-> Čokin: Nie. Odrezal celú zlú časť a nahradil zdravou časťou z inej nádrže a spojil hadicou.
img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_103_326__2015-
11-18_22-39-31_27.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
-> minno: Jak jsi to opravoval? Letoval jsi to?
-> Čokin: Tak to bola nepríjemná závada. Snáď už opravené. Mne sa zas na nádrži ulomil (odhnil) vývod na hadičku do karburátora. Ale našťastie som to dokázal opraviť bez rozborky celého auta a výmeny nádrže. Do toho by sa mi nechcelo.
-> minno: Výměna za jinou, ta stará měla ulomený ten malý výstup na hadičku odvzdušnění, takže víc jak pul nádrže a člověk čuchal benzín.
-> Čokin: a načo si vyberal nádrž?
-> djmaso: Informace od moto/motořáře, který honí i 0,001 koně



-> minno: V předu dávám dlouhé desky
Jo byl to problém v těch mých stísněných prostorách to na ně jen sám dostat, ale dvě lana a Alhambra to vyřešila
Dalo mě to zabrat dostat nádrž ven, soudruzi tam moc místa nenechali



-> Čokin: hele , ono je to brané na hrubo - je to 160 kotoučkem - to stačí :)
-> Čokin: foto č. 1: máš rovnaké nájazdy ako aj ja :) Ale predkom na ne nevyleziem, škrká čelo.
-> djmaso: Made by Maso
Jinak bavil jsem se s kámošem co ladí motorky a říkal, že to máme vnitřkem opískovat, že si to nechala Yamaha patentovat prý to eliminuje nerovnosti sání a vylepšuje proudění směsi


-> Čokin: pěkný sání



-> Čokin 30.03.16 22:15:46: Aha, tak to jo ;)
-> Tuner#2: To je cca. 4 roky stará záležitost tuším, že jsem řešil geomku, dnes už to řeším jinak 

-> Čokin: To neděláš dobře s těma kozama pod mostem. To zrovna není místo na podepření.
-> Tuner#2: Jjjjj vím 

-> Čokin 19.10.15 21:33:05: Ja to myslel tak, ze nekdo kopiroval Tebe ;)
-> fred30: Nějak už jsem si zvykl, že zde má skoro každý 100 koní v úplné sériovce a nechává mě to klidným.
Říkáš, měl bych ten motor vrátit sám sobě když jsem si ho skládal......
Říkáš, měl bych ten motor vrátit sám sobě když jsem si ho skládal......

-> Tuner#2: Jejda, tak to jsi mě nepotěšil. Asi někdo opisoval, ale kdo? Každopádně je mě toho Erka líto, min. to sání to degraduje když ne ty zrcadka.
Já toto vidím prvně, takže jsem inspiraci určitě od něj nebral
Já toto vidím prvně, takže jsem inspiraci určitě od něj nebral

-> Čokin: Celkem bída, ten motor! 100 koní mám ve svém skoro sériovém fačku. Bych to šel vrátit tomu co Ti to dělal


