Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

14:55:38
18.09.2015
Vojťas
-> Alenka: 3 3 vzpominam jak Jindas popisoval jak to chce na brzde zdokumentovat a udelat libive video aspon ze tri kamer 40
14:36:23
18.09.2015
Alenka
To bude malo. Kdyz nekdo nahraje jen samotne foto/video bez grafu, je vysledek mereni obvykle hluboko pod ocekavanim, vid Jindas 3
upraveno 1x, naposled 18.09.2015 14:37:06
11:43:50
18.09.2015
Jindas
-> Čokin: Tak kooolik? 6
12:33:09
13.08.2015
-> Čokin: pořád ty kola nejsou úplně pecka, ale zas tak špatný to neni a líbí se mi více než předešlé 4
10:21:17
13.08.2015
radekp
-> Čokin: Kola sam yo sobě vypadají obře. Ty máš pastelkově lakovanou kastli, takže ti k tomu zlatá moc nejde. Co středy přelakovat? oranžová, černá, antracit... ( dej žádost o VT)

Za mě bych je nechal!
08:51:15
13.08.2015
Antony - zrušená registrace
-> vhml: slušný 4
08:37:35
13.08.2015
Antony - zrušená registrace
-> vhml: a jak vůbec vypadá saní na jednoho na 8-mi kanál?
08:34:30
13.08.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: kamínky a kastle je kapitola sama pro sebe. Moje Toya lepí jak sviň, takže jsem měl z toho strach. Říkal jsem si mám velký zástěrky, ale i tak jsou prahy pěkně otřískaný 8 Ale v porovnání s předním čelem jsou ještě parádní. Ono si nevybereš 8 Ikdyž uděláš pro ochranu všechno, otřískají ti jí kamínkama ostatní. .
08:27:02
13.08.2015
vhml
-> Čokin 12.08.15 07:58:04: tam dej jednoho wepře přes hlavu a poprdeli :-) Pravda teda že u objemu 1500 bys asi narazil na nutnost 45tky těla.
08:15:45
13.08.2015
Čokin
-> Antony: V předu byla 10 mm posložka, kdybych ji dal pryč trochu by se to spravilo. Dal jsem fotku předku jak to ted leze. Zadek by se ještě dal. Spíš nevím co kamínky a asfalt versus kastle 8



Prodávat se mě je moc nechce mám v tom 11500,- a už ted vím, že mě to nikdo za to nedá takže než ztratit cca 4000,- asi bych na nich i chvilku pojezdil aspon než slítám ty nové A539.
18:47:20
12.08.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: ty kola nevypadají špatně, když udeláš (větší) příklony, krásně kola zalezou 4 sám jsem takhle řešil široký dělítka 4
18:39:15
12.08.2015
Tomaso435
mě se ty kola teda vubec neliběj, kor ne k ty oranžový :D
18:18:28
12.08.2015
sikula
Me se ty kola, na aute taky libi..
07:58:04
12.08.2015
Čokin
-> ondrej.: Tatra už tam byla a zas tak citelný rozdíl to tedy nebyl, je pravda, že ten karbec už nebyl v nejlepší kondici, ale razatní uškrcení po výměně znát nebylo. Ono je to spíše uškrcené tím sáním.

Na stole už mě asi rok leží projekt motokarbcu tak snad se mě povede aspon tento rok to vyzkoušet.

Přemýšlel jsem i o spádovém Webru, ale furt jsme u toho sání.
07:50:33
12.08.2015
ondrej.
-> Čokin: Ak máš motor 1500, a hlavne ženieš ho do otáčok, prečo ho dusíš karburátorom s difuzormi 22/24? Nechceš vyskúšať 23/27? Myslím, že rozdiel bude citeľný už pri otáčkach od 3500 hore..
01:03:56
12.08.2015
šrek
-> Čokin 12.08.15 00:19:29: Aha, škoda. Jsou to vyjímečný kola.
00:19:29
12.08.2015
Čokin
-> šrek: Předek leze 3 cm mimo lem zadek asi 2 cm ET je moc velké. Design kol dle mého vkusu také není 100%. Takže jsem se rozhodl zůstat u dvou variant OZ s R14
00:06:17
12.08.2015
šrek
Proč dále na prodej? Sluší mu.
21:55:26
11.08.2015
castrol
-> Čokin: osobne mi tam viac pasuju O.Z
Extreme Tyres