skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
zhodnotil bych investice a možnou cenu po opravě a pak buď kovošrot nebo go...
držím palce pri oprave! 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dík
Je, pamatuju ho par let, co stal na Branicke. To jsem fakt rad, zes ho zachranil!
-> OTA-MTX: aha, no tak v Bene to tahalo kde co - poslední setkání si pamatuju, když to mělo na korbě vybouranou koupelnu- kachlíky, cihly, fitra, vana a položený to bylo slušně...
hele,muj starej obrázek,když sem jezevčíka poprvně potkal a ptal se tu co je to zač


-> MajoLR: bystrý to chlapec...
-> VeTeV: však jsem ho taky přivezl z Benešova
-> VeTeV: však jsem ho taky přivezl z Benešova
kdysi sem daval fotku z Benesova - tam todle jezdilo
Tak toto je riadna haluz!!!
V Boleslave jazdí kde čo.
Naposledy som videl PickUp a predok bol Fabia 1, skoro som odpadol!



Přidány nějaké poznatky z literatury.
-> James1991: vždyť o tom už zde dobrých patnáct minut hovoříme...
-> James1991: vždyť o tom už zde dobrých patnáct minut hovoříme...

-> James1991: OTA-MTX 09.05.13 10:53:21 napsal: Kámoš, který to auto taky vídal na Braníku mi poslal nějaké fotky ze září 2007 tak je sem dávám..


Nejsou ty fotky pořizovaný u Barev laků focený v Braníku na Praze 4?
Kámoš, který to auto taky vídal na Braníku mi poslal nějaké fotky ze září 2007 tak je sem dávám..
-> OTA-MTX: Gratuluji, určitě to stojí za záchranu a renovaci.
A zaujal mě i ten kus na výměnu... dej nějaké bližší info. Byla to dobrá výměna? V jakém stavu byl ten kus co jsi mu za něj dával?

V Praze na Skalce stáva takovej pohřebák.