Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

15:49:31
12.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 12.08.14 07:35:23: Jakou maji Tvoje gumy DOTku?
07:40:56
12.08.2014
Luky
-> Čokin: Já vím, doufal jsem jestli ještě někde nevyplavou. Teda já si původně myslel že už tu značku nedělají vůbec
07:35:23
12.08.2014
Čokin
-> Luky: Ty už nedělají
07:29:14
12.08.2014
Luky
-> Čokin: doufal jsem ze by na mě mohly vyskočit 15" protože ty nikde nemají, ale koukám že je nikde nemají...10
22:19:41
11.08.2014
ŠKODA 120 GLS
-> Čokin: pěkná cena
21:47:40
11.08.2014
Čokin
-> Luky: www.zbozi.cz/?q=regal+ra. ..



-> minno: Já ne, já muzikant to to auto 1
21:27:42
11.08.2014
Vrba
-> minno: Novej karbec,nevidíš? 1
21:00:07
11.08.2014
minno
-> Čokin: ty tie gumy konzumuješ?3 už si ani nepamätám, kedy si pridal inú novú fotku, ako nové gumy 3
20:37:06
11.08.2014
Luky
-> Čokin: v jakém regálu jsi sehnal regály?
19:15:19
04.08.2014
Čokin
-> Vrba: Tak uvidíme kam to auto posunu na příští rok 4
08:29:23
04.08.2014
Vrba
-> Čokin: Pěkné celkové umístění na tom Pohofestu,jeste by to chtělo na takové akce poskládat skřín s převodem 4,22 nebo 4,44 - at je trošku náskok a rozgumované kolo 4
upraveno 1x, naposled 04.08.2014 08:30:53
07:36:00
19.07.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 18.07.14 17:43:48: Tak mějte pochopení, že Ondra má teď jiné starosti/radosti života a obdivuju ho, že sraz vůbec dal.
17:43:48
18.07.2014
Vrba
-> Čokin: NJ,myslím,že na ně čeká více lidí....komentovat to ale asi nemá smysl,...
17:29:32
18.07.2014
Čokin
-> Vrba: Kdyby už byli výsledky nemusím si to blbě pamatovat1 Aspoň je se ještě kam posouvat v rámci rezerv 4
12:23:00
18.07.2014
Vrba
-> vhml: Jo,taky mám 28 a za mě dobrý 1 .Jenže,....sací koleno má na výstupu cca posledních 5-10mm rozšíření na 32mm a pak to padá do hlavy,která je 28. Zbytek sání je sériových 24.
12:12:39
18.07.2014
vhml
-> Vrba 18.07.14 12:07:37: kanály i stačí. 28mm mám i ve 140LS a TTomas tuším říkal, že to měl i KitCar 1500
12:07:37
18.07.2014
Vrba
-> Šediváček: Rezervy tam jsou hlavně v sání obecně. Jednak je tam sériové sací koleno a hlava taky není žádný zázrak. Kanály do 28mm max a neslícováno. Nějaké drobné by šlo nahnat právě tady.
upraveno 1x, naposled 18.07.2014 12:11:31
12:00:29
18.07.2014
Vrba
-> Čokin: čas byl 15.97,blbě si to pamatuješ :P
21:36:39
17.07.2014
Šediváček
od Vény: -> vhml: Záleží jak moc na to chvátáš, zatím to je v řešení, ale věci se hýbou 5 a ještě si to musím rozmyslet, ono už i tak ti to jede lip 1 kdyžtak víc po SZ nebo e-mailu, ať to tady nezasírám. Véna.
22:35:59
16.07.2014
vhml
-> Šediváček 16.07.14 21:59:58: btw: je u vény možnost si hrát s lambdou? nechce se mi kupovat extra budík a lambdu abych to jednou naladil s dal do supliku. Že bych někdy přijel na kus řeči se sadou trysek.
Extreme Tyres