-> Tuner#2: místo 5 to mělo 3,5 - převodovým poměrem něco mezi 3 a 4, na videu 12:48

Toyota AE86 N2-S Tsukuba Battle - Pt.1


na těch svodech jsem myslel že jsem ještě na škodovce neviděl aby byly rozdělené před spojením 4-1, vždycky v celku a pak nasazená trubka nebo tlumič
upraveno 6x, naposled 07.06.2014 12:21:36
11:15:36
07.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KKSkoda 07.06.14 11:12:36: To melo dve trojky? 9 Jinak svody jsou klasika 4/1 nevidim na nich nic zvlastniho...
11:12:36
07.06.2014
KKSkoda
tak pořád lepší řadit 1,Z,2,3,4,5 než 1;2;3;4;3,5;Z jak dělalo TRD na AE86... zajímavé svody, má to nějakou výhodu je takto rozdělit?
06:24:19
07.06.2014
Luky
23:55:27
06.06.2014
Eidy
-> jourin: Jenže ta čtyřka by v tom případě byla o trochu dál než ta současná.

A trvalé bydliště bych kvůli tý špajzce klidně změnil.1
23:50:23
06.06.2014
jourin
-> Eidy: he he hele kdyby jsi se rozjížděl na dvojku tak z toho mas čtyřkvlat :-))) tak co s tim pořad otravujes? :))) ten už přece mas :-)))
23:49:04
06.06.2014
jourin
-> Eidy: menis trvale bydliště? :)))
23:44:00
06.06.2014
Eidy
-> jourin: Cssss, bych se prostě rozjížděl na dvojku. Alfa to dá v pohodě.1 Asi si vezmu do Bohnic hever a vercajk. 47
upraveno 1x, naposled 06.06.2014 23:44:35
23:42:33
06.06.2014
jourin
-> Eidy: hele stejně by se ti nelíbila :-) hned po startu bys to vycesal :-)) radi se tam 1,Z,2,3,4,5 :-)) takže bys zařadil jedna, přidal plyn zkusil tam po zvyku vrazit dvojku, ozvalo by se velký chhhhhhhhrrrrrrrooooouuuu ust a zase bys měl prd a ještě bys byl bez peněz :-))
19:08:27
06.06.2014
Eidy
-> jourin: Seš hroznej. O penězích nebyla vůbec řeč.1
07:21:38
06.06.2014
jourin
-> Eidy: Nejsem si jistej ze by to bylo prodejny za ty prachy na kolik by to vyslo :-)
23:54:49
05.06.2014
Eidy
-> jourin: Hele, mám pro Tebe fakt dobrej podnikatelskej záměr. Udělat několik kopií toho 5Q. Kvůli tomu bych si do kastle říznul s radostí.1
15:25:11
05.06.2014
TTomas
-> jourin: Krasa..slintam a smekam.
14:42:42
05.06.2014
jourin
-> MVM: Tak ja vim o dvou a jeden je v aute v muzeu :)
07:35:31
05.06.2014
MVM
-> jourin: Nebylo myšleno ve zlém.. ba naopak. Tak je to jeden z mála (pokud ne jediný) dochovaných kousků.. Nejspíš se inspirovali konstrukcí Porsche 4
upraveno 1x, naposled 05.06.2014 07:36:41
23:16:25
04.06.2014
jourin
-> Burák: Nevysírej! 3
Extreme Tyres