-> Čokin 19.03.15 23:36:57: To budeš dávat takový balony?
A hlučnost koleček už je vyřešená :-) skoda-virt.cz/cz/.../1026
0-vhml-skoda-110ls?gotopos
t=3...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
07:06:38
20.03.2015
20.03.2015
vhml
23:36:57
19.03.2015
19.03.2015
Čokin
-> vhml: A co tohle? TOYO R888 205/60 R13 86 V GG
Disky si zatím nechám pro sebe.....
Mám zase dlouhou jedničku, zbytek skládat nechci, ať už skrz finance tak i hlučnost.
Disky si zatím nechám pro sebe.....
Mám zase dlouhou jedničku, zbytek skládat nechci, ať už skrz finance tak i hlučnost.
21:40:15
19.03.2015
19.03.2015
vhml
-> Čokin 19.03.15 21:34:56: naskládaný k sobě. Takhle ti zůstali ( pokud teda pojedeš sériový ) ,,blbě" postavený kvalty, jen si je jako celek posunul jinam, což se dá snadno šoupat rozměrem gum.
Např. převodově vychází stejně 4,44 s kolama 185/60 R14 jako 3,9 s kolama 175/50 R13
Např. převodově vychází stejně 4,44 s kolama 185/60 R14 jako 3,9 s kolama 175/50 R13
21:34:56
19.03.2015
19.03.2015
Čokin
-> vhml: Co jsou poradny kolecka..... ? Ocekavam od tech uprav sekundu na casech sprintu dolu a verim ze je to realne......
19:55:43
19.03.2015
19.03.2015
vhml
-> Čokin 19.03.15 19:24:11: zajímavé.
Ale že si radši nepořídíš pořádný kolečka. Nedělal bych si u tohohle iluzi o nějakým zajímavým přínosu.
Ale že si radši nepořídíš pořádný kolečka. Nedělal bych si u tohohle iluzi o nějakým zajímavým přínosu.
19:24:11
19.03.2015
19.03.2015
Čokin
-> vhml: 100ka
07:10:18
19.03.2015
19.03.2015
vhml
Ten SP je celej dost divokej To je základ z nějaký tisícovky že má takhle širokou druhou drážku?
07:09:45
19.03.2015
19.03.2015
radekp
-> Čokin: už ti to tu jednou někdo vytýkal že made in Vrba znamená vyrobeno ve Vrbovi. Použij spíš made by Vrba
12:00:48
30.01.2015
30.01.2015
ŠKODA 120 GLS
-> Marcius: -> Tuner#2: asi zjistil, že seriová 120ka táhne nejlíp
16:45:18
28.01.2015
28.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 28.01.15 06:19:22: To by mě taky zajímalo...
06:19:22
28.01.2015
28.01.2015
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Čokin: koukám, že prodáváš motor, prozradíš co plánuješ ? turbo, nebo swap ? Klidně do sz.
14:33:54
23.12.2014
23.12.2014
Evž@
-> MajoLR: s rovným zubem jedině špunty do uší :)
19:50:15
22.12.2014
22.12.2014
Čokin
-> MajoLR: Ne ne pěkně šikmý ať je klid
17:46:23
22.12.2014
22.12.2014
MajoLR
...a rovný zub, ať to sviští, pištííí!!!
11:20:42
07.12.2014
07.12.2014
vhml
-> Čokin 05.12.14 16:11:10: co chystáš? Nějaký rozdělaný kolečka směřující na Moravu jsem v ruce měl :-)
10:54:16
07.12.2014
07.12.2014
Vrba
-> Čokin: už sháníš kilo za kilo?